Piston Crapat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piston Crapat

    am un piston spart in zona centrala in urma ruperii curelei de distributie de fapt s-a spart o bucatica mica din el !!! mai poate functiona fara sa fie schimbat???
    [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

  • #2
    Salut! Imi pare rau sa aud asta, Eu cred ca ar fi bine sa il schimbi, ai poze ceva?
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      maine o sa pun ceva poze !! el este spart in partea interioara a capului de piston acolo unde este golul ala din centrul lui!!!

      [IMG]pistoane-renault-dacia-1-5dci-791a61b4f0e804d791-800-600-1-95-1[/IMG]
      Last edited by metaxa; 31 October 2014, 21:42. Reason: Automerged Doublepost
      [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

      Comment


      • #4
        Pune niste poze , depinde ce s-a spart din el pentru ca ii poate afecta structura de rezistenta plus ca il face mai usor decat restul pistoanelor ceea ce nu e bine.
        Daca s-a spart din partea superioare sanatate nu ai ce sa-i mai faci pt ca nu mai ai cum sa obtii compresie. Nu te complica inutil , schimba-l.
        Last edited by prometheus; 31 October 2014, 21:52.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          piston ceva de genu asta e avaria!!
          pistoane-renault-dacia-1-5dci-791a61b4f0e804d791-800-600-1-95-1.jpg
          [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

          Comment


          • #6
            Trebuie sa-i faci un test de compresie , daca valorile sunt in limitele normale atunci totul e ok , pistonul poate fi folosit.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              cam asa arata pistonul si supapele !!
              Attached Files
              [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

              Comment


              • #8
                N-ai ce sa-i mai faci , va trebui inlocuit.(Se vede ca e distrus)
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  da asa ma gandeam si eu dupa ce am meditat mai mult asupra riscurilor !!! acum ma gandesc daca merita unul din dezmembrari ca din cate am vazut unul nou e undeva la 500 ron!!!
                  [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

                  Comment


                  • #10
                    Oricum vrei sa faci sa ai grija sa cantaresti pistonul nou/sh cu unul din celelalte trei sa fie exact la aceeasi greutate.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      ai cumva idee daca pot scoate pistonul fara sa dau blocul jos ????
                      [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

                      Comment


                      • #12
                        dupa cum se vede, pistonul trebuie inlocuit fara dar si poate. trebuie sa verifici si supapele, se vede ca cea de evacuare trebuie schimbata, verificata planeitatea blocului si a chiulasei. daca iei un pistn sh, trebuie sa corespunda la codurile scrise in capul lui.
                        Si da, se poate demonta pistonul fara sa dai motorul jos. ii dai scutul, baia de ulei si eventual pompa de ulei jos. din poza se pare ca e la pistonul 2, primul fiind cel de la ambreiaj.

                        Comment


                        • #13
                          da sunt 4 supape asa la ochi dar o sa duc chiuloasa la sa-i faca planeitatea si cred ca o sa le schimb pe toate !!!! acum nu-mi dau seama daca pot da baia de ulei jos , daca trece de lonjeron !!!!
                          [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

                          Comment


                          • #14
                            Dar cum de s-a ajuns in aceasta situatie? "Forja" prea multa?
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • #15
                              nu forja !!!! s-a rupt distributia in mers dupa 30000 de la ultimul schimb !!!!
                              [B][COLOR="Red"]LOGAN CLUB BRASOV

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google