Cateva Intrebari !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am revenit.

    Noutati si vesti bune. O sa explic totul in ordine cronologica sa puteti intelege.

    Miercuri - Ora 10 dimineata

    Ma suna unchimiu: "Hai acasa, ca am luat baterie, sa mergem la ITP". Ma duc in Moreni, Dambovita ( fiind cel mai apropiat de mine ) sa fac ITP. Bag masina, imi cere cartea de identitate a masinii si sa dus la computer. Stupoare, masina nu exista in baza de date rar. CE MAAAA ??? Bun, calm. Dau cateva telefoane, aflu ca joi dimineata sa ma duc la RAR.

    Intre timp, am facut asigurare ( 200 ron / 6 luni , dupa parerea mea , enorm de mult ) , rovignieta ( 122 ron / 1 an ) , bateria cu care venise unchimiu ( 250 ron / Rombat 65 amperi ) si mi-am luat semne.

    Ne-am dus acasa.

    Joi am plecat la 4 dimineata spre Targoviste la RAR. Am ajuns pe la 5:30, ne-am luat cateo cafea si am asteptat. A venit ora 8, am dus masina la stand, la ora 8:14 minute masina iesea de la ITP. A mai durat vre-o juma de ora, sa faca actele.


    Intre timp, am aflat de ce nu mai era masina. Taicamiu ( dzeu sal ierte ) nu a dus masina la RAR, pentru ca el a decedat la 4 luni dupa ce a cumparato.

    Am luat actele, am bagat 10 litri benzina, pe langa aia din rezervor, sa se amestece umpic si m-am si plimbat vre-o ora azi.

    Un total de cheltuiala:
    Baterie - 250 lei
    ITP - 180 lei
    Benzina OMV - 60 lei
    Asigurare - 220 lei
    Rogvinieta - 120 ron
    Semne - 5 lei.

    840 lei + - cafea si alte tampenii.

    PS: Nu, nu am dat nimic la rar, a trecut fara probleme. ( masina are 13k kilometri )

    Sunt extaziat
    Loganist inrait

    Comment


    • #32
      Ai grija cu distributia aia sa o schimbi ca sa nu bagi mana in buzunar adanc pe urma
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #33
        840 ron la care mai pui 100 curele si inca 100 manopera la distributie
        sigpic

        Comment


        • #34
          Nu stiu ce sa fac cu distributia.

          Multi mi-au zis ca nu are nici pe dracu, altii ca trebuie schimbata.

          Distributia lu' unchimiu' , de pe Solenza are 9 ani si 80000 km... Si el mi-a zis sa nu o schimb.

          O sa vad de ce bani fac rost.


          Multzam tuturor de sfaturi !
          Loganist inrait

          Comment


          • #35
            Salut
            Inca mai rezista distributia, sau ai rezolvat-o?
            sigpic

            Comment


            • #36
              Ultima Activitate: 13th June 2012 22:13
              mda.... cred ca o sa raspunda
              sigpic

              Comment


              • #37
                Asteptam informatii despre masina.Sunt curios ce ai mai schimbat!
                MY CLA

                Comment


                • #38
                  eventual poate o sa puna si cateva poze
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                  Comment


                  • #39
                    Eu am mers 9 ani si 54 mii km cu o distributia originala pe supernova. 99% din cazuri curelele pica din cauza numarului de km nu din cauza imbatranirii.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #40
                      Dupa atat timp, spre surprinderea unora si certitudinea altora, nu am schimbat nimic. Nimic, adica chiar nimic. Doar benzina in ea :P

                      Am revenit pe forum.

                      O sa pun si ceva poze in curand.
                      Loganist inrait

                      Comment


                      • #41
                        Conteaza foarte mult si cati km. ai parcurs in tot acest timp.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #42
                          5200 km.
                          Loganist inrait

                          Comment


                          • #43
                            chiuloasa 1,6mpi

                            Salut
                            De curand am avut o problema cu distributia, mai exact s-a rupt in mers aveam viteza mica, cureaua avea 40.000km si aproximativ 3 ani si putin, la service s-a constatat ca erau 2 supape strambe, au fost schimbate si s-a pornit motorul, a mers aproximativ 30secunde apoi s-a oprit singur, au incercat sa o porneasca iar si nu a mai vrut, dupa lungi incercari au reusit sa o porneasca iar, dar de data asta a mers putin mai mult aproximativ 1 min, deodata s-a auzit un sunet groaznic in motor, dand capacul de la culbutori jos am gasit axa cu came torsionata si pinionul de pe ax rupt, am cautat sa le schimb cu altele noi dar am observat ca s-a ciupit si chiuloasa la semeringul unde vine pinionul axului,am preferat sa schimb chiuloasa cu totul decat sa o repar, am gasit una la mana a doua dar era de 1,4, mecanicii m-iau spus ca este ok si nu ar trebui sa fie nici o diferenta, au montat chiuloasa de 1,4mpi pe motor de 1,6mpi ,motorul a pornit din prima fara probleme functioneaza nu are fluctuatii de turatie sau cel putin asa imi arata turometrul, am scos masina pe strada si am mers cu ea de mers merge dar nu prea trage si consuma ceva mai mult, nu mai atinge 160 asa usor cum se ducea inainte, intrebarea mea este : de ce exista diferenta asta ? pe unde m-am uitat pe la magazine am gasit supape identice 1.4 cu 1.6, garnitura de chiuloasa identica pt ambele motoare,pinion ax cu came identic, chiar nu inteleg de ce sunt diferentele astea , inainte scoteam un consum de 6l/100km la o viteza de 100- 110km/h acum consumul este aproape 7.
                            Am lasat aprinderea, admisia, injectoarele, si tot ce mai era pe acolo de la chiuloasa veche.
                            Daca aveti vre-o idee ce as putea sa-i fac sa isi revina la normal mi-ar fi de mare ajutor mai ales ca acum va creste si pretul carburantului
                            Va multumesc

                            Comment


                            • #44
                              Trebuia verificat daca volumul camerei de ardere din chiulasa de 1.4 e la fel cu 1.6, daca nu sint egale atunci rezulta o modificare a raportului de compresie, cu consecinte rele ( in cazul scaderii raportului de compresie ) asupra functionarii motorului.
                              Cu alte cuvinte, daca scade raportul de compresie rezulta o scadere a puterii motorului ceea ce duce exact la simptomele descrise de tine mai sus.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google