Schimb Gresit De Antigel + Alta Prostie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am schimbat recent distributia si pompa de apa si mi-a pus mecanicul antigel ca cel din poza de mai jos, nediluat, vreo 4.5l. E vreo problema daca e nediluat?

    Originally posted by zeegermans View Post

    Comment


    • #47
      In general, antigelul organic are un randament mult mai scazut daca nu e mixat pana la un maxim 70% cu apa, dar avand in vedere ca mereu mai ramane ceva lichid vechi pe instalatie, nu vei avea probleme cu media temperaturilor iernilor din Romania.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #48
        Ok, mersi, m-am mai linistit acuma, era ca pe ce sa ii sun sa ii iau la intrebari

        Comment


        • #49
          Eu am mai facut odata prostia asta cu antigel nediluat acum 2 ani si imi urca la 6 linii pe timp de vara cand porneam aerul conditionat. Mi-am tot batut capul cu ce are masina si pana la urma s-a rezolvat cu un schimb complet de antigel cu dilutia corecta (cu apa). Nediluat nu este atat de eficient; in cazul meu au existat vicii ascunse, sa zicem. Deci... daca e ok lasa-l asa, totusi gandeste-te ca nu degeaba a scris producatorul pe bidon ca trebuie diluat; de ce oare?

          Comment


          • #50
            Dar am fost la reprezentanta Dacia la revizie, nu in spatele blocului, sa fie atata de inconstienti cei de la service?
            Cat despre schimbul antigelului, mai bine mai trag din vasul de expansiune si mai adaug apa distilata.
            Oricum, am garantie 1 an la lucrare, daca misca ceva, is la ei pe loc.

            Comment


            • #51
              Mda. Greu raspuns. Prietene, in Romania asa se procedeaza. Decat sa moara capra mea, mai bine sa moara a vecinului. Acum, nu stiu exact ce sa-ti zic. Poate pe undeva stiu si astia din service meserie, dar si in cazul asta, de ce mai exista scris pe bidonul de antigel ca trebuie diluat?
              Repet! Eu am facut la fel ca tine acum 2 ani si am avut problema de mai sus. Nu e musai sa fie la fel la toti, dar la mine asa s-a manifestat. Anul acesta am schimbat antigelul prin februarie, alaturi de termostat si bujii. La fel, mi s-a sugerat sa ii pun doar antigel pur, dar am refuzat pentru ca pe bidon scrie ca trebuie diluat.

              In mod normal, producatorul face niste teste cu produsul pe care il produce, ii stabileste niste proprietati, caracteristici, etc. Si daca el considera ca trebuie diluat, tind sa am mai mare incredere in lucrul asta decat in parerea mecanicului de la service.

              Comment


              • #52
                In cazul completarii, se pune linistit Glaceol RX tip D pur, nediluat. Daca se schimba tot lichidul in instalatie, se face mix dupa cum scrie pe cutie.

                Tocmai am coborat la masina, mai aveam cam 1 deget grosime peste minim, am mai completat vreo 150-200ml pana aproape la max (cu motorul rece). In situatii de acest gen, nu se fac diluari.

                (nu am pierderi in instalatie, cei 150-200ml i-am "pierdut" intr-un timp mai indelungat).

                Aprop, tot pe cutie este mentionata temperatura de fierbere, in la concentratie de 100% Glaceol RX tip D: 168 grade celsius.
                A fost: 1.4 MPI
                Acum: Logan 1.6 16v

                Comment


                • #53
                  Un deget peste minim la rece e perfect.
                  Si eu am avut mania sa fie aproape de max la rece dar n-are absolut nici o relevanta in racirea motorului.

                  Dupa ce mi-am batut capu cu termostatu (demontat si montat de vreo 3 ori) si mai o pierdere pe la un colier nu mai ma stresez cu nivelu de antigel, sa fie oleaca peste minim la rece si e OK.
                  La 6 luni pun aprx 100 ml antigel, nu-l evapora, vad pe unde pierde, dar pierde f f putin, nu merita interventie )

                  Comment


                  • #54
                    Completare antigel

                    Este mai bine sa completez lichidul de racire cu antigel pur sau cu amestec antigel-apa distilata, tinand cont ca lichidul de racire din instalatie are mai multi ani vechime si este posibil sa-si fi pierdut din propietatile initiale. (Nu vreau sa-l schim integral, deocamdata.) Cand o sa-l schimb integral o sa pun in mod categoric amestec antigel-apa distilata. In ambele situatii folosesc antigel de origine cumparat de la reprezentanta.

                    Comment


                    • #55
                      Iti recomand ca prim pas, masurarea concentratiei de antigel; in functie de asta poti opta sa pui diluat, concentrat sau numai apa daca nu e vorba de o cantitate semnificativa si ai punctul de inghet al lichidului de racire, la peste 35*C.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc pentru raspuns.

                        Comment


                        • #57
                          Salutare la toata lumea,

                          Sa va povestesc ce a patit un prieten de-al meu care are un Logan MCV din 2007 cu motor de 1,5 DCI de 85 de CP.
                          Cu ocazia unui schimb de distributie Nea Gigel Mecanicu s-a gandit el ca merge pus si antigel G12 mergand pe principiul romanului "lasa ba ca eu stiu mai bine ca aia care au produs masina", rezultatul dupa aproximativ 2 ani a fost ca s-a stricat chiulasa.

                          Eu am un Logan Phase 2 din 2009 1,6 MPI si anul asta am sa-i schimb distributia. Eu am sa bag antigel tip D in concentratie 50% antigel 50% apa cum recomanda fabricantul. La aceasta concentratie punctul de inghet e la -37 de grade, mai mult decat suficient pt conditiile de clima din Romania.

                          In privinta culorii antigelului am observat ca in marea majoritate a cazurilor exista urmatoarea regula:

                          - antigel G11 este albastru
                          - antigel G12 este rosu
                          - antigel G12 plus este violet
                          - antigel G12 este mov
                          - antigel tip D Renault este verde
                          - antigel Ford Mercedes este galben

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google