Ciudat, S-a Aprins Becul Martor Pentru Temperatura Apa Din Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    in 6 luni cu motorina de la petrom cea mai scumpa am bulit 3 injectoare dupa ce am reparat 2.cand am schimbat filtrul de motorina l-am golit intr-o cana transparenta.nu te vedeai prin ea zici ca era pamant nu motorina.sfatul meu nu mai bagati de la petrom.acum merg numai cu rompetrol.

    Comment


    • #17
      Pe langa aia 52 mil care zici tu mai pun 40 mil si imi iau alt logan pe benzinamotorina de la omw e curata tare, am pus eu intr-o sticla de la ei si e dif de culoare se vede prin ea fata de celelalte.

      Comment


      • #18
        sall

        Originally posted by mihail100 View Post
        salut am citit mai sus si pot spune ca si la mine sa aprins odata spre mioveni la regionala iam dat 160 si sa aprins cateva secunde si a doua oara la 120km/h dar era f cald afara .... e posibil sa fie de la injectoare.
        Sal am un dci de 85 cp faza cu martorul de la apa am patito in plina iarna am duso la tester si a iesit motorina vascoasa de atunci nici o problema poate fi de la motorina bafta

        Comment


        • #19
          mi s-a aprins si mie de 2 ori. prima data pe la 15-20.000 si a doua oara saptamana trecuta la 50.000, ambele in acelasi loc- coborand la relanti in treapta 1 o panta dupa ce masina a stat vreo 30 de minute putin inclinata pe partea stanga (daca o avea vreo importanta). mi s-a parut prea mare concidenta ca s-a intamplat de 2 ori in aceleasi conditii. motorul era incalzit la 2 linii.

          Comment


          • #20
            se duc valvele de retur. dar in acelasi timp poate fi si din pompa
            un test de retur si stiti la ce defect sa va opriti
            bafta!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tudor_cj View Post
              Salut, si mie mi s-a aprins becul de temperatura(de vreo 4-5ori) pe la 150/160km/h (pe A2 erau vreo 30 si ceva de grade afara), cu motorina de petrom, cu motorina de mol nu se aprinde becu:p ciudat...
              am schimbat saptamana asta motorina, alimentam de la OMV acum am pus de la MOL, surpriza, 165km/h, acceleratia blana nici urma de bec aprins, nu am mai insistat, si m-am si linistit.

              Comment


              • #22
                Salut!
                Asa e si la mine... spun ca acel bec din bord se aprinde ori cand trebuie sa apara primele 2 linii la temperatura ori urmatoarele 2... dar nu tot timpul face asa... mai mult de 4 linii nu am avut niciodata... si cateodata cand trebuie sa plec din panta se aprinde acel bec si se opreste masina...bineinteles cand trebuie sa apara liniile. Motorina bag din MOL...normala... iar la 2 plinuri bag cam de 50 lei EVO Diesel...deaia tare...
                un sfat ar fi destul de bun...
                ms si bafta!

                Comment


                • #23
                  salut abia acum am vazut si eu acest subiect....

                  -am 80.000km si masina a fost a tatalui

                  Am luat masina i.am dat blana si se aprinde becul...cand l.am intrebat pe tata de unde a pus motorina si a zis ca de la tir (e clar) si filtru de motorina cand la schimbat si a zis niciodata...si am 80.000km

                  Concluzie maine la service filtru motorina nou si motorina cu aditivi!!

                  Am revenit
                  -am schimbat filtru de motorina cost 1.5mil(era varza)
                  -am alimentat de la lukoil si tot se aprinde dar nu asa des

                  Precizez nu am pus inca motorina cu aditivi...urmeaza..!!
                  Last edited by spyd3r; 17 July 2013, 15:22. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    asteptam rezultate!!! constatari !!! finger crossed !

                    Comment


                    • #25
                      Baga-i niste EVO Diesel de la Mol si vezi daca mai face figuri.

                      Comment


                      • #26
                        a mers 80 de mii de km cu un filtru de motorina ? eu am schimbat 9 in 80 de mii...

                        Comment


                        • #27
                          Te-ai grăbit!

                          Comment


                          • #28
                            e bine ca se aprinde la 120km/h la mine cum depasesc 80 km/h se aprinde...ba mai mult am schimbat duzele de retur + curatat rezervor de span + umblat la pompa de inalta... si rezultat nici cei de la dacia nu stiu ce are ..

                            Comment


                            • #29
                              Din ce spuneti voi sigur sunt probleme la injectie. Oare nu ar putea fi pompa de apa sau intercooler infundat care sa nu mai raceasca?
                              Eu am patit ieri sa mi se aprinda martorul dar stiu sigur ca am doua injectoare stricate, la 130 talpa la urcare a murit nu a mai avut vlaga. Motorul era incins, dupa ce s-a racit tragea parca nu avea nimic, ulterior a mers iar greu. Am verificat nivelul la ulei inainte de plecare si lichidul de racire amandoua aveau nivelul identic si a doua zi.

                              S-ar parea ca am ajuns si eu sa umblu la injectie prima data 469377km.

                              Comment


                              • #30
                                Becul ala are doua roluri, primul este de a indica temperatura mare motor, al doilea rol este de a indica pana in sistemul de injectie.
                                Daca vei pune un Clip diagnosticare motor iti va indica pana care face sa se aprinda acel bec, fara diagnoza nu putem face decit presupuneri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google