La mine s-a stricat pompita aia de amorsare si am ramas in mers,fara motorina.Presupun ca are in ea supape de retinere a motorinei.Ei bine eu am gasit atunci pompita ca si cum a facut vid in ea....a mers pompa de inalta presiune "pe uscat" si am gasit paletii din ea efectiv polizati.din cauza asta mi-a stricat si injectoarele.toata pilitura s-a dus in ei.Am reusit sa ii bag alti paleti si sa o rezolv cu pompa!
Fum Negru
Collapse
X
-
Pompa de amorsare nu are rolul de a filtra motorina ci doar de a a duce motorina in pompa de injectie si desigur de a mentine'o acolo, de aceea in para de amorsare exista o supapa unisens. Mai mult ca sigur injectoarele s'au stricat din cauza spanului produs de pompa si nicidecum de para de amorsare.
Comment
-
Pai intocmai,la mine nu a mai adus motorina.Eu eram in mers cu masina cand s-a intamplat.Am patit faza asta de 3 ori...pana am ridicat capota si am vazut pompita .
Nu am precizat ca pompa de amorsare are rolul de a filtra,am zis doar ca am ramas fara motorina din cauza ei
Comment
-
nu ramai fara motorina din cauza pompitzei de amorsare ma... in pompa de motorina exista de fapt 2 pompe iar una din ele are rolul de a trage motorina din rezervor... rolul pompitei de amorsare este de a tine motorina in sistem atunci cand motorul nu functioneaza, si o mai folosim atunci cand schimbam filtrul de motorina...Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Eu iti spun chestia asta deoarece sunt patit.S-a oprit in mers,nu am mai avut ce face.Pana nu am inlocuit para de amorsare nu am rezolvat problema + paletii la pompa de inalta presiune.Din partea mea, crezi ce vrei.Nu avea motiv sa se distruga paletii aia din senin.
Comment
-
iti mai spun odata si sper sa intelegi ca para de amorsare nu are nicio legatura cu adusul motorinei in pompa decat daca strangi de ea. La tine e posibil sa se fi blocat vreuna din supape si sa nu mai fi dat drumul la motorina spre pompa...Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Am un 1.5 85cp si trebuie sa ii fac itp-ul. Am vazut ca la 4.000 rpm scoate fum de capul ei. Mai jos nu are probleme, dar cand e turata bine scoate bine... Ce as putea sa fac in situatia asta? Mentionez ca uleiul e putin sub maxim, dar nu mai are mult si trebuie schimbat, iar masina nu a prea fost turata la viata ei. Iar vitezele pana de curand se schimbau la 2.300 rpm, acum am inceput sa schimb mai tarziu 2.500-3.000.
O sa ma duc in vre-o ora pe autostrada sa o hingheresc un pic, sper sa fie aceasi problema si sa fie doar depuneri pe evacuare...
Comment
-
Originally posted by vlad2495 View PostO sa ma duc in vre-o ora pe autostrada sa o hingheresc un pic, sper sa fie aceasi problema si sa fie doar depuneri pe evacuare...
Comment
-
Am incercat sa o hingheresc cat mai mult, am mers in asa fel incat sa scada cat mai rar acul sub 3.000 de rpm, dar nu am trecut de 4.500 de rpm. Ieri cam toata ziua am mers cu ea turata...
Nu stiu sa spun in legatura cu fumul scos la 4.000, a fost o verificare scurta, eu eram langa masina si a apasat cineva pana la 4.000 si i-a dat drumul, a vrut sa vada daca scoate fum... Nu a mentinut-o la 4.000 sa vad daca iese in continuare...
Poate reusesc maine sa vad daca scoate continuu daca mentin la 4.000.
Comment
Comment