Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si patania mea!

    Acum vreo 2 luni plec de acasa. La primul semafor accelerez putin mai tare si pe la vreo 2000 rpm aud mitraliera. In prima faza mi-am zis ca mi se pare, ca e de la radio. Am oprit radio si la urmatorul semafor plec la fel de repede de pe loc si il aud din nou.
    Urmatoarele zile am urmarit fenomenul sa imi dau seama cum sa il reproduc. Cand, in cele din urma, am fost sigur ca se reproduce, am facut programarea la service. In ziua in care trebuia sa fac testul, ia zgomotul de unde nu-i. M-am dus, totusi, mi-au curatat sistemul de alimentare, au verificat injectoarele si am facut o tura de test. Masina merge perfect.
    Am plecat de la ei si m-am dus acasa (2 km). A doua zi plec din nou la lucru si zgomotul iarasi este acolo.
    Atunci a fost prima data cand m-am gandit ca e ceva in legatura si cu temperatura de fara, insa am observat ca, o data ce motorul se incalzeste (2 linii), zgomotul nu mai apare.

    In alta zi am plecat la 5 dimineata cu masina si zgomotul m-a insotit mai mult timp decat de obicei.

    M-am dus cu masina la service, am lasat-o de pe o zi pe alta, si a doua zi m-am dus, de dimineata, la teste. Am facut problema sa se manifeste si apoi ne-am dus direct pe stand cu ea. Nici o eroare. Singura eroare inregistrata era in legatura cu un stergator care mi-a ramas pe parbriz in mijlocul cursei, acum vreo 8 luni.

    Concluzia:
    1. masina nu are nimic
    2. zgomotele respective vin de la corectiile pe care le aplica sistemul
    3. sa schimb motorina. Am trecut pe cifra cetanica 55 si motorul este mai silentios. Nici corectiile nu mai sunt la fel de dese, dar inca sunt. Pe de alta parte, am doar vreo 30 de km cu noul combustibil, poate e normal.
    4. sa nu tin motorul in plaja de turatii in care aplica respectivele corectii.
    5. observatie proprie: fenomenul se manifesta strict cand accelerez brusc. In rest, pot sa o duc si la 4000 de ture, daca nu ii cer brusc saltul, totul este ok, fara zgomot suspect.

    La un moment dat, tinand cont ca am vazut comportamentul manifestandu-se in functie de temperatura de afara, m-am gandit ca poate este senzorul de temperatura aer admisie. Problema e ca nu stiu unde este (stiu ca este!).

    Comment


    • Concluzia:
      1. masina nu are nimic
      2. zgomotele respective vin de la corectiile pe care le aplica sistemul
      3. sa schimb motorina. Am trecut pe cifra cetanica 55 si motorul este mai silentios. Nici corectiile nu mai sunt la fel de dese, dar inca sunt. Pe de alta parte, am doar vreo 30 de km cu noul combustibil, poate e normal.
      4. sa nu tin motorul in plaja de turatii in care aplica respectivele corectii.
      5. observatie proprie: fenomenul se manifesta strict cand accelerez brusc.
      daca astea sunt concluzii de service, atunci....
      pai la ce mai cumpara omul masina? sa am grija de corectii? de plaje de turatii? sa nu o accelerez brusc? pai dracu, omul isi cumpara masina sa o foloseasca, nu sa invete ce sunt alea corectii, plaje de turatii, etc. daca ar fi asa atunci ce masina ar fi aia? si citi ar mai cumpara asa masina, daca tinem cont de nivelul de cunostinte cerute mai sus raportat la numarul posesorilor de permis auto?

      Concluzia:
      1. prea destept cel care ti-a dat verdictul....
      da-i un search si sigur afli mai multe decit de la istetul acela sau istetii...

      Comment


      • Sa inteleg ca nimeni nu a gasit o cauza exacta a acestui zgomot, poate asa este normal sa faca motoarele de 70 cp. La masina mea am sesizat acest zgomot pe la 30000 km si de atunci am mai facut inca atata fara probleme. Mentionez ca am fost la service si nu au depistat nici o problema, in concluzie mergeti cu radioul mai tare si ignorati zgomotul.

        Comment


        • "mitraliera" e cauzata de injectoare sau presiune scazuta in sistemul de ungere. in majoritatea cazurilor injectoarele sunt vinovate.

          Comment


          • aceasi problema am avut si eu,am bagat ulei Castrol Magnatec Diesel 5W40,iar clampaneala a disparut.inainte am bagat ulei Dacia oil

            Comment


            • @liviutz... in semnatura vad ca ai motor 1.4 mpi si e primul tau post. aici se discuta despre motoare diesel.

              la mine bat injectoarele la rece de cand era noua. momentan am 135 000 km si porneste normal, trage ca nebuna. ce concluzie sa trag?

              Comment


              • Originally posted by meggeo82 View Post
                daca n-ai umblat niciodata la injectoare, atunci nu e de la saibele de cupru. trebuia sa spui mai dinainte. ai aer sau mizerie pe traseu.
                cel mai probabil e din cauza aerului. il poti vedea pe teava de tur dintre filtru si pompa, dar vezi daca nu cumva vine dinspre para.atunci poate trage aer pe la oringul de la plutitorul din rezervor.
                daca nu ai aer deloc, atunci trebuie sa cureti macar pompa si injectoarele, deoarece ai mizerie.
                succes!
                Daca este un zgomot produs ca de fulgul de gisca pus la spitele de la bicicleta adica un crrrr atunci domnul meggeo82 are dreptate cu aerul pe instalatie si mai depinde si de motorina cit de grasa este restul nu stiu.Am vazut masini noi 1,5dci cu 3000 de km care au acel ciriit la accelerare si decelerare.Iar daca se aude tac,tac,tac nustiu despre ce este vorba dar acel tac,tac lam auzit la masinile cu multi km.
                Last edited by dorobantu; 7 October 2014, 11:46.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google