Scurt Tutorial Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut la toata lumea !
    AM rugamintea sa ma ajutai sa activez la logan 2013 semnalizarea cu impuls daca se poate direct din uch

    Comment


    • Salut, dintre cei cu dacii noi, Logan 2 in principiu a facut cineva vreun screenshot cu functiile noului UCH? Cum arata, de curiozitate?
      http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

      Comment


      • Cod eroare

        Stie cineva ce inseamna cod eroare 038011 la logan dci?

        Comment


        • Cu ce ai citit minunea aia de dtc?
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • Afara de cifre nu mai zicea nimic?!

            Sent using Forum Runner
            Mai este mult pana departe ...sigpic

            Comment


            • reset crash airbag

              salutare tuturor
              am urmatoarea problema...logan diesel cu airbag sofer si pasager....tipul a lovit masina,s-au schimbat airbagurile si a ramas becul se la airbag in bord aprins.
              am conectat ddt si am ajuns la ecu de airbag in sectiunea unde este butonul de reset crash data (primele 2 campuri de sus aveau cifra 1 in ele si erau pe rosu).
              langa acest buton este un camp de 8 cifre (00000000) in care iti cere un cod de reset.
              am apast prima data reset fara a schimba codul 00000000 si nimic...apoi am scris 12345678 si am dat reset si nimic...ultima data am apasat 87654321 si am dat reset si surpriza, ecu airbag s-a resetat si becul din bord s-a stins.
              problema e ca eu am bagat la plesneala si a mers,se poate afla codul ala cumva sau ...?

              Comment


              • erori

                Am facut diagnoza cu autocom si mi-au aparut 2 erori:
                1)-038011 pe calculatorul de injectie si nu stiu ce inseamna asta ???
                2)-DF003 scurt circuit fata sofer permanent, dar la eroarea asta am descoperit ca este rupta pangliga din volan intr-un loc, motiv pentru care imi sta aprins martorul de airbag sofer aprins, asa ca o voi inlocui.

                In timp ce incercam sa caut "buba" pentru care imi era aprins martorul de airbag,
                printre altele, am desfacut si ceasurile bordului si am scos acele de la turometru si vitezometru si le-am dereglat, in sensul ca la decelerare acul de la turometru scade in frame-uri si nu lin ca la vitezometru si sta la 500 turatii, 1.5 dci. Daca stie cineva cum sa le calibrez i-as fi recunoscator. Multumesc.

                Comment


                • Aici ai cautat cum se calibreaza ceasurile?
                  Last edited by nebundemult; 29 March 2014, 00:25.

                  Comment


                  • Am si eu o problema care a aparut probabil din vina mea folosin ddt2000 http://www.loganclub.ro/forum/proble...9.html?t=53509

                    Comment


                    • Buna ziua, am si eu nevoie de un link valid pt. ddt2000 (cu baza de date actualizata) si daca ar putea cineva sa ma ajute cu cateva sfaturi ca pentru un incepator Multumesc

                      Comment


                      • Baza de date cit de actualizata ? Ai Derelek pe CAN sa poti folosi baza de date cea mai noua ( toate modelele Reno noi inclusiv Logan 2 sint pe CAN ), linia K mai e utila decit la modelele vechi pentru care nu e nevoie de baza de date actualizata. Logan 1 exista si in bazele de date mai vechi (2007 - 2009 )
                        Sfaturi din vorbe poate da oricine, sfatul pe care ti-l dau eu e ca daca nu-ti arata cineva " live " mai bine nu te baga cu DDT pe masina decit daca mai ai una de schimb.

                        Comment


                        • am mers saptamana trecuta cu Loganul lui frati-miu, e 0.9Tce, si am constatat ca dupa ce sprituiesc parbrizul, face cele 3 curse complete, dupa care face o pauza si apoi mai baleeaza odata...imediat am tras concluzia ca vreau si eu la PH2...cum se poate activa? care-i codificarea in franceza?
                          totodata, cineva cerea cateva pagini mai in urma semnalizarea cu impuls...cum se poate realiza? care-i codificarea in franceza?
                          Originally posted by bogdan_cr View Post
                          Ai Derelek pe CAN
                          am vazut la un cunoscut la service, o interfata pe care scria usb-diag, imediat l-am luat la interogat despre ea. spunea ca ii da o eroare in momentul cand scaneaza toate vehiculele (sau mai degraba toate calculatoarele), ii da eroare ecran albastru si se restateaza calculatorul.
                          spunea ca ar fi interfata originala, procurata din fabrica pe sub mana....
                          oare asa e sau se lauda in fata mea de muncitor?
                          Last edited by mariannn; 28 April 2014, 14:33.
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • La logan 2 este alt model de UCH, ceea ce doresti tu la logan 1 nu se poate.

                            Sent from my N9005 using Forum Runner

                            Comment


                            • cititnd pe aici/dar si pe partea cealalta, mi-am dat seama ca la logan 2, totul este pe can si nu se poate comunica cu uch-ul...in mufa obd lipsesc firele de K si L(nu se pot trage separat?),
                              Logan II e pe CAN, nu exista fire pentru K si L in mufa OBD.
                              Mufa OBD din spate, rosu e 16. A se observa lipsa firelor de pe 15 si 7, si culoarea firelor de CAN(6 si 14), prezente cam peste tot Medianav, BCM(uch), Injectie...etc.
                              Attached Files
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment


                              • Erori.

                                Va rog, poate sa-mi spuna cineva despre ce erori este vorba? Va multumesc!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google