Probleme Motor 1.4, Mers Intrerupt Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stai calm, calculatorul in sine e destul de robust (baniesc ca e Siemens EMS3132). Mai degraba e problema la cablajul dintre calculator si bobina. Daca reapare problema eu asta as verifica, continuitatea cablajului.

    Comment


    • Pe tester zice ceva de Sirius nu stiu ce la UCE injectie.....
      Cablajul il verific cu un tester? ( eventual detalii? )

      Comment


      • Intrebare .. De sub masina aud un zgomot ca si cum ar fi evacuarea sparta, are vreo legatura asta cu problema mea mai sus mentionata ?
        Si tot azi am observat o lipsa destul de mare de putere ( nu ca ar avea cine stie ce putere ), in sensul ca eram pe A1 si abia abia am reusit o duc la 150km/h singur in masina si cu pedala la fund de ceva timp, ce ar putea fi ?

        Comment


        • 1. verifica prinderile traseului de evacuare din zona mediana
          2. vant (mai) puternic din fata?

          Comment


          • "Si tot azi am observat o lipsa destul de mare de putere ( nu ca ar avea cine stie ce putere ), in sensul ca eram pe A1 si abia abia am reusit o duc la 150km/h singur in masina si cu pedala la fund de ceva timp, ce ar putea fi ? "

            Ar putea fi mai multe adunate, filtru de aer imbacsit, presiune mica in roti, benzina proasta, vant din fata, bujii uzate, mersul subturat ...
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • @Kojak - Referitor la punctul 2, nu era pic de vant... pur si simplu abia urca in turatie.

              @827sam - Am facut revizia completa acum vreo 2000 km printre care am schimbat si fise le cu bujiile, presiunea era ok, benzina ... ultimele dati am bagat de la Rompetrol dar proba a fost si pe GPL si pe benzina si la fel tragea. De la 120-150km/h abia a ajuns ...

              Comment


              • ce alte simptome mai sunt in cazul in care as avea segmentii varza?

                Multumesc, Ionut.

                Comment


                • fum albăstrui la eșapament de exemplu
                  sigpic

                  Comment


                  • Salut

                    Baieti numai stiu ce sa cred, un coleg a zis ca fumul albastrui ar trebui sa fie, dar in cazul meu nu este, viata are cum ar trebui, nu imi sare ulei la joja, acum de curand am facut vreo 300 de km si nu am gasit joja sarita, numai stiu ce sa mai cred ba o gasesc sarita, ba nu o gasesc, fum nu scoate, porneste normal, ulei nu mananca, pana la urma o sa ma duc sa ii fac o verificare de compresie pe cilindrii sa vedem ce da acolo, apropo cam cat costa o verificare de asta si unde ma sfatuiti sa ma duc.

                    Cu respect, Ionut

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Bun, dar ce motiv/e ar cauza lipsa semnalului?
                      Imi cer scuze pentru intirziere...,dar asta e! Lipsa semnalului,pe cele doua intrari in bobina,poate avea drept cauza,contacte imperfecte la cupla bobinei,la cupla calculatorului sau lipituri reci in calculator.

                      Comment


                      • Originally posted by andri1940 View Post

                        Bobina defecta este detectata doar daca e intrerupe primarul. Daca se arde secundarul bobinei, o sa apara pana cu "misfire".
                        Tocmai mi-a dat si pana cu misfire....misfire pe catalizator pe toate cele 3 rubricile (DDT) si misfire aleator pe cilindrii 134 alteori 234...

                        Sa inteleg ca bobina sa dus? Si e Beru, cumparata acum 1 an....

                        Comment


                        • Originally posted by ionutz85zkh View Post
                          Intrebare .. De sub masina aud un zgomot ca si cum ar fi evacuarea sparta, are vreo legatura asta cu problema mea mai sus mentionata ?
                          Si tot azi am observat o lipsa destul de mare de putere ( nu ca ar avea cine stie ce putere ), in sensul ca eram pe A1 si abia abia am reusit o duc la 150km/h singur in masina si cu pedala la fund de ceva timp, ce ar putea fi ?
                          Referitor la problema mai sus mentionata de mine precum si mersul intrerupt la relanti, pot spune ca am rezolvat problema prin schimbarea MPP. Nu mai am probleme cu relantiul cand e motorul rece, a disparut acea lipsa de putere pe care o sesizasem

                          Succes!

                          Comment


                          • salut,

                            la mine mersul intrerupt este intre 2000 si 3000 de rpm.
                            - in accelerare constanta, efectiv trepideaza schimbatorul si se simte in toata masina
                            - daca accelerez in forta acelasi simtom.

                            relantiu este ok, porneste bine la rece la cald, consum ok.
                            papa ceva ulei pentru ca ii dau talpa.

                            schimbat pompa de benzina cu alta ... NIMIC
                            schimbat bobina si fise + bujii noi NIMIC
                            curatat corp clapeta si mpp NIMIC
                            curatat senzor de turatie volanta tot NIMIC

                            m-am uitat si la renault pe forum, aceleasi probleme cu 1.2 si 1.4..... dar fara solutii.

                            imi face asa de peste 30k, nu stiu ce sa ii mai fac.

                            ajutati-ma
                            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                            Comment


                            • Amestec stoichiometric incorect; informatie eronata data de sonda lambda, catre ECU.
                              Musai tester, pentru diagnosticare corecta.
                              .
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Mers neregulat si la mine , vreo sugestie ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google