NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    nu stiu ce mai vor de la masina asta. daca as fi avut un passat break nu as fi putut face ce am facut eu cu mcv-ul meu. pentru 10 000 euro face destul de multe si cheltuielile sunt destul de mici( impozit, RCA, revizii).
    eu il recomand tuturor.

    Comment


    • #92
      Noi avem un mcv 1,5 dci care a fost cumparat de nou si acum are peste 300.000 de km si nu am avut probleme cu el, suntem foarte multumiti de fiabilitate si consum.
      Mare fan Dacia! Sunt angajat la Auto Agusta din 2000

      Comment


      • #93
        Si eu sunt multumit de mcv 1,5 DCI - recomand.

        Comment


        • #94
          http://www.*********.ro/Dacia-logan-...t-t203761.html

          peste 500.000 km logan 1.5 dci. ;)

          Comment


          • #95
            Baietii mei orice masina daca este intretinuta cu ceea ce ii trebuie conform cu specificatiile din carte, M e r g e.
            Spun asta deoarece a 10 a sau a 11 a masina a mea este pentru necesitati de carat un logan din 2008 E4, papuc 85CP, cu care am carat de i-au sarit rotile daca am cu ea pina acum aprox 320 000 de KM si nu i-am schimbat nimic la motor ,inafara de consumabile.
            Deci dupa mine aceia care au probleme cu masinile fie le-au luat SH si aranjate, cosmetizate si ieftine, fie daca le-au luat de noi din magazin nu leau intretinut - pentru cazul in care au Km putini fie au deja un sac de Km , si sa se astepte ca la mine cind cade ceva ..... trebuie schimbat tot.
            Bafta si intretineti ca sa aveti.

            Pai tati dear daca dai pe un sh 2000 de euro ca cica are 100 000 de KM sa fii sanatos; nu ai ce cauta dupa aceea la service dealer sa tio repare, aia e masina pe care ti-o repari tu singur in spatele sau fata blocului, pentru ca altfel platesti diferenta dintre cit ai platit pe cazan si cit ar fi costat una ok.
            Asa ca nu te mai plinge ca de fapt nu te-ai orientat asa cum ar fi trebiut sau ai avut ghinion sa dai peste un samsar si ala vai de el.
            Pa si pe viitor sa fii constient ca de fapt numai NEMULTUMIREA iti apartine iar parerile sunt foarte multe si impartite.
            De ce crei ca te ''combat'' asa de tare ?
            Pai pe scurt am un papuc LOGAN cu care am carat de i - au sarit rotile din 2008, NOU - magazin - E4 , 1,5 DCI, 85 CP, cu care am azi cca 320 000 KM.
            , fara sa ii fac nimic la motor , CV, Frine, Directie,
            In rest bucse, rulmenti, un far, parbriz, fleacuri, uleiuri si filtre, distributii, scaun sofer - ca s-a ros si cam atit.
            A ceva care pina si pe mine m-a lasat masca:
            NU I-AM SHIMBAT PINA ACUMA NICIODATA AMBREIAJUL.
            Adi pa si invatati sa bagati bani in intretinerea fierului daca vreti sa il aveti.

            Originally posted by raddy View Post
            Baietii mei orice masina daca este intretinuta cu ceea ce ii trebuie conform cu specificatiile din carte, M e r g e.
            Spun asta deoarece a 10 a sau a 11 a masina a mea este pentru necesitati de carat un logan din 2008 E4, papuc 85CP, cu care am carat de i-au sarit rotile daca am cu ea pina acum aprox 320 000 de KM si nu i-am schimbat nimic la motor ,inafara de consumabile.
            Deci dupa mine aceia care au probleme cu masinile fie le-au luat SH si aranjate, cosmetizate si ieftine, fie daca le-au luat de noi din magazin nu le-au intretinut - pentru cazul in care au Km putini fie au deja un sac de Km , si sa se astepte ca la mine cind cade ceva ..... trebuie schimbat tot.
            Bafta si intretineti ca sa aveti.
            Iar tie titlului de top uite care este parerea mea:
            Pai tati dear daca dai pe un sh 2500 de euro ca cica are 100 000 de KM sa fii sanatos; nu ai ce cauta dupa aceea la service dealer sa ti-o repare, aia e masina pe care ti-o repari tu singur - singurel in spatele sau fata blocului, pentru ca altfel platesti diferenta dintre cit ai platit pe cazan si cit ar fi costat una ok plus manopera.
            Asa ca nu te mai plinge ca de fapt nu te-ai orientat asa cum ar fi trebiut sau ai avut ghinion sa dai peste un samsar si ala vai de el.
            Pa si pe viitor sa fii constient ca de fapt numai NEMULTUMIREA iti apartine iar parerile sunt foarte multe si impartite.
            De ce crezi ca te ''combat'' asa de tare ? Poate ai uitat:
            Pai pe scurt la papucul LOGAN cu care am carat de i - au sarit rotile din 2008, de NOU - magazin - E4 , 1,5 DCI, 85 CP, cu care am azi cca 320 000 KM, nu i-am facut nimic la motor , CV, Frine, Directie,
            In rest bucse, rulmenti, un far, parbriz, placute, fleacuri, uleiuri si filtre, distributii, scaun sofer - ca s-a ros si cam atit.
            A ceva care pina si pe mine m-a lasat masca:
            NU I-AM SHIMBAT PINA ACUMA NICIODATA AMBREIAJUL.
            Adi pa si invatati sa bagati bani in intretinerea fierului daca vreti sa il aveti. SFATUL MEU PERSONAL , FARA SA VREAU, CONSTAT CA DACA ITI IEI O MASINA CU ISTORIC LA ZI, STII CE IEI, ALTFEL DUMNEZEU CU MILA.
            Last edited by raddy; 4 August 2013, 16:28. Reason: Automerged Doublepost

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google