Eroare Tester

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare Tester

    Buna ziua,

    Este prima mea postare pe acest forum. Am cautat si nu prea am gasit ceva concret legat de erorile pe care mi le afiseaza masina pe tester.

    In prima faza aveam impresia ca masina stand la relanti dadea sa se inece, mai exact parca ciupeam un pic acceleratia si se tura un pic. Am pus testerul pe ea si mi-a dar initial eroare 2 aceea cu Glow Plug/Heater Circuit A si bineinteles cand am testat fizic bujiile doar 1 mai mergea, restu erau moarte. Am schimbat bujiile (Beru) si inca mai face dar parca mai slab acel hop, nu stiu cum sa il numesc, ca nu se ineca dar parca i se taia alimentarea pentru o fractiune de secunda.

    As fi recunoscator daca cineva a mai patit ceva de genul asta cu masina si are o solutie pentru rezolvarea ei.

    Va multumesc,
    Attached Files

  • #2
    De obicei relantiul intrerupt este de la acel regulator de presiune.

    Comment


    • #3
      Mersi de sfat.

      Comment


      • #4
        dar eroarea cu imobilizerul n-o vezi? puteai sa ai toate bujiile arse, motorul tot pornea, iar mersul uniform la relanti nu avea treaba cu faptul ca ai bujii arse. iar daca aveai probleme cu regulatorul de presiune iti aparea pe tester.
        in concluzie, ai o mufa pe partea de imobilizer care nu e infipta bine, nu face contact cum trebuie.verifica.

        Comment


        • #5
          Salut. Vad eroarea cu imobilizer dar vreau sa zic ca initial pe tester era decat eroarea cu regulatorul, am verificat bujiile si le-am inlocuit. Dupa care am dat un reset la CB si pe langa eroarea initiala a aparut si aceasta cu imobilizer key. Daca as sti ce anume sa infig mai bine ar fi ceva, ca de umblat in alta parte decat la bujii nu s-a umblat.

          O sa mai pun masina pe tester zilele astea sa vad daca mai da erori.

          Comment


          • #6
            Originally posted by puimik View Post
            ...initial pe tester era decat eroarea cu regulatorul, am verificat bujiile si le-am inlocuit. Dupa care am dat un reset la CB si ...
            ??? ce treaba are resetul??? poate n-ai avut de lucru...

            Comment


            • #7
              La fel si cu imobilizatorul,ce treaba are cu mersul intrerupt?

              Comment


              • #8
                Nu am zis ca eroarea nr.2 are treaba cu mersul intrerupt. Am zis ca dupa inlocuirea bujiilor si resetarea erorii initiale, pe langa aceea a aparut si asta cu imobilizer key.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google