Se Arde Bobina De Inductie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se Arde Bobina De Inductie

    Salutare
    Logan 1.4 benzina 2005
    Am nevoie urgenta de ajutor. Zilele trecute mi s.a oprit mașină în mers , am verificat cât am știut și am observat o siguranță arsă în panoul de siguranțe de sub capota am schimbat.o dar mașina mergea foarte prost am verificat bujiile și am realizat ca merge în 3 cilindri o bujie nu lucrează. În acel moment am observat și bobina de inducție topita la propriu. Nu m.am panicat am schimbat bujiile fisele și bobina de inducție cu una originala. Dar surpriză a ars.o și pe aceea. Am mai pus 1 și la fel deci 3 în total. Nu prieten mi.a spus sa fac niște șaibe din clingherit sa numai facă masa cu mașina dar nu cred ca ar putea sa.si ia scurt de pe blocul motor. AJOTOR

  • #2
    Pai nu te-ai gandit sa schimbi (sa-ncerci) si bujiile?

    Comment


    • #3
      Si eu spun sa inlocuiesti bujiile. Cati km. au cele pe care le ai pe masina, acum?
      Last edited by IancuMIC; 14 April 2014, 21:00.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        A schimbat si bujiile din ce scrie in primul post. Insa cablajul de la bobina la calculator nu face scurt intermitent la masa pe undeva?
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mcy884 View Post
          am schimbat bujiile fisele și bobina de inducție
          Nu cititi printre randuri.

          Cred ca ai ECU bubuit, tine comanda permanent pe bobina.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            Se vede pe tester?

            Comment


            • #7
              Ar trebui sa se vada.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Da defect de scurt daca nu ma insel. Dar de ce sa sarim la calculator si sa nu verifice izolarea la masa a cablajului?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  aceeasi problema o am si eu, cu un renault clio 1.4. am schimbat 3 bobine o am pe a 4 noua luata dar nu o mai pun ca imi e ca o nenorocesc si pe aceasta. La un vecin am schimbat bobina si nu a avut probleme. La mine am schimbato, merge bine 1 zi 2, apoi incepe sa piarda din putere, apoi moare de tot merge in 2 bujii... nu pot sa imi dau seama care e cauza.
                  Last edited by surender; 29 April 2014, 19:47.

                  Comment


                  • #10
                    Ai schimbat bateria cumva ? si ai pus una mai mare ? ca amperi ma refer.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      Cum s-ar putea sa afecteze bateria? Eu nu cred asa ceva.

                      Din câte știu eu, nu amperajul arde, ci voltajul. Amperaj își ia fiecare consumator cât are nevoie. Releul de încărcare sa nu bage prea mult.
                      Last edited by L3on_rgby; 29 April 2014, 21:25. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Am avut baterie de 40 amperi, avand statie si subwoofer am crezut ca bobina s-a ars din cauza lui (cand dadeam tare scadea turometrul), am luat si baterie mai mare de 60 A si nu am mai legat subwooferul, dar acum aceiasi problema a mers putin frumos, si cand s-a incalzit gata. Am luat 1 bobina din dezmembrari si una dupa un logan 1.6 pe care s-a pus gaz si a schimbat bobina. Ma gandesc sa nu fi fost si bobinele pe duca...dar totusi. Toata distractia la mine a inceput de ceva timp simteam ca motorul trage mai sacadat: am schimbat bujiile, si zic sa curat si motorasul pas cu pas, l-am curatat, si am zis sa il sterg cu Nitrodiluant. L-am sters si l-am pus pe masina, si surpriza masina pornea (asta cu prima bobina) si se oprea singura imediat. am luat alta bobina SH, crapata vai mama ei dar de origine, masina a mers bine apoi s-a dus dupa cateva zile, azi am luat`o pasta de la logan si la fel, am mers cativa km si parca cand se incalzeste gata "crapa". Am una noua maine merg in service sa pun testerul si vedem ce iese...

                        Comment


                        • #13
                          Ai verificat încărcarea? Ai reglat bujiile? Cică gap-ul mare solicita bobina.

                          Comment


                          • #14
                            Si astazi am pus testerul au fost niste erori, dar mi le-a sters si apoi am pornito am mers cu ea si facea la fel, si mecanicul mi-a spus ca daca tu ai pus atatea bobine si au fost bune, ele au fost prea solicitate mergand in 2 / 3 buji... din cauza asta mi s-a ars mereu. Deci: Am schimbat Buji, bobina, fise buji si acum merge ca inainte !!! Bafta.

                            Comment


                            • #15
                              De când am reglat gap-ul de la 0,9 la 0,7 nu mai am erori

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google