Salut Baieti! - probleme multe Dci -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ....caldura...)
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      mai nou am auzit de la un nene mecanic ca sunt sanse de chiuloasa fisurata, dar am cautat pe google si simptomele pt o chiuloasa fisurata sunt destul de multe si nici pe departe sa am asa ceva atata timp cat masina trage bine, nu fierbe, uleiu e ok.

      Comment


      • #18
        Am un prieten care are la scoda chiuloasa fisurata si pierde antigel pe acolo.... doar la prima pornire dimineata o ia mai greu din cauza antigelului care ajunge in capul pistonului, in rest masina merge perfect toata ziua....pierderea de antigel este foarte mica... completeaza la doua saptamani nivelul si are caldura din belsug...
        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

        Comment


        • #19
          Originally posted by aleXpeed View Post
          In masina era umed sub consola centrala si mirosea a antigel in ea + ca mi se abureau geamurile grupa mare si nu intelegeam de ce. De cand am schimbat caloriferul de caldura nu mai am nicio problema.
          Era umed la picioarele soferului sub mocheta de pasla sau sub consola ?

          Comment


          • #20
            Imi picura chiar sub consola centrala, poti trage mocheta cu mana si vezi daca e umed. In rest, lichidul respectiv era dulce iar geamurile aburite erau la ordinea zilei si nu stiam de ce (nu aveam aeroterma pusa pe recirculare).
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google