Posesori Instalatii GPL - Landi Renzo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut , eu folosesc aceasta instalatie de ceva vreme si pot spune ca daca pui un gaz de bun simt ..nu sunt probleme..Landi Renzo este mai mult decat ok

    Comment


    • adevarul este ca calitatea gazului conteaza foarte mult
      si eu,care am lr, atunci cand am pus gaz prost masina aconsumat mai mult sau nu mai tragea cum trebuie

      Comment


      • Ruginite sincer nu am vazut. Toata reaba este ca se desprinde vopseaua aia de 2 lei . Nu e mare smecherie. Se da jos multivalvola si se verifica, spala cu benzina / nitrodiluant. apoi vezi ce si cum.

        Ruginite sincer nu am vazut. Toata teaba este ca se desprinde vopseaua aia de 2 lei de pe interior. Se poate spala.
        Last edited by ovi730; 11 August 2014, 21:46. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Intr-adevar e cea mai tare, eu vorbesc de rezervorul din spate care e turcesc la toate si nu e marca l.r ci atiker samcelik tms sau cum s-o fi nimerit si imediat se gasesc cativa vajnici aparatori ai marcii, care sa vorbeasca despre calitatea gazului.
          Sa va mai explic odata, am atras atentia asupra montajului OEM la care s-a pus un burete sub rezervor, burete care tine umezeala (daca ajunge apa acolo, logic, daca nu, nu-i problema) favorizand ruginirea intr-un riitm mult mai rapid decat ar fi de asteptat. Adica desi zici ca 10 ani n-ai treaba, au aparut deja surprize la 6-7 ani.
          cat despre rugina pe interior, ma refeream strict la aerostar, rugina era deja acolo la montaj, probabil le tineau stivuite afara si neprotejate. Nu cred ca pe parcursul utilizarii, intr-un rezervor de GPL se va perinda suficient oxigen incat acesta sa rugineasca.
          Deci ramane doar o recomandare pentru posesorii de GPL OEM pe Logan, verificati daca s-a perforat tabla sub rezervor, indiferent ca e mcv sau berlina, chiar daca rugina ar trebui sa citeasca mai intai marca instalatiei si sa fuga cat mai departe daca da de landi renzo.
          Si deoarece am promis, pun si pozele la MCV-ul venit cu rezervorul prins cu carpe deoarece centura originala OEM a ruginit pana s-a retezat, din pacate nici in conducta de 8 nu s-a tinut deoarece si tabla de sub priza a fost ruginita. Concluziile ar fi bine sa fie trase de cei ce au MCV-uri montate OEM si care risca sa-si piarda rezervorul pe drum.
          Attached Files
          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

          Comment


          • Mama , Dumnezeule cata rugina e acolo !!!
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Asta este si motivul pentru care Dacia nu poate fi catalogata o masina "decenta". Drk nici clio cele produse in Turcia nu ruginesc in 5-6 ani ca un logan - ca orice lucru romanesc--- scump si de kkt (scuzati expresia). Daca la piese o rezolvi , de rugina nu se scapa - parca e HIV - o lungesti dar e moare sigura.

              Comment


              • Lasă că nici cu alte mărci, mai scumpe, nu mi-e rușine.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • Originally posted by WSG View Post
                  Salutare tuturor ,
                  De ceva vreme am probleme cu instalatia de GPL Landi, in rulaj la sarcina mica , cand o scot pe liber ,in sensul ca nu mai sta ralantiul , fluctueaza foarte mult si "moare " motorul , ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu pot nici AC-ul sa il pornesc ca moare instant.
                  Mentionez ca :
                  -toate reviziile sunt facute inainte de termen
                  -motor pas cu pas schimbat
                  -motor K4M, deci nu se face reglajul tachetilor
                  pe benzina merge excelent nu cade relantiul , test si cu ac-ul in treapta a 4-a , consumaturi , in bla na , nimic anormal.
                  Multumesc de ajutor
                  Ai rezolvat problema? Sunt cam in aceeasi situatie. La mine merge OK fara AC pornit (se mai opreste cateodata dar f rar, am dat vina pe gaz de fiecare data) dar cand dau drumul la AC trebuie sa schimb intr-o treapta inferioara abia cand ajung sub 1000 RPM. Daca apas ambreiajul mai repede, motorul se opreste. Am schimbat bujii, reviziile sunt la zi, urmeaza sa schimb MPP-ul. E frustrant sa se opreasca motorul in mijlocul unei intersectii...

                  Comment


                  • Du-te la un montator bun sa ti-o regleze, sau invata tu...cu schimbatul pieselor s-ar putea sa nu rezolvi.
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • cel mai bine te duci la un service bun
                      am auzit ca cei de la vernesti cunosc destul de bine landi
                      acum depinde si de unde esti tu

                      Comment


                      • E din Timisoara omu' scrie la locatie
                        Ar fi chiar aberatia de pe lume sa vina din Ardeal la Vernesti ...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • banuiesc ca si in timisoara trebuie sa fie un atelier gpl care sa stie cum se regleaza un landi renzo
                          daca dai cautare pe google "landi renzo timisoara " iti apare lista unitatilor service din timisoara care se ocupa si cu landi renzo:medic car,taniandra, sara si altii
                          acum poate au ceva informatii despre acestia colegii nostri de pe forum

                          Comment


                          • Am instalatia din sept 2013, montata pe masina la 102.000 km, acum am 167.000 km.
                            Nici cea mai mica problema, merge perfect, consum in exterior 8, oras 10, aer conditionat non stop vara, nu opresc motorul daca am de stat sub 1 ora pe unde am treaba, nici vara nici iarna.
                            I-am facut o singura revizie la 130.000, urmeaza in curand alta.

                            Mi-am scos banii pe ea de mai mult de 3 ori din diferenta de pret gpl/benzina.
                            Last edited by dani55wss; 2 September 2014, 22:39. Reason: Automerged Doublepost
                            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                            Comment


                            • dani55wss
                              ai dreptate costul unei instlatii de gaz se scoate undeva intre 12000-15000 km
                              iar tu cum ai facut deja peste 60000 km .
                              am si eu o intrebare la tine: cum ai reusit sa faci peste 60000 km intr-un an ?
                              esti taximetrist pentru ca doar asa ai putea sa faci km astia.
                              unde ai montat gazul si ce instalatie?

                              Comment


                              • fost taximetrist, dar masina asta nu a fost pe taxi niciodata. Masina de munca este alta, a firmei, iar de la revelion nu am mai lucrat efectiv pe taxi. Am clienti facuti in timp (15 ani) si fac destule curse in general Brasov - Otopeni sau spre alte aeroporturi + vreo cateva curse de Germania unde fac 5000 de km in 5-6 zile. Deci... in ritmul asta se aduna destul de repede !

                                Instalatia este Tomasetto Achile, montata la AGR in Brasov, cost 2450 ron, rezervor in locul rotii de rezerva, intra 43 de litri in el.

                                Imi cer scuze ca am postat in threatul pt Landi Renzo.
                                Last edited by dani55wss; 4 September 2014, 00:04. Reason: Automerged Doublepost
                                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google