Diferenta Dieseluri 75Cp Si 90 Cp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta Dieseluri 75Cp Si 90 Cp?

    Care este diferenta din punct de vedere constructiv intre motoarele diesel de 75de cai si cel de 90 de cai?
    Este alta decat maparea?

  • #2
    da este alta decat maparea.... maparea este doar un facor pe care-l invoca muli neavizati
    s anume......in primul rand dimensiunea turbinei ciar daca nu este sesizaila o sa observi ca are un rand de pale in plus la cel de 90 de cai. 2. crearea timpilor si fluxului de injectie adica (pe un ciclu d rotatie computerul de bord deschide de mai multe ori injectorul aceluiasi cilindru adica prima injectie este de amorsare a exploziei a doua injectie de cuplu a treia injectie de control termic al gazelor de ardere si al patulea de stingere a exploziei) 3. tipul de EGR si timpii de deshidere 4. dimensiunea catalizatorului 5. tipul de soft care controleaza presiunea , volumul si temperatura aerului aspirat. 6 pozitia valvei wastegate(cauta pe google) 7. cutia de viteze si rapoartele aferente. intr-un cuvant daca ai mancarimi si vrei sa-ti strici loganul diesel apucate si umbla pe la cele enumerae mai sus

    NU O SA URCI NICIODATA PUTEREA MOTOR DE LA 70CP LA 90 CP DACA NU AI IN VEDERE SI SCHIMBAREA COMPONENTELOR MOTOR A SOFTULUI CU UNUL ORIGINAL

    CONSTRUCTIV BLOCUL MOTOR SI CHIULOASA SUNT ABSOLUT IDENTICE NUMAI ECHIPAREA LOR DIFERA DE LA 70 DE CP LA 90 DE CP

    daca vrei un motor de 70cp mai nervos umbla la valva wastegate si schimba filtru de aer dar castigi 30Nm si 3,4 Cp in plus nu mai mult
    Last edited by can; 7 December 2013, 23:28. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #3
      sau fa o remapare si castigi 15-20 % din puterea motorului, adica daca nu ajungi la 90 macar te apropii :d

      Comment


      • #4
        Originally posted by can View Post
        da este alta decat maparea.... maparea este doar un facor pe care-l invoca muli neavizati
        s anume......in primul rand dimensiunea turbinei ciar daca nu este sesizaila o sa observi ca are un rand de pale in plus la cel de 90 de cai. 2. crearea timpilor si fluxului de injectie adica (pe un ciclu d rotatie computerul de bord deschide de mai multe ori injectorul aceluiasi cilindru adica prima injectie este de amorsare a exploziei a doua injectie de cuplu a treia injectie de control termic al gazelor de ardere si al patulea de stingere a exploziei) 3. tipul de EGR si timpii de deshidere 4. dimensiunea catalizatorului 5. tipul de soft care controleaza presiunea , volumul si temperatura aerului aspirat. 6 pozitia valvei wastegate(cauta pe google) 7. cutia de viteze si rapoartele aferente. intr-un cuvant daca ai mancarimi si vrei sa-ti strici loganul diesel apucate si umbla pe la cele enumerae mai sus

        NU O SA URCI NICIODATA PUTEREA MOTOR DE LA 70CP LA 90 CP DACA NU AI IN VEDERE SI SCHIMBAREA COMPONENTELOR MOTOR A SOFTULUI CU UNUL ORIGINAL

        CONSTRUCTIV BLOCUL MOTOR SI CHIULOASA SUNT ABSOLUT IDENTICE NUMAI ECHIPAREA LOR DIFERA DE LA 70 DE CP LA 90 DE CP

        daca vrei un motor de 70cp mai nervos umbla la valva wastegate si schimba filtru de aer dar castigi 30Nm si 3,4 Cp in plus nu mai mult
        cine ti-a zis ? citeste pe threadul asta cate resoftari au fost verificate pe dyno.
        de la 70 cp la 95.
        intreaba-i pe baietii care au facut stage2 si te convingi.

        Comment


        • #5
          Eu am powerbox si se simte diferenta destul de bine.
          sigpic

          Comment


          • #6
            "can" ... raspunsul tau e la fel de neavizat ca al multora.
            In primul rand, se vede clar ca tu nu faci diferenta intre un ECU(engine control unit) si un computer de bord,ceea ce indica ca ce ai scris tu acolo ori ai dat copy paste de pe cine stie ce site , ori habar n-ai ce vorbesti.Computerul de bord nu controleaza niciun timp de injectie, niciun debit de motorina.
            EGRul ala nu e pus acolo ca sa iti dezolte putere, e acolo din motive de poluare si ca sa iti consume masina o ideea mai putin,principiul de functionare ma indoiesc ca o fi altul de la motorul de 75cp la ala de 90 ... scopul principal este acelasi, sa reduca temperatura la care arde amestecul din cauza lipsei de oxigen , astfel se obtine mai putina cantitate de oxid de azot ( NOx ) care apar cand amestecul arde la temperaturi ridicate...
            Softul care controleaza presiunea... aici iar m-ai bagat in ceata,eu poate ca stiu la ce te referi,ma indoiesc ca asta ai vrut sa spui totusi.Intr-adevar presiunea e controlata de ECU, fie prin injectie , fie la astea mai nou printr-o valva electronica care e comandata de ECU si care comanda actuatorul turbinei ... insa,din pacate ,la ambele motoare , au acelasi principiu de functionare fara proceduri care sa difere de la o motorizare la alta.
            Pozitia valvei wastegate...iar e pe langa explicatia.De ce ? Pentru ca singurul reglaj care il poti face la actuator este sa il strangi sau destrangi ,modificand astfel impropriu spus presiunea la care actuatorul se deschide.Wastegate-ul , e de fapt o gaura in turbina care atunci cand se atinge presiunea dorita prin reglaj se deschide iar gazele ocolesc turbina, ca sa nu faca presiune mai mult decat e reglat.
            Cutia de viteze, aici... ai un mare haha din partea mea .Sunt curios cum alte rapoarte ale CV iti dau mai multi sau mai putini cai ... la motor...
            FYI , caii ce ti da producatorul , sunt la motor ... adica atati cai dezvolta motorul respectiv...nu atatia pune jos

            Nu mai folositi cuvinte mari pe care nu le intelegeti , sau folositi un google inainte , ca sa intelegeti niste principii de functionare .

            P.S. spune-mi ce trebuie schimbat in motor , ca sa scoti din 75cp ... 90 cp
            P.S.2 stii ca daca umblii la valva de wastegate si ii maresti presiunea de la 0,9 bar la 1.3 bar bagi in motor aer comprimat care explodeaza mai puternic si ca vrei sau nu , iti dezvolta putere mai mare ? Iar o crestere de 30 Nm , este in stransa legatura si cu cresterea de putere...
            Last edited by Cristi_Xp; 8 December 2013, 16:02.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Teoretic nu este nicio diferenţă de zgomot între motorul Diesel de 75 Cp şi cel de 90 Cp!

              Întrebarea era aceasta!

              Originally posted by abc View Post
              Exista diferenta la zgomotul motorului intre 75cp si 90cp (teoretic, practic, interior, exterior, conditii similare de utilizare)? Dar la consum (practic, conditii similare de utilizare)? Uite aici ce te intereseaza.

              Postul anterior, ti-a fost sters pe motiv de ...off-topic; vad ca insisti, dar nu vrei sa intelegi ca aici de discuta despre motorul de 1.5l de pe Logan 2.
              Urmatoarea "iesire in decor" va fi sanctionata, potrivit Regulamentului.
              Last edited by Ampt; 9 March 2014, 14:40. Reason: Automerged Doublepost

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google