Conversie 1.6 MPI Euro 5 In 1.6MPI Euro 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    deci pana la urma 1,6 e5 85 are acceleratie electronica sau nu? ca eu cel putin nu simt nici un fel de lag la plecare. sau se simte altundeva decat la plecare? iar daca da, unde?
    mie mi se pare ca pleaca exact la fel ca a lu taicameu 1,6 90 ambition 2005 pe care am condus-o 7 ani de zile. ( e vorba de plecare, ca la cuplu o simt mai puternica pe a mea)
    sigpic

    Comment


    • #17
      Ridica naibii capota si cauta cablu de acceleratie la clapeta, stai pe forum sa ne intrebi de 3 ori pe noi.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        intr-adevar, nu-i greu deloc sa salti capota. cat despre corpul clapeta, este fix ala de megane2.

        Comment


        • #19
          Originally posted by madhorsefuzzy View Post
          Nu face el probabil...
          faci tu ? sau stii pe careva care face ?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            1.6MPI 85 CP, euro 5, are acceleratia pe cablu!

            Comment


            • #21
              Originally posted by ZFMFLORIN View Post
              Adica, acest motor pe benzina de 1.6 8V E5 de 85 CP, are acum acceleratia electronica? Asa cum are 1.2 16V de exemplu?
              Daca, DA, are si acest motor acel lag (la plecre de pe loc in special)?

              Multumesc
              1.6 MPI, 85 CP, euro 5, are acceleratia pe cablu. Are doar catalizator euro 5, montat intre radiator si motor si probabil calculatorul de injectie are alt soft, permitand motorului sa ofere 85 CP la 5250 rotatii pe minut si un cuplu maxim de 135 NM la 3000 de rotatii pe minut.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google