Mcv Acces 1,2 16v Vs Dokker Basic 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pot sa competez:Numarul de clienti pentru motoare "lenese" este foarte mare.Nu toti sunt incantati de turbo,diesel,viteza, demaraje,liniute,etc

    Comment


    • #17
      Eu am citit un review la un Logan MCV generatia 1 cu motor de 1.4 mpi.

      Si acela era submotorizat.

      Posesorul era un neamt care zicea ca pana la 100 de km de ora masina este OK.

      Dupa 100 de km pe ora zicea ca e nevoie de multa rabdare si protectie la urechi, dar ca se astepta la asta din momentul in care a decis sa cumpere masina.

      Asadar exista o piata si pentru aceste masini cu spatiu interior mare si motoare slabe dinamic, dar cu consum decent.

      Eu unu mi-as lua la momentul actual un MCV cu motor de 1.2 16v cu toate ca cu mai mult timp in urma jurasem sa nu mai cumpar masina cu mai putin de 100 de cp per tona

      Timpurile si nevoile se schimba.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #18
        Eu am modelul vechi de MCV cu motorul 1.6 euro 4 si sunt foarte multumit de el, face fata cu brio gabaritului masinii niciodatanu mi-a sarit la consum de 10 nici iarna cu mers preponderent in oras. Fiind un motor cu cilindree mai mare poti merge prin oras mult mai subturat decat cu un 1.2 pentru ca te ajuta cuplul ceva mai mare. La mers linistit prin oras merg cam intre 1500-2000 rot/min si masina chiar se simte bine in aceasta turatie.

        Comment


        • #19
          Lodgy a intrat in aceasta comparatie si cred ca e prima mea optiune. Intradevar garda la sol e cea mai mica (120 fata de 190 la Dokker) dar pe mine ma avantajeaza deoarece 60-70% o voi conduce pe autostrada (unde vreau stabilitate) si in plus fiind mai scunda decat Dokkerul are un coeficent aerodinamic si implicit un consum mai mic ( chiar in brosuri au 7,1/9,4/5,7 fata de 7,5/9,9/6,2). Adaugand la acestea avantajul portierei in plus si avantajul geamurilor clasice sunt dispus sa renunt la avantajul spatiului interior mai mare,a usilor din spate mai practice si a aspectului. O alta diferenta este ca au cuti de viteza diferite, lodgy are tip JH5 iar Dokker are tip JR5, dar nu stiu care e diferenta (astept ajutor, please).

          Comment


          • #20
            Nu m-as baza foarte mult ca garda e de 190 mm. In fisa tehnica apare 120 mm, ce-i dret cu mentiunea "minim".

            Comment


            • #21
              Exact, Nu m-as baza FOARTE paza mult ca e de 190 mm​​. În Fisa tehnica apare de 120 mm.
              Last edited by Metalico; 15 October 2013, 13:07. Reason: Automerged Doublepost
              bl460 g8

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google