Tutorial montat actuator si modul deschidere capota portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pozele lui GFN sunt pentru
    Logan I ph2(tabla rosie) și se observă actuatorul original de blocare poza 2 de sus
    La Logan II (tabla neagră) se observă actuatorul original de blocare tot în poza 2
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #92
      merci. o zi buna.
      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

      Comment


      • #93
        in timisoara

        ciao
        gasesc pe cineva in timisoara sa ma ajute la montat? tocmai am primit kitul.
        merci.
        paul
        logan rosu...

        Comment


        • #94
          Originally posted by GFN View Post
          uite cateva poze cu actuatorul pentru deschidere portbagaj loganul vechi(rosu) loganul 2 (negru), ambele cu buton.
          Sper sa iti fie de folos.
          GFN, la noul logan cum ai facut actionarea pentru deschidere? prin buton sau cu a doua comanda din cheie? daca e pe a 2 a appasare,legaturile si pini sunt ca la vechiul logan? merci
          daca nu cer prea mult,ma intereseaza si pe mine schema pentru modul.corect ar fi pusa aici direct in topic.de aceea este forum.
          Last edited by mihai1205; 24 October 2014, 02:35.
          Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
          Solenza 1.4MPI,75Cp
          Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

          Comment


          • #95
            Dacă BCM(UCH)-ul e diferit la x52 și circuitele deja prezente și separate, ce vrei să schimbi?
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #96
              Originally posted by mihai1205 View Post
              GFN, la noul logan cum ai facut actionarea pentru deschidere? prin buton sau cu a doua comanda din cheie? daca e pe a 2 a appasare,legaturile si pini sunt ca la vechiul logan? merci
              daca nu cer prea mult,ma intereseaza si pe mine schema pentru modul.corect ar fi pusa aici direct in topic.de aceea este forum.
              Deschiderea la masina mea este facuta doar prin alarma (cablul trunk open)si in paralel un push buton pentru a putea deschide din masina cu motorul pornit,alarma nu permite deschiderea portbagajului cu motorul pornit.
              Uch-urile de la logan 1 si logan 2 sunt complet diferite
              Captain of the black pearl

              Comment


              • #97
                Eu am cumparat modulul respectiv ( 50 lei). Mai comod si nu aveam timpul necesar sa-l fac.
                Cu setare standard din uch, respectiv descuierea tuturor usilor la prima apasare pe butonul de pe cheie, am legat modulul pe firul pe care vine + la descuiere portbagaj, direct de la actuatorul din portbagaj. La a doua apasare pe buton se deschde portbagajul
                My Ride sigpic

                Comment


                • #98
                  multumesc pentru informatii. deja ma bucur de sistem de vro 3 saptamanii. modulul l-am construit singur.nu este greu deloc de realizat.mai mult m-am chinuit cu tija de la actuator.
                  acesta l-am bagat intre tablele capotei,astfel nefiind vizibil aproape deloc. dupa ce voi pune mocheta pe interior nu se va mai vedea nimic.
                  eu am ales anularea actionarii butucului original cu broasca,implicit actuator inchidere din cauza celor care mai "cauta" prin portbagaje .deschid doar din cheie sau din interior.
                  Modulul l-am legat pe firul de plus de la actuatorul original.Multumesc Madutzu25 pentru explicatie

                  voi reveni cu poze zilele ce urmeaza cu pozitionarea actuatorului
                  Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
                  Solenza 1.4MPI,75Cp
                  Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

                  Comment


                  • #99
                    ceva chin cu dat gaura in tabla aceea. dar decat sa vad actuatorul pe afara mai bine asa. mai urmeaza acuma sa ii pun mochtea pe interior si gata.
                    Attached Files
                    Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
                    Solenza 1.4MPI,75Cp
                    Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

                    Comment


                    • Măcelarie, se putea și mai bine.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • e bine si asa . la ce frig am indurat .nu se vede acolo in interior.
                        Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
                        Solenza 1.4MPI,75Cp
                        Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

                        Comment


                        • Am pe capota spate montat buton de deschidere. Din pacate am probleme cu el si trebuie sa il schimb, sa montez altul. Ma poate ajuta cineva cu un sfat la demontarea celui vechi?
                          Am vazut ca plasticul/manerul este imbricat cu un alt plastic sub tabla, pe interior.

                          Comment


                          • Mihai 1205 poti sa pui si schema cu cele 2 relee,daca nu este secreta,mersi fain

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google