Mcv 1.6 16 Valve Mici Intrebari...astept Sugestii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am postat o intrebare la tehnice si nu am primit nici un raspuns sper ca la mcv-isti mei cineva stie despre ce este vorba --- cand apas ambreiajul se aude un harait dar NEMETALIC - daca apas de doua ori atunci nu face dar pot face asta doar cand pornesc de pe loc nu si la drum normal in rest masina este super ok inclusib n-am prob de ambreiaj de nici un fel dar ma termina acest harait -- si culmea este ca ma tine vreo 3-5.000 de km apoi dispare pt alti 5.000 km .Cu toate ca operatiile le fac la dacia service si sint f multumit nimeni nu stie ce este sau daca ajung la service este ca la dentist nu mai face si toti spun ca trebuie desfacut ambreiajul sau scghimbat-- are idee cineva -merci
    (pt postarea de mai sus cu subturatul l-am postat numai sa vad ceva idei ca am fost f iritat de un articol din EZ si net ca f.multa lume nu stie ca de fapt merge subturat-prostii gazetaresti)

    Comment


    • #32
      E ciudat ce ti se intampla, cel mai probabil ai ambreiaj hidraulic, deci n-ar avea ce sa haraie... Dar pe sub bord te-ai uitat? Tot felul de chestii lasate de (ne)meseriasi sa atarne pe-acolo pot freca de pedale sau de laba piciorului: unitatea centrala de alarma nefixata, manunchiuri de cabluri, butonul valet, senzorul de soc, etc. Plus ca mai e si masca aia de carton presat de deasupra pedalierului, pe care baietii care umbla pe-acolo o lasa neclipsata complet de multe ori...

      Eventual, in perioadele cu harait, pedaleaza ambreiajul cu motorul oprit si capota ridicata si pune pe cineva sa asculte cu urechea prin compartimentul motor, sa vezi daca de acolo se aude.

      Obiceiul cu mersul subturat se mai trage si de la instructorul cu care faci scoala, al meu cel putin, la 30 km/h ma punea s-o bag intr-a 3-a, la 40 trebuia sa fiu intr-a 4-a (cu o Dacie 1310), ca "nu-i frumos sa urle motoru pe drum" si ma mai punea sa plec de pe loc la relanti din ambreiaj fara acceleratie, ca sa "simt pedala".
      Last edited by Obi-Wan; 11 October 2013, 20:03.

      Comment


      • #33
        E sigur din compartimentul ambreiaj(da e hidraulic) iar acum a intrat iarasi in perioada de ,,silentio stampa'' merge perfect-- totusi trebuie sa fie ceva piesa sau mai curind ceva de cauciuc care este frecat- merci

        Comment


        • #34
          Originally posted by adimrv View Post
          Si eu de cand ma stiu la toate masinile conduse trag frana de mana tot timpul dupa stationare si schimbatorul pe liber, din 99 nu am avut probleme, bafta
          Asa este si corecta stationarea.....nu in viteza...asta daca tineti si la cutia de viteze..daca nu ...lasati-o in viteza....
          Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

          Comment


          • #35
            La cati KM ati schimbat ulei din cutia de viteze , si alte lichide in afara de ulei motor ,ma refer mai ales antigel, lichid frana etc.

            Comment


            • #36
              Salut , vreau sa schimb scaunele din fata cu ceva mai comod si care sa nu scartie ca ma dispera cand le aud , in special cel din dreapta fata , stie cineva de la ce masina se potriveste , cineva care a mai schimbat. Multumesc

              Comment


              • #37
                Buna tuturor -- revin cu o problema care m-a pus pe ganduri ---eu am mare grija de masina si nu prea fac porniri sportive de pe loc dar ---- am facut o pornire sportiva / motor cald in trafic -- si in loc de sa zicem sa fluiere rotile pe loc etc m-am pomenit cu zgomot puternic de fier pe fier si senzatia ca sare motorul afara-- dupa asta merge totul normal si asa se imtampla peste cateva zile am fost nevoit sa repet pornirea spotiva de pe loc su aceasi treaba --- sa aiba ceva protectie sa nu fie porniri sportive sau ceva este pe duca---merci astept ceva pareri

                Comment


                • #38
                  Verifica bieleta antitorsiune (antibalans).

                  Comment


                  • #39
                    am mers la un priten la itp si am controlat totul -- totul este ireprosabil-- si ambreiajul merge super dar cand este rece sau il apuca nu ai ce face---- tot ma gandesc ceva arcuri sau la hidraulic ceva poate sa-l apuce ??/ ma gandesc sa schimb ambreiajul daca revine tot mai des

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google