Evacuare Dubla MCV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am cautat bara aceea de la OK shop .. dar nu am gasit-o .. daca stiti vreun site cu accesorii speciale pt MCV ..

    Comment


    • #32
      Pacat ca nu continuati.Ati mai avansat in modificari?sau ati luat pauza?

      Mie chiar imi place cum e fara nici o teava pe spate dar am vazut unul cu 2 si arata chiar bine.Nu stiu daca erau functionale.La piriitorile noastre nu cistigam nimic(aici 0,5 sau 1 cp este egal cu ZERO)

      Mi-am adus aminte altceva

      La masinile americane vechi cei ce participau la curse taiau teava inainte de prima toba si ii puneau un y cu clapeta.Cind medrgeau normal clapeta statea inchisa si gazele se duceau pe traseul normal.Cind se enervau deschideau clapeta si gazele ieseau imediat intr-o laterala sub masina(de zgomot nu mai zic).Cred ca e cea mai fiabila chestie de a scoate mai mult de 2cp din evacuare deoarece fumul nu mai intimpina nici un obstacol.


      Toate datele de cp sunt din burta deoarece nu stiu pe nimeni care sa fi masurat puterea in astfel de cazuri.
      sigpicPasionat de MCV si natura

      Comment


      • #33
        eu tin roata de rezerva intr o husa dupa canapaua a 3 a(adica locurile 6-7).se inchide si spatarul .bafta

        revin cu o lamurire:acum in locul rotii e butelia de gaz.deci un traseu se poate face dedesubt dar cred ca retrasa toba finala spre puntea spate si dupa toba y ul.ciao ciao
        Last edited by aldax; 5 July 2011, 13:05. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          a reusit pana la urma cineva sa faca o evacuare dubla la MCV?

          Comment


          • #35
            Eu ,traseu pe mijloc
            sigpic
            Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google