Troncanit Pe Fata La Denivelari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte de acord cu tot...Masina suspendata spune tot.Testele cu ea asezata sunt aproape degeaba.

    Comment


    • Schiba bucsele de la bara stabilizatoare, cum ai spus si tu nu este operatie complicata si nici foarte cotisitoare. Eu le-am schimbat prima oara acum 2 luni, nu erau rupte sau vizibil uzate, se largisera putin aproximativ jumatate de milimetru, cu toate astea zdranganea ca o troaca cand trecem cu fata peste denivelari. Dupa ce am schimbat bucsele cu unele noi a disparut trancaneala.
      Succes, sper sa scapi la fel de usor ca mine
      http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

      Comment


      • Multumesc colegu'. Sper sa o rezolv repede.

        Comment


        • Am ajuns la un al 3lea mecanic, dupa ce am cerut recenzii la toate cunostintele in Timisoara.
          Acesta a venit la un testdrive , a izolat si identificat imediat zgomotele dupa care a ridicat masina pe cric si a inspectat zonele
          Concluzia:
          -troncanelile, pocniturile si alte zgomote infundate vin de la bucsile basculelor fata si a bucsilor barii stabilizare
          -trepidatul si scuturatul in tr1-2 vin de la ambreiaj, o problema des intalnita in care o portiune din disc se decaleste si de abia cand se incalzeste ansamblul functioneaza asa cuma fost gandit. Nu e nici o problema si ambreiajul poate fi folosit mult si bine
          -jocul in volan stg-dr este de la caseta de directie, se simte la mana la roata, este normal si se poate diminua strangand surubul magic din spatele casetei

          Actiuni: astept sa-mi vina bratele si astept sa vad cum se comporta masina dupa reparatie

          Comment


          • Am schimbat basculele, bucsi pe la bara de stabilizare si multe altele insa tampoanele amortizor nu le-am schimbat si pe denivelari am asa un zgomot cum ceva nu sta la locul lui. Dupa ce am fost al 2 mecanici toata directia si dedesubtul amsinii e fara vibratii, tapan cum se zice pe la noi in Banat.
            azi la o analiza mai atenta am vazut ca tamponul de cauciuc nu sta fix pe talerul arcului cum ma asteptam. acuma cand e totuls trans si masina pe roti nu stiu ce sa zic.
            Voua vi se pare tamponul ca fiind uzat. Cauciucul imbatraneste in timp si se micsoreaza si intareste, dar eu am zis ca asta tine mult si bien
            face exact ca in filmulet
            Attached Files
            Last edited by raoulserban; 24 July 2014, 19:04.

            Comment


            • raoulserban . verifica axul volanului sa nu ai joc in crucea cardanica de jos de la pedala.tragi de axul volanului si vezi daca se aude ceva sau are joc.
              talerul de sus de metal poate sa fie conic la intrarea amortizorului prin el si din cauza asta sa ai o mica diferenta iar flansa sa bata la denivelaro
              Attached Files

              Comment


              • la mine troncanea caseta de directie

                Comment


                • In viraj stanga pe piatra cubica in viteza a doua la 15 km/h se aude un troncanit si se simte un joc in volan.Schimbat azi bascule, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, capete + bielete de directie+ geometrie directie.Amortizoarele au vreo 20000km de cand le-am schimbat.Se aude exact la fel.Daca misc de coloana de directie de sub volan, in partea de jos langa mocheta se aude un zgomot.E normal?
                  Masina are 150000Km si are servodirectie.

                  Comment


                  • Am schimbat la nici un an al doilea brat echipat complet.A inceput sa troncane la viraje si pe denivelari.Bucsele aveau joc in bascula.Au cazut pur si simplu dupa ce am scos bratul.Am schimbat si bucsele bratelorde la bara stabilizatoare ca erau crapate.Acum merge like a charm.Acum am pus de origine luate de la dealer.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • Originally posted by raoulserban View Post
                      Am schimbat basculele, bucsi pe la bara de stabilizare si multe altele insa tampoanele amortizor nu le-am schimbat si pe denivelari am asa un zgomot cum ceva nu sta la locul lui. Dupa ce am fost al 2 mecanici toata directia si dedesubtul amsinii e fara vibratii, tapan cum se zice pe la noi in Banat.
                      azi la o analiza mai atenta am vazut ca tamponul de cauciuc nu sta fix pe talerul arcului cum ma asteptam. acuma cand e totuls trans si masina pe roti nu stiu ce sa zic.
                      Voua vi se pare tamponul ca fiind uzat. Cauciucul imbatraneste in timp si se micsoreaza si intareste, dar eu am zis ca asta tine mult si bien
                      face exact ca in filmulet
                      http://www.youtube.com/watch?v=0MmNKQg3_YU
                      Daca toata directia si suspensia e noua am purces si la schimbatu flanselor. Le am comparat pe cele vechi cu cele noi si cele noi erau cu aproape 3mm mai groase si cu 1mm in diametru mai mari. La o inspectie mai atenta a celor vechi am vazut cum a iesit metalul prin cauciuc.
                      Am scapat de ultimele trepidatii pr denivelari insa poc poc urile pe loc sau in curbe stranse sunt prezente, ciudat e ca nu fac tot timpul si daca fac acum stationand..dupa ce frec volanu stg dr de n spe ori dispare subit. Arcurile.is la locu lor, nu dau semne ca se misca de la pozitir. Ma intreb daca o fi caseta, face cu precadere de la dr catre stg cand rotile sunt bracate max dr

                      Comment


                      • Am si eu o problema care pleaca de la troncaneli.
                        Eu am avut pe stanga fata, au inceput pe la 55 000-60 000 km si dupa ce vreo 2 service-uri mi-au zis ca nu am probleme(cica asa face loganul ) un prieten mecanic de meserie mi-a zis, dupa ce a verificat bucse, capete de bara si ce mai e pe acolo - "hai sa vedem pivotii, cred ca de acolo e" - si chiar de acolo era. Pe stanga era terminat, pe dreapta mai mergea, dar i-am schimbat pe amandoi.
                        Asa ca i-am schimbat, si tot atunci am schimbat si flansele de la amortizoare ca erau obosite.
                        Acuma mi-a aparut alta problema: in curbe imi scartie cauciucurile si la viteze mici de 10-20 km/h. Sa fie de la unghiul de fuga, pt ca dupa ce am schimbat pivotii nu am refacut geometria


                        Masina are 4.5 ani si aproape 64 000 de km, schimbul l-am facut cam acu' o luna si am mers cu ea aprox. 900 -1000 de km

                        Comment


                        • Troncanit Viraj Stanga Denivelare

                          Buna seara/ziua,

                          Am si eu o intrebare.....a avut cineva o problema cu un troncanit fata la viraj stanga peste o mica denivelare? Cam de la ce ar putea fi? Mentionez ca detin un logan din 2010 facelift cu 73000 km la bord cu toata articulatia fata "beton"....am citit diverse pareri cum ca ar fi caseta de directie, flanse, pivoti, telescoape.....cam care ar fi cauza reala a acestui " TRONCANIT " la viraj stanga si peste o mica denivelare. Devine sacaitor si enervant.
                          Multumesc anticipat.

                          Comment


                          • Asteptam alte intrebari dupa ce studiezi cele 8 pagini de aici, in cazul in care nu-ti faci o parere despre sursa acelui trancanit nenorocit.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • dupa cum suna ar cam fi pivotul ...insa atentie cum se verifica...degeaba miscam de roata caci nu se va simti nimic cel mai bine cu o "ranga" cu grija bagata intre bascula si locul unde intra surubul care strange pivotul ...de facut parghie si vazut-simtit daca are joc .
                              O alta idee este orice piesa am cumpara si de oriunde sa o suspectam chiar de noua si sa o testam cat mai mult...pentru ca traim in Romania si nimic nu trebuie sa ne surprinda

                              Comment


                              • @andrey_pop
                                Din descrierea simptomelor, sunt mari sanse sa fie caseta de directie. Parerea mea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google