Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Drogas View Post
    Sa nu uitam si alte aspecte:

    -discuri fata spate, pe fata sunt de 288 fata de 259 la logan, sau tambur pe spate de aici si franele de logan nu sunt cele mai ok
    -anvelopele sunt 205 nu 185 deci contact mai mare cu asfaltul
    Asadar, cei cu SUV-uri, care au o latime a anvelopelor de doua ori cat a ta si un diametru al discurilor de frana mai mare decat al discurilor tale, pot sta linistiti cu anvelope de iarna in orice sezon. Chiar ma intreb de ce dracu' le mai schimba, daca problema se pune in felul asta. Probabil ca ei nu stiu, inca, de treaba asta, dar si cand or afla... o sa scada productia de anvelope de vara. Cum de nu m-am gandit la treaba asta pana acum...
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • O sa razi dar am condus ce cateva ori un Touareg 3.2 V6, 220 CP cu GPL si anvelope noi de iarna NANKANG- proprietar e seful meu ...el nu vrea sa inveasteasca in masina si de aia merge asa.

      Nu are treaba cu franarea balena de 2.2tone pentru ca are discuri de frana cat roata de logan...in afara de zumzet nu stii ca esti pe anvelope de iarna.

      As spune ca sunt mai importante discurile, placutele, si lichidul de frana decat diferenta care ar putea proveni de la anvelope de iarna.

      Asa ca DA, ai dreptate la SUV poti sta linistit cu anvelope de iarna.

      S-a creat o parapsihoza la properietarii de logan care :

      -stiu sa simta diferenta intre o benzina de 95 de la rompetrol cu aia de 95 de la Petrom/OMV asta pe un 1.4 MPI
      - simt in a 730 zi de la schimbarea lichidului de frana, ca acesta si-a pierdut proprietatile
      - simt placutele de frana noi pe masina desi sunt acelasi model cu cele vechi
      - simt anvelopele noi in comparatie cu cele vechi de acelasi model
      - simt ca nu mai trage masina atunci cand e rezervorul plin
      - simt ca daca pun o baterie mai mare pe masina, masina va trage din greu pentru diferenta de 3-4 kg intre baterii- vezi " despre acumulatori auto"

      si cel mai important SIMT ca nu au frane cu anvelopele de iarna pe asfalt uscat
      Last edited by Drogas; 17 April 2014, 12:30.

      Comment


      • Originally posted by Drogas View Post
        As spune ca sunt mai importante discurile, placutele, si lichidul de frana decat diferenta care ar putea proveni de la anvelope de iarna.
        Şi totuşi de ce în cursele de maşini se acordă anvelopelor o atât de mare atenţie? Mă gândesc că la toate acele maşini nu ar fi o problemă discurile, plăcuţele şi lichidul de frână!
        De Formula 1 nu vreau să mai amintesc, acolo lucrurile sunt şi mai clare!

        Comment


        • dragos, te pacalesti singur
          tu ai spus ca mergi cu cauciucuri de iarna aproape de martorul de uzura si probabil vechi de 5-7 ani
          bineinteles ca anvelopele tale au imbatranit, s-au tocit si nu mai lucreaza ca o anvelopa de iarna
          cat despre balena sefului tau, nu stii nici tu si nici el cum ar fi defapt franele cu anvelope de vara bune, d-aia ziceti ca e suficient si cu cele de iarna
          pana una alta degeaba placutele blocheaza discul daca anvelopa e opinca si pierde aderenta instant ...
          mai bine ia un set de anvelope de vara, macar sh in stare buna, si atunci mai discutam
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • @Ampt, la curse ... banii nu sunt o problema, acolo e vorba de optimizarea timpilor si de a oferi siguranta soferilor caer conduc LA LIMITA tot timpul ca de aia e cursa...

            @827 sam- ai si tu dreptate cu ce spui, intradevar am anvelope de iarna dot 2010x2- cam 4mm , 2009 x 2 cam 2 mm.

            Cu astea pe masina, senzatia fost wow fata de logan stock cu anvelope de vara michelin Energy saver, placute si discuri stock...

            Comment


            • Originally posted by Drogas View Post
              Merge si asa si riscurile nu sunt atat de mari cum le faceti voi sa para.
              Spre ex fac pariu ca daca unu din voi va suiti la mine in "sareta" va speriati de cum se opreste masina.... si va spun dupa aia ca anvelopele sunt de iarna

              Sa nu uitam si alte aspecte:

              -discuri fata spate, pe fata sunt de 288 fata de 259 la logan, sau tambur pe spate de aici si franele de logan nu sunt cele mai ok
              -anvelopele sunt 205 nu 185 deci contact mai mare cu asfaltul

              Asadar NU cosider ca daca ai anvelope de iarna ai sanse mai mari sa faci un accident din cauza acestui aspect...

              Ma rog fiecare face ce face pe barba lui, asadar nu e obligatoriu sa faceti ca mine.
              Am mai franat si noi cu masini cu discuri de 320 pe fata, 300 pe spate si anvelope de 225 de iarna dot 2013 cu mai putin de 5000km rulate la 20 de grade. Si nu pot sa zic ca am mai mare incredere in frana in acele conditii decat cu Loganul cu discuri de 260 de VAN dar cu Dunlop-urile de mai sus.
              Cu anvelope de vara bune intradevar ingheata aia cu frane mari.

              Uiti 2 aspecte:
              - masa masinilor cu X frane si anvelope late e de cel putin 1.5 ori mai mare decat masa loganului
              - ABS-ul intra in functie de aderenta dintre asfalt si cauciuc. Daca asta e proasta poti sa ai frane de 400 din carbon ca tot in aceeasi metri te opresti ca si cu discuri de 238 simple.

              Originally posted by Drogas View Post
              O sa razi dar am condus ce cateva ori un Touareg 3.2 V6, 220 CP cu GPL si anvelope noi de iarna NANKANG- proprietar e seful meu ...el nu vrea sa inveasteasca in masina si de aia merge asa.

              Nu are treaba cu franarea balena de 2.2tone pentru ca are discuri de frana cat roata de logan...in afara de zumzet nu stii ca esti pe anvelope de iarna.

              As spune ca sunt mai importante discurile, placutele, si lichidul de frana decat diferenta care ar putea proveni de la anvelope de iarna.

              Asa ca DA, ai dreptate la SUV poti sta linistit cu anvelope de iarna.
              Am subliniat partea importanta. Mai multe nu zic.

              Comment


              • Nu stiam ca o sa pornesc Jihad'ul cu o sugestie nevinovata pentru Kojak.

                Cine are bani de 2 seturi, evident ii recomand 2 seturi, cine nu are bani sau nu merge multi km o poate face linistit si cu cele de iarna.

                E mai ok acum ?

                Comment


                • Much better.

                  Cat pentru Kojak: o bucata de 5m de gheata poate crea mari probleme. ;)

                  Comment


                  • Originally posted by Drogas View Post
                    Cine are bani de 2 seturi, evident ii recomand 2 seturi, cine nu are bani sau nu merge multi km o poate face linistit si cu cele de iarna.
                    Ca n-ai bani, e cu totul si cu totul altceva, dar pentru ca nu ai bani nu ai cum sa spui ca mergi linistit si asa.

                    Si eu trebuie sa schimb un rulment pe fata, dar deocamdata nu am 500 lei programati pentru masina (500 lei pentru ca vreau sa-i schimb pe amandoi o data), asa ca mai astept o luna, doua, dar nu vin sa spun ca rulmentii sunt garantati pe viata si n-are nimic daca nu-i schimb.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Diferenţele acestea de nuanţă ne fac pe noi românii, cu adevărat Unici!

                      Comment


                      • Originally posted by Drogas View Post
                        O sa razi dar am condus ce cateva ori un Touareg 3.2 V6, 220 CP cu GPL si anvelope noi de iarna NANKANG- proprietar e seful meu ...el nu vrea sa inveasteasca in masina si de aia merge asa.

                        Nu are treaba cu franarea balena de 2.2tone pentru ca are discuri de frana cat roata de logan...in afara de zumzet nu stii ca esti pe anvelope de iarna.

                        As spune ca sunt mai importante discurile, placutele, si lichidul de frana decat diferenta care ar putea proveni de la anvelope de iarna.

                        Asa ca DA, ai dreptate la SUV poti sta linistit cu anvelope de iarna.
                        ....
                        si cel mai important SIMT ca nu au frane cu anvelopele de iarna pe asfalt uscat
                        zi sa mori tu ca asa e? a dracu idioti astia de fac gume de iarna pentru iarna si de vara ca sa le folosesti vara.
                        cel mai interesant e ca in momentul in care da caldura si am rotile de iarna pe masina, incep sa-mi scartie si sa pierd aderenta foarte rapid, fie ea franare, plecare de pe loc sau viraj.
                        problema cauciucurilor de iarna este caldura, cand asfaltul este cald, cauciucul se incalseste si dupa cativa kilometri parcursi, la o franare se intinde tto cauciucul ala pe asfalt ca o budinca.

                        problema cea mai mare e ca ai scris o aberatie, intra unu mai noob, citeste si ia de buna acea informatie.

                        later edit: presimt ca te vei alatura trupei de soc a acestui forum, trupa la care le expira ban-ul in "1 Zi, 22 Hours"
                        Last edited by crististreulea; 17 April 2014, 13:24.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • Pentru tine am toata stima, pentru lucrarile de mecanica pe care le executi in regie proprie, ceea ce fac si eu de fiecare data cand am ocazia...

                          Totodata daca ai epoleti pe umar nu vad motivul pentru care mi te adresezi cu un limbaj de mahala.

                          In al doilea rand, ce spui tu in teorie nu am reusit sa experimentez eu in practica, asa ca stii tu, teoria ca teoria dar practica ne omoara....
                          Last edited by Drogas; 17 April 2014, 13:35. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Ca sa experimentezi in practica puen mana si ia-ti 4 roti de vara, vezi cum franeaza masina pe caldura cu ele si apoi cu aceiasi masina probeaza cu roti de iarna pe caldura. Eu am avut ocazia sa vad pe una si aceiasi masina diferentele.
                            Cat timp nu ai incercat, nu zice ca franeaza la fel de bine si cu gume de iarna, noi suntem vreo cativa pe aici care am incercat si ne iese ca nu e la fel.
                            Last edited by einstein1984; 17 April 2014, 14:19.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by Drogas View Post
                              S-a creat o parapsihoza la properietarii de logan care :

                              -stiu sa simta diferenta intre o benzina de 95 de la rompetrol cu aia de 95 de la Petrom/OMV asta pe un 1.4 MPI
                              - simt in a 730 zi de la schimbarea lichidului de frana, ca acesta si-a pierdut proprietatile
                              - simt placutele de frana noi pe masina desi sunt acelasi model cu cele vechi
                              - simt anvelopele noi in comparatie cu cele vechi de acelasi model
                              - simt ca nu mai trage masina atunci cand e rezervorul plin
                              - simt ca daca pun o baterie mai mare pe masina, masina va trage din greu pentru diferenta de 3-4 kg intre baterii- vezi " despre acumulatori auto"

                              si cel mai important SIMT ca nu au frane cu anvelopele de iarna pe asfalt uscat
                              Vecine, initial mi-ai lasat o impresie buna...da' incet si sigur reusesti sa mi-o schimbi.
                              Daca te oftica asa de mult "parapsihozele" (alt termen n-ai gasit si tu, sa mor io ) proprietarilor de logan, in special aia de 1.4 , io nu stiu de ce mai intri pe logan club sa postezi?
                              N-o fi mai fain pe audiclub sau cum rahat s-o numi, nu stiu...zic si io?
                              Sau acolo nu te poti da grande cu masina ta, respectiv povestile tale "cu sufletu' la gura", ca de exemplu bateria bener care are - nu stiu 10 ani la activ si e permanat descarcata? - si la care ai strans din cwor toata iarna, zi-de-zi ca te lasa cu ochii-n ger?
                              Sau cu slickurile tale meseriase de iarna care franeaza mai bine decat o coaja de logan (1.4, sa nu uitam) cu caucioace premium de VARA? Mai sunt, ca nu mai tin minte?
                              Acuma, nu-mi lua in nume de rau ce ti-am scris aici...da' pe bune, esti cam arogant si sincer nu prea ai de ce.
                              Incearca si pe la altii, ia vezi, tine?

                              P.S. Io in continuare cred totusi ca esti baiat bun...da' te-a cam luat vraja marii de cand cu audiu asta al tau.

                              Comment


                              • Eu zic ca sunteti rai cu Drogas. Si eu cred ca este baiat bun pentru ca mi-a demonstrat ca isi da seama cand greseste si poate schimba si nuanta:
                                Originally posted by Drogas View Post
                                Nu stiam ca o sa pornesc Jihad'ul cu o sugestie nevinovata pentru Kojak.

                                Cine are bani de 2 seturi, evident ii recomand 2 seturi, cine nu are bani sau nu merge multi km o poate face linistit si cu cele de iarna.

                                E mai ok acum ?

                                Si pentru ca nu ma simt luat de sus de colegu o sa-i raspund
                                Originally posted by Drogas View Post
                                S-a creat o parapsihoza la properietarii de logan care :

                                -stiu sa simta diferenta intre o benzina de 95 de la rompetrol cu aia de 95 de la Petrom/OMV asta pe un 1.4 MPI - da, se tureaza mai repede
                                - simt in a 730 zi de la schimbarea lichidului de frana, ca acesta si-a pierdut proprietatile - eu nu m-am prins decat dupa vreo 1500+ zile, cand l-am schimbat
                                - simt placutele de frana noi pe masina desi sunt acelasi model cu cele vechi - simt ca franeaza mai greu in primii 50-100km
                                - simt anvelopele noi in comparatie cu cele vechi de acelasi model - daca diferenta de varsta e mai mare de 6 ani o simt
                                - simt ca nu mai trage masina atunci cand e rezervorul plin - si asta o simt
                                - simt ca daca pun o baterie mai mare pe masina, masina va trage din greu pentru diferenta de 3-4 kg intre baterii- vezi " despre acumulatori auto" - n-am simtit nimic

                                si cel mai important SIMT ca nu au frane cu anvelopele de iarna pe asfalt uscat - ai frane, dar pot aparea situatii kakacioase

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google