TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoarele kayaba sunt cele mai ok amortizoare .... ca sa intelegi se monteaza din fabrica pe subaru, nisan masini cu valente sportive si de raliu deci .... iar ca si placute de frana trw sau daca vrei frane bune jurid pentru peogeut si merg si pe logan iar discurile de frana ori trw ori jurid .... Placutele de frana in mod normal ar trebui schimbate la 10.000 de km iar discurile la 3 schimburi de placute .....

    Referitor la piesel de origine ... nu sunt cele mai bune si pe langa asta sunt si mai scumpe ... ca exemplu in principiu vedeti cat costa capetele de bara si bieletele de directie originale (trw daca nu ma insel) si dupa de cine sunt facute si intrebati de pretul de la producatorul in sine fara stanta renault sa vedeti diferenta ... pe langa ca si in cazul amortizoarelor cele originale sunt ok dar nu excelente kayaba sunt cele mai bune si daca si un top de la ei kayaba gas a-just dar nu as recomanda ci excell g deja se rigidizeaza foarte mult suspensia dupa montarea lor si in nici un caz nu schimbate doar doua si mai ales pe spate ... poate fugi de cur in anumite momente ....
    Last edited by C_Adrian; 30 July 2014, 08:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • adica sunt aceleasi piese dar dupa ce au stanta reno pe ele nu mai sunt bune? noi ziceam de discuri si placute.

      Comment


      • Nu ca nu mai sunt bune ci mai scumpe dupa stantare ... am dat exemplu bieletele de directie si capetele de bara pentru ca acum 3-4 ani cand le-am schimbat pe original facute de trw cu stanta renault erau 700 750 si cele de trw 360 la asta ma refeream, aceleasi produse doar cu o alta firma si automat pretul creste ;-)

        Iar referitor la placute si discuri am spus si mai sus recomand trw sau jurid in mod special jurid daca vreti frane bune (placutele jurid ca si franare sunt mai agresive in prima faza a franarii si prin urmare la viteze mici opresc pe o distanta mai mica deci mai bine iar placutele trw opresc lin dar ambele sunt mult mai bune decat originalele) .... originalele sunt slabe din ce am constatat.

        Montajul corect al placutelor si unsul cu vasilina pentru frane la suruburile in care vin prinse elimina scartaitul placutelor numai ca se uita de multe ori acel pliculet cu vasilina care este scump si vine doar cu etrierii ....
        Last edited by C_Adrian; 30 July 2014, 10:36.

        Comment


        • Operatiunea de inlocuire are intradevar importanta mare, am sintetizat niste informatii cu poze in acest sens aici pentru ca se fac multe greseli si dupa se da vina pe producatorii de placute si discuri cand apar probleme.
          Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
          Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

          Comment


          • Originally posted by C_Adrian View Post
            Nu ca nu mai sunt bune ci mai scumpe dupa stantare ... am dat exemplu bieletele de directie si capetele de bara pentru ca acum 3-4 ani cand le-am schimbat pe original facute de trw cu stanta renault erau 700 750 si cele de trw 360 la asta ma refeream, aceleasi produse doar cu o alta firma si automat pretul creste ;-)

            Iar referitor la placute si discuri am spus si mai sus recomand trw sau jurid in mod special jurid daca vreti frane bune ..................
            Nu stiu la ce reprezentanta ai fost de ti-au dat preturile astea (rupte de realitate).

            TRW eu zic nu, am folosit si sunt mai slabe ca cele de fabrica sau ca ATE. Strict din ce am folosit.

            PS: incearca sa folosesti semnele de punctuatie.

            Comment


            • Originally posted by mihai2001 View Post
              citind thread-urile cu discurile de frana si cel cu placutele de frana... am ramas total confuz...
              prezint obiectul in primul rand: 1 mcv diesel din 2008, 93000 de km, are discurile originale pline... de 259 cel mai probabil; mod de exploatare previzibil, constant.
              cerinte: o pereche de discuri de compozitie tare (as dori sa ma tina cel putin cat astea oem) impreuna cu placute de compozitie moale (cele de fabrica s-au schimbat undeva la 30000 km), preturile se fie relativ reduse (discuri in jur de 150 de ron buc/placute pana in 100 de ron setul)
              concluzia dupa ce am citit threadurile... sau dilema: am inteles ca se inclina spre discuri ate cu placute ferodo (fdb845 sau fdb1781). ce model de ate sa comand si apoi fdb-urile 845 inca nu mi-e clar... unde citesc ca-s de compozitie tare, unde ca-s moi, apoi ca fdb1781 sunt mai moi dar sunt undeva la 150 de ron, apoi ca ar fi si model fsl1781 care-i undeva la 60 de ron. am citit ca se utilizeaza combinatia de ate cu fdb845 de cei care au un stil de condus mai agresiv, nu ma deranjeaza, doar sa tina km mentionat.
              concluzia: recomandati-mi, din experienta(e), o combinatie de discuri (ate/ferodo/trw, cam spre astea inclin)cu un set de placute de frana (aceleasi marci).... asta daca nu v-ati plictisit citind )

              Unii nu sunt in stare sa faca diferenta intre disc ventilat si unul simplu, d-apoi sa mai si masoare 238 sau 259 mm

              Eu unul inca n-am vazut lighean cu 238mm!
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • Octavian: Nu merg la reprezentanta, iar piesele le cumpar de la un prieten care se ocupa de asa ceva si se invarte printre mecanici de raliu. Referitor la preturi, astea erau acum cativa ani, acum da s-au ieftinit mai ales pe logan 1, sa nu uitam cand a aparut loganul cat costa un far ;-) iar ca si rezistenta, bieletele de directie trw au 4 ani si nu au nici o problema iar capetele de bara dupa 3 ani si au avut un mic joc, nu spum ca sunt cele mai bune dar calitate pret sunt foarte ok iar ce ar fi mai scump nu ar fi cu mult mai bune decat trw isi merita banii si daca nu ma inseala memoria cele originale tot de trw erau facute ;-)

                Comment


                • Rotinger nimic?

                  Comment


                  • Originally posted by C_Adrian View Post
                    .............. bieletele de directie trw au 4 ani si nu au nici o problema iar capetele de bara dupa 3 ani si au avut un mic joc, nu spum ca sunt cele mai bune dar calitate pret sunt foarte ok iar ce ar fi mai scump nu ar fi cu mult mai bune decat trw isi merita banii si daca nu ma inseala memoria cele originale tot de trw erau facute ;-)
                    La mine capetii au fost Lemforder si bieletele nu mai stiu (mi-e lene sa ma duc in atelier sa vad) , cert e ca bieletele le-am schimbat degeaba dupa 6 ani, nici un joc (inca se miscau greu in rotula). Pivotii TRW ambii (au tinut 95000 resp 100000 km).

                    Discurile le-am schimbat pe la 60000 km (ca s-a ovalizat unul) cu TRW, bune ca pret si bune ca fiabilitate (dovedita - 128000 prezent, sunt OK )

                    Comment


                    • La aceeasi concluzie am ajuns si eu in legatura cu piesele de la trw pe articulatii si frane, sunt foarte bune si ca pret si ca fiabilitate.

                      Am discurile de frana de la trw de 40 de k si sunt foarte bune si acum, sunt curios cu placutele de frana cum sunt ( placute jurid de peugeot 206 gti rallie, daca am scris bine) primele impresii pe gume noi sunt foarte ferme in franare si chiar reduc distanta de franare comparativ cu placutele trw de logan iar pretul este pe masura 210 setul jurid comparativ cu setul trw sau jurid de logan 80-90 de lei ;-)

                      Comment


                      • la loganul meu SH 84000km am gasit ca avea multa rugina pe discurile de frana ventilate (multe straturi in acele fante...) vream sa intreb care ar putea fi motivul daca se stie? vreau sa le schimb cu discuri ate si placute TRW GDB1634. dupa ce le pun si fac niste KM am sa revin...
                        am ales ate si pentru ca au un strat de vopsea contra coroziunii

                        Comment


                        • Are rugina la fante pt ca acolo nu a frecat nimic...

                          Daca vrei sa schimbi placutele si discurile (desi daca nu bat nu vad de ce ai schimba) si te-ai axat pe astea doua, faci invers decat ai spus

                          Discuri TRW si placute ATE, nu pune placute TRW 1634pt ca nu sunt asa de eficiente fata de ATE.

                          Am avut discuri TRW in cuplu cu placute TRW 1634, nimic spectaculos, cu placute ATE frana e simtitor mai eficienta (mai ales la cald).

                          Discurile TRW sunt chiar ok, am de mai bine de 70000km si sunt OK si acum (placute TRW si ATE care le am si acum, foarte bune ! frana eficienta , se uzeaza greu si nu uzeaza discul aiurea)

                          PS: nu mai stiu indicativul de la placutele ATE, dar am cutia pe undeva, o caut si-ti spun

                          Comment


                          • Dar ATE cu ATE ce are?

                            Comment


                            • Originally posted by dsign View Post
                              Unii nu sunt in stare sa faca diferenta intre disc ventilat si unul simplu, d-apoi sa mai si masoare 238 sau 259 mm
                              Eu unul inca n-am vazut lighean cu 238mm!
                              Daca vrei sa vezi ti-l arat pe al meu ca asa ceva are.
                              Daca ,,sapi'' pe aici ai sa vezi si poze cu discul.
                              au fost puse prin ianuarie sau februarie 2014.

                              Comment


                              • am luat discuri si placute de origine.maine daca nu ploua le montez

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google