Un moft pentru Logan: Cornering Lights (home made)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, ESp si servodirectiile electrice folosesc ca senzor de unghi volan un potentiometru cu 2 piste parca (pentru redundanta, veridictate). Acelasi senzor e folosit si pentru luminile de vazut dupa colt.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #17
      @relo29
      nu e cazul de luat foc...
      cat despre greseli, chiar m-as bucura sa se tina cont de greselile mele...
      singura treaba urata care mi se pare ciudata: trebuie sa confectionez o caseta la proiectoarein care sa fie inchisi etans mosfetii de comanda proiectoare cu tot cu mufa R122...

      merge greut treaba ca nu stau doar de asta...am izolat usile cu fonomin(am profitat de zilele calduroase si am facut si altele pe langa casa)...

      @einstein1984, dupa parerea mea, senzorul potentiometric este cel mai potrivit pentru aceasta aplicatie... simplifica muuuuuuult din punct de vedere software...
      tocmai de-aia nu dau zor cu senzorii optici, am comandat un senzor potentiometric de la chinezi, este cu o singura pista(cu doua piste ar fi fost nemaipomenit), insa ma deranjeaza ca trebuie sa confectionez pinioane.

      @torquemada,
      am aranjat un programn ce are intrare frecventa! mai mare de 41Hz dezactiveaza o iesire, mai mica de 41Hz-activeaza acea iesire...ramane sa vad cum o "strecor" in programul Cornering lightsului...

      Semnalul este dreptunghiular, factorul de umplere este 50%.
      Pentru 10km/h corespund 13.85Hz,
      20-27.75
      30-41.65
      40-55.55
      50-69.4
      60-83
      70-97.2
      80-111.1
      90-125
      100-138.85
      110-152.75
      120-166.65
      130-180.55
      140-194.4
      150km/h-208.3Hz
      sursa: "celalalt forum",

      crezi ca poti afla daca la noi, Euro 5, este acelasi semnal? cu mentiunea ca la noi, euro 5, semnalul provine de la ABS...
      Last edited by mariannn; 22 August 2014, 07:56. Reason: Automerged Doublepost
      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

      Comment


      • #18
        Asa ceva te poate ajuta?

        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

        Comment


        • #19
          ala e filmuletul postat tot de mine... ma mai autointitulez si Ardiles...
          daca urmaresti blogul lui Cristit Sreulea, ma vei gasi cu numele:"Ardiles din LasFierbinti"
          multumesc!
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #20
            Semnalul InfoViteza e prezent pe masina inca de pe vremea cand venea din senzorul de viteza.
            Acum vine din ABS-ESP, dar trebuie totusi sa respecte acelasi standard, altfel nu s-ar "pupa" cu unitatile audio (RadioCD, Plug&Radio, Medianav, alt radio, etc) ce au implementata functia Speed Dependent Volume Level.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Originally posted by t0rquemada View Post
              Semnalul InfoViteza trebuie totusi sa respecte acelasi standard, altfel nu s-ar "pupa" cu unitatile audio (RadioCD, Plug&Radio, Medianav, alt radio, etc) ce au implementata functia Speed Dependent Volume Level.
              ma gandeam eu dar voiam sa am un fel de confirmare...

              PS: la mine nu am infoviteza la radiocd!
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • #22
                Am vazut, un Prestige fara InfoViteza la RadioCD(e drept ca era pe mufa ISO) probabil din cauza utilizatorilor care si-au schimbat radioul si au sectionat firele(verzi) apoi s-au plans ca nu mai functioneaza vitezometru si kilometrajul.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23
                  off topic - pe propriul topic...
                  d-abea acu' am vazut, am gresit titlul
                  o sa ma postez la perle http://www.loganclub.ro/forum/perle_...7.html?t=36677

                  Domnule moderator care citesti aceasta postare, te rog frumos, ajuta-ma sa schimb titlul acestui topic cu urmatorul: "Un moft pentru Logan: Cornering Lights (home made)".
                  multumesc anticipat!
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • #24
                    Pentru semnal de viteza filar ar trebui sa fie semnal patrat si la euro 5 chiar daca e din ABS. La logan 2 cu multplexaj e alta mancare de peste.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #25
                      La X52 e dat de ABS-ESP pe CAN pentru TdB, BCM (UCH), injectie, airbag, GEP si filar pentru Plug&radio si Medianav.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #26
                        La Logan 1 PH2 mai exista acel semnal, de viteza, in mufa ? Pe ce pin ?
                        Imi cer iertare pentru off-topic ! ...si pentru ca nu am fost atent ...
                        Last edited by Fratello; 26 August 2014, 12:21.
                        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                        Comment


                        • #27
                          @Fratello, eu am logan 1, ph2, 2011, Laureatte - noiembrie, varianta de radiocd aia cu comenzi satelit dar fara bluetooth(dupa aceea l-am pus eu dar e alta discutie!)... in mufa radio nu am semnal viteza! deci trebuie cautat la ceasuri!
                          pot spune ca instalatia electrica din masina proprie este aia "completa", pentru ca am avut altele in plus, deja trase de fabrica: instalatie electrica pentru geamurile spate, firul pentru incuiere la anumit prag de viteza deja tras, altele n-am mai descoperit, si nici n-am cautat;
                          sincer deocamdata nu m-am concentrat pe cautarea hardware de unde sa pot prelua semnalul de viteza! m-am interesat ce fel de semnal este, forma de unda, cum il pot intro-băga in codul meu din Flowcode.
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • #28
                            Dupa cum se observa, in mufa noua (Medianav, Plug&radio si AGC1220RF(duster)) ai semnale diferite pentru accesorii si ignition(contact).

                            In a2a poza "traducatorul" de viteza din medianav, speed e intrarea din pin13.

                            Integratul e asta
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              ultimile update-uri cu privire la montajul electronic "cornering lights":
                              este pe bancul de teste, complet cu toate componentele electronice lipite;
                              am descoperit un bug ce se poate rezolva doar soft dar nu-mi trece prin minte cum sa-l rezolv..!
                              adica:
                              daca rotesc de volan si "atac" un senzor, dar nu trec de el, microcontrolerul activeaza iesirea aferenta acelui senzor.

                              @torquemada, cert e ca semnalul de viteza se "intercepteaza" la ceasuri!
                              Last edited by mariannn; 28 August 2014, 14:39. Reason: Automerged Doublepost
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment


                              • #30
                                pana la urma am ajuns la cocluzia ca nu se poate elimina complet acest bug, insa se diminueaza destul de mult prin subtierea/îngustarea obturatorului senzorilor si prin stoparea lui cu un timp. adica daca rotesc de volan fix 45grade si obturatorul nu trece complet de senzor, acesta va activa iesirea ce-i corespunde si va ramane asa ca microcontrolerul va astepta un semnal de acelasi fel pentru resetarea iesirii ce-i corespunde senzorului respectiv...
                                am microsat un timp la 3 secunde:
                                adica: daca rotesc de volan 45grade si atac un senzor, si volanul revine drept, ataca senzorul de pozitie 0> de aici porneste si timerul si daca volanul sta drept 3 secunde, proiectorul ce era aprins se va stinge..
                                urmatorul pas este sa montez jucaria pe axul volanului, sa leg doua led-uri la iesire si sa le vad cum se comporta... daca totul e ok, raman la aceasta varianta de senzori...
                                eu oricum voi implementa cu mufe din dezmembrari si circuitele de "forta" a proiectoarelor...

                                era sa uit:
                                am facut intrarea de viteza, ca si simulare munceste ok! dar practica ne omoara!
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google