blocare comanda bi-xenon pe faza lunga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu un kit de hid-uri le Logan-ul meu si la fel facea, ramanea blocat pe faza lunga chiar daca martorul din bord arata faza scurta. Dupa ce am citit pe aici, am decis sa pun un releu de faruri. Eu am luat dinala cu 4 pini ( baietii de la magazin ziceau de dinala cu 5). La asta al meu sunt 3 asezati exact ca lalun bec normal H4, iar al 4-lea se vede considerabil departat, pe care l-am indoit pentru a introduce releul mai usor in soclu.
    Functioneaza perfect deocamdata, astept sa vad la un drum lung daca o sa am probleme de incalzire a releului.
    Cei de la magazinul de accesorii au zis ca au montat multe in felul asta pe Logan si nu au avut nici un fel de problema pana acum.
    Releul l-am luat din Ploiesti, 10 lei.
    Bafta!

    Comment


    • Da, problema este de la acel releu, la mine s`a ars si cand vroiam sa dau flash, ramanea pe faza lunga , trebuie sa comut faza lunga si pe urma sa trec pe faza scurta sa revina.
      Am schimbat releul, nu mai am probleme.

      Comment


      • O sa vi se para absurd dar la mine nu merge nici unua din metode(releu sau resistenta 7w 80ohmi)
        Asa ca-mi bag p...in ea de instaltie cu tot cu lupe ai angels
        Last edited by uratzelul; 27 November 2012, 19:34.

        Comment


        • ce sa-i mai fac...

          i-am pus releul... a functionat bine o perioada prea scurta, respectiv doar in seara cand i-am facut proba... m-am hotarat sa investesc si ceva munca... am cumparat 2 rezistente de 100 ohmi 5W, am facut rost de un bec dinala romanesc de dacie (pt ca la ala puteam sa ii dezlipesc filametul si sa raman decat cu soclul dupa ce am spart balonul de sticla)... nici asa nu s-a rezolvat problema cu ramasul blocat pe faza lunga. Si nu ramane blocat in orice fel, doar farul drept (pe partea unde a ramas libera mufa de la instalatia masinii)... imi mai ramene de verificat doar ce am mai citit pe forumuri, chestia cu masa... daca nu face contact cum trebuie..
          Attached Files

          Comment


          • Mai incearca sa schimbi releul. Si eu cand am pus prima data instalatia pe masina mi-a topit vreo 3 relee, si dupa ce le topea ramanea blocata faza lunga. Releele le-am cumparat de la un magazin de piese auto si ultima data s-a topit cand eram la tara la bunici, acolo avand o dacie veche am luat un releu si nici dupa aproape 7 luni nu mai am probleme la comutare faza lunga/scurta.
            Last edited by Claudeel; 28 December 2012, 00:11.

            Comment


            • multumesc! atunci o sa mai incerc... releul cu 4 sau 5 pini? ... nu cred ca ar conta prea mult... dar mai bine sa intreb decat sa fac iar de capul meu...

              Comment


              • Este un releu in 3 pini daca nu ma insel l-am luat de la farul daciei! Vezi daca gasesti pe la magazine releu G Cartier exact cum este asta.
                Sau mai este o faza, poate nu este bun controlerul de faza scurta/lunga al instalatie de xenon.
                Attached Files
                Last edited by Claudeel; 28 December 2012, 00:28.

                Comment


                • ala este cel original care vine pe dacie? Incearca cu unul normal, si o sa mearga de 40 A
                  MY CLA

                  Comment


                  • Cred ca este cel original dupa 1310, am vazut ca are pe el si sigla renault.
                    Cum a spus colegun sa iei de 40A.

                    Comment


                    • va multumesc in ca o data! o sa va tin la curent! Sarbatori fericite in continuare!!!

                      Comment


                      • am si eu o problema mai ciudata, ca sa zic asa: dupa aprox. 1 ora de functionare a lupelor bi-xenon (faza scurta, faza lunga, flash-uri, etc.), in momentul in care vreau sa comut pe faza lunga, trece doar farul din dreapta, iar cel din stanga ramane in continuare pe faza scurta. daca le opresc aprox. 5-10 min si apoi le repornesc, problema dispare timp de aprox. 1 ora, dupa care se reia toata povestea. care ar fi cauza? s-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?
                        a, si sa nu uit: se manifesta asa cu toate ca am pus un releu in soclul ramas gol la farul din dreapta.
                        Stock is boring...
                        My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                        Comment


                        • Incearca si fara releu, iar daca ai aceeasi problema s-ar putea sa fie ceva din instalatia bi-xenon (defect din fabrica la vreunul din balasturi sau din controller-ul de la instalatie) ... sper sa-ti fi fost de ajutor, si daca mai ai garantie la lupe as spune sa le schimbi (absolut in totalitate) ... succes :-)
                          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                          Comment


                          • Originally posted by mihai.85 View Post
                            am si eu o problema mai ciudata, ca sa zic asa: dupa aprox. 1 ora de functionare a lupelor bi-xenon (faza scurta, faza lunga, flash-uri, etc.), in momentul in care vreau sa comut pe faza lunga, trece doar farul din dreapta, iar cel din stanga ramane in continuare pe faza scurta. daca le opresc aprox. 5-10 min si apoi le repornesc, problema dispare timp de aprox. 1 ora, dupa care se reia toata povestea. care ar fi cauza? s-a mai intalnit cineva cu o asemenea problema?
                            a, si sa nu uit: se manifesta asa cu toate ca am pus un releu in soclul ramas gol la farul din dreapta.
                            Posibil sa ai becul defect...sa ramana blocat electromagnetul care "ridica/trage" becul ...incearca si inverseaza becurile, sa vezi daca tot in aceeasi parte face probleme... Daca tot acolo ai probleme, posibil sa ai defect in releul de la instalatia de xenon...
                            Incercati si folositi relee de calitate in mufa ramasa libera.."trompetele" de 10 lei se ard repede, rezista la max 10-12A, nu la 40A cat scrie pe ele....

                            Comment


                            • mi-am luat un set de lupe universale h4,problema consta in felul urmator..ramane blocata pe faza lunga,chiar daca sting farurile tot nu revine,trebuie sa inversez firele plus cu minus(care duc la tablita din lupa)ca sa revina la faza scurta dar apoi nu mai trece pe faza lunga,voi ati avut problema asta?
                              am testat cu doua tipuri de controllere,cele din instalatia lupelor g3(unul pt fiecare lupa,adica doua controllere),si cu un controller de bixenon normal care duce dintr-o parte in alta!cu controllere-le de la lupa nu comuta deloc faza,dar se aude un "clantz" in ele acolo,cu controller-ul de la bixenon normal comuta dar ramane pe lunga
                              Last edited by valy1233; 10 February 2014, 10:04.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google