Noul Logan MCV 1,5 Dci 75 Sau 90 Cp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Consum 11 si un pic la suta de la OMV-ul de la 49 pana la Bascov mers 150 km/h, dar asa e cand prinzi regenerare la filtrul de particule.
    Da merg cu AC-ul pornit si iarna si vara.
    Atasat pe luna trecuta pozele.(consum viteza si km parcursi).
    Eu as pune problema daca diesel sau benzina daca e masina de familie si o folosesti sub 8000 km/an nu se merita diesel, intretinere mai scumpa.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      7% nu am avut eu la 160km,nu mai vb prosti,la 90-100kmai undeva 4-4,5%.

      Comment


      • #18
        consumul e bun, asta spuneam si eu mai sus ca e greu sa scoti consumuri foarte mari cu un 1.5 dci
        si eu mi-as lua un logan diesel nou, cel de 90 de cai.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #19
          Stimati loganisti, din respect pentru toate sfaturile date de dvs., pentru care va multumesc, va spun ca pana la urma ne-am luat Ford Grand C-max, diesel din 2012, 1. 6 tdci, 115 cp,eco boost,85 kw, dotare Trend si am decis sa pastram si Loganul berlina, din 2007, care merge oricum perfect, pentru servici. Am testat putin Fordul si in oras arata un consum de 7.5 l; avand portiere culisante , ne e mult mai usor sa il urcam pe cel mic(e totusi un ursulet de vreo 14 ani). Probabil o sa desfiintam un scaun, vom vedea ce e de facut pana la 18 ani cand va fi probabil operat. Grandul e extrem de spatios(are 7 locuri, din care 2 culiseaza in podea), manevrabil si silentios. Are cateva defecte minore, pana nu il punem la punct nu ne incumetam sa mergem cu el la drum lung. A fost o ocazie pentru noi, probabil daca aparea mai devreme in vreun showroom in Pitesti, noul logan MCV, poate il luam pe acesta si nu fordul. Acum na ramanem in familie fani in 2 cluburi: logan+ford Toate cele bune tuturor...

          Comment


          • #20
            Pentru viitorii doritori de logan mcv 90cp postez si eu cu urmatoarele specificatii: consum extraurban in jur de 5 fara aer si daca nu depasesc 120km (chiar sub 5 la drum foarte intins), 6,5 - 6,8 fara aer (sau aer intermitent stau geana pe buton si il conectez doar cand e prea cald) si ma ratoiesc la dansa (stil sportiv cum merg eu de obicei 140 - 160, depasiri constante si la turatie ridicata), maximul obtinut de mine 7,5 - 7,7 cu aer si dat in goarna 140-160 (si peste uneori) stil sportiv + depasiri frecvente.Urban..., aici deja intervin alti factori si cred ca depinde de situatia fiecaruia, eu scot undeva la 6-7 si ceva, dar depinde se stilul fiecaruia de condus. Bineinteles incarcatura masinii schimba datele problemei (consumurile precizate au fost scoase cu o icarcatura medie, pentru detalii daca e cineva interesat pot oferi informatii mai concludente) precum si cauciucile si conditiile de mers (zapada, vant etc......). Per total mi-e mi se pare o masina rezonabila care nu e recomandat sa-ti faci de cap (cu toate ca eu imi fac si pana acum nu mi-a dat impresia ca trebuie sa ma potolesc avand pana in 40 000 km). reviziile nu sunt foarte scumpe undeva la 600 -700 ron, asta daca nu mai pui si placute cum tre sa tin eu cont la cum merg (vre-o 300ron).........

            Scuze.......placutele originale undeva la 200 ron cu tot cu manopera parca..........
            Last edited by florinraven; 28 July 2013, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              logan tce

              90 cp tcea supe echipare full cu rabla te duce la 11 mii de euroeuro si cand zic full ma refer la toate optionalele, garantie extinsa, si cateva accesorii necesare gen ap noroi huse paravanturi eventual cui remorcare asta pt ca unii dealeri pe langa rabla mai ofera 500 e discount ( exista la lodgy doker sau duster
              masina e noua are 500 km din cauza comenziilor intarziate am cumparat-o pt ca la anu ies la pensie si o sa ma duc des la tara ( ialomita si ardeal)

              asa ca am scos la vanzare vechea masina un didge avenger SX full doar 50 000 km
              asta pt ca mi-e mila sa bag dodgul la tara prin noroi si hartoape

              cel m imp lucreu consumul cu tot cu AC pornit 3 pasageri si 1 geanta plus cateva plase de cumparaturi la sf sapt 8,4 - 8.5 maxim in oras in conditii de harta -parta
              iar cu functia eco-mode 7,4-7,5 in oras iar afara intre 5, 7 si 6,5 cu ac pasageri si bagaje consum facut pe buc -pitesti pana la km 110

              90 cp tcea supe echipare full cu rabla te duce la 11 mii de euroeuro si cand zic full ma refer la toate optionalele, garantie extinsa, si cateva accesorii necesare gen ap noroi huse paravanturi eventual cui remorcare asta pt ca unii dealeri pe langa rabla mai ofera 500 e discount ( exista la lodgy doker sau duster
              masina e noua are 500 km din cauza comenziilor intarziate am cumparat-o pt ca la anu ies la pensie si o sa ma duc des la tara ( ialomita si ardeal)

              asa ca am scos la vanzare vechea masina un didge avenger SX full doar 50 000 km
              asta pt ca mi-e mila sa bag dodgul la tara prin noroi si hartoape

              cel m imp lucreu consumul cu tot cu AC pornit 3 pasageri si 1 geanta plus cateva plase de cumparaturi la sf sapt 8,4 - 8.5 maxim in oras in conditii de harta -parta
              iar cu functia eco-mode 7,4-7,5 in oras iar afara intre 5, 7 si 6,5 cu ac pasageri si bagaje consum facut pe buc -pitesti pana la km 110
              Last edited by micky1950; 9 April 2014, 13:09. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Buna seara domnu`, fara suparare, acesta este deja al 3-lea thread unde ati postat fix acelasi mesaj, si in plus asta e un thread dedicat noului logan mcv diesel, nu noul logan berlina 0.9tce. O seara buna si Respect.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google