Martor Baterie Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nu are nici o treaba fulia alternatorului cu fluctuatiile de ancarcare,fulie de dci am si eu pe mpi ,clar alternatorul,diode,carbuni etc,demontat si verificat tot de pe el.

    Comment


    • #32
      Mi-am facut programare la electrician miercuri. Astazi am facut cu masina un drum de vreo 10 km si a tot facut figuri; ba incarca ba nu incarca. Nu am ramas fara servo, sau altele, dar am stat destul de incordat sa nu raman cu ea in drum (sa imi oamoare bateria de tot). O las in parcare pana miercuri si vedem dupa aceea ce a avut!

      Comment


      • #33
        Originally posted by Danyell View Post
        O las in parcare pana miercuri si vedem dupa aceea ce a avut!
        Cel mai bine..., după vizita la electrician aşteptăm cu interes să ne spui ce a avut.
        Baftă!

        Comment


        • #34
          omule ....tensiunea nu se ia doar de pe borne.
          Pasi:
          - prima data ei de pe borne
          - ei dupa alternator
          - ei dupa releu
          si asa le elimini pe rand, din ce observ u nu mai ai carbuni deloc la alternator sau au un grad de uzura prea mare si numai fac contact cum trebuie, pt ca releu nu se manifesta asa(el iti regleaza tensiunea de incarcare intre 14 si 14,5 ).

          Comment


          • #35
            Poate ne explici mai clar, cum se pot face aceste masuratori si care este scopul lor?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Prietene... bine ar fi sa fie decat carbunii, ca scap ieftin rau. O sa vad miercuri cand merg cu masina in service, la electrician. Mi se pare oarecum logic ce spui tu cu eliminatul pe rand, dar nu stiu exact cum sa iau aceste tensiuni. Mi se pare intr-adevar ciudat ca exista aceste fluctuatii de incarcare, de aceea astept sa vad ce are. Multumesc frumos de sfaturi!

              Comment


              • #37
                Buna seara tuturor! Am reusit sa imi rezolv problema cu masina astazi si tin sa precizez ca am facut bine ca m-am dus la service. Reparatia alternatorului a costat 400 ron cu tot cu manopera. Din ce am vazut eu mi s-a schimbat releul din interiorul lui si carbunii; toata aceasta situatie a aparut din cauza faptului ca sonda pompei de servodirectie, care este pozitionata deasupra alternatorului, avea pierderi de lichid; acest lichid se scurgea direct in interiorul alternatorului; nu am sesizat acest defect pentru ca nu era o scurgere evidenta, dar acum ca vad lucrurile mai cu claritate imi amintesc sa fi vazut de ceva vreme ca este putin umezita zona unde este pozitionat alternatorul. In interior releul era imbibat in lichid si se topise pe margini, iar carbunii erau si ei impregnati; fulia este ok; nu este de schimbat momentan. Am schimbat sonda cu bucluc plus reparatia alternatorului si am rezolvat problema. Am verificat si cu aparatul la service si furnizeaza 14.2 volti constant alternatorul, dupa reparatie si 14.00 v cu consumatorii porniti. Deci, una peste alta, imi pare bine ca am reusit sa rezolv, dar imi pare rau ca daca eram mai atent si observam defectiunea sondei de la pompa de servodirectie, poate nu mai ajungeam sa repar alternatorul. Seara buna tuturor!

                Comment


                • #38
                  Probleme arhicunoscute de catre utilizatorii loganului cu cea sonda.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    "Celebra" sondă de la pompa de servodirecţie face noi victime.

                    Comment


                    • #40
                      Martor baterie aprins

                      Salutare,

                      Am si eu o probelma cu martorul de la baterie, care se aprinde doar cand motorul este turat peste 2000 de rot/min sau cand masina ramane la relanti.
                      Masina merge bine, pompa de servo nu face figuri. Este posibil sa fie bateria dusa sau sa fie o problema cu alternatorul.

                      Merci,

                      Comment


                      • #41
                        colectoru de la rotoru alternatorului are santuri mari,sau nu mai ai carbuni de excitatie,posibil si ambele ,deci demontare si reparatie
                        „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google