Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Octavian View Post
    Nu mai pune termostat de origine, sunt defecte din fabricatie, sunt de calitate, dar tija aia e prost dimensionata din fabrica si dupa scurt timp lucreaza la fel de prost ca si termostatu uzat.

    N-are treaba daca cresti viteza, daca termostatu lucreaza corect, nu face nici o circulare prin radiator, trebe sa ai aer fierbinte pe la aeratoare.
    Am avut aer fierbinte timp de o iarna dupa schimbare (termostat de origine) si apoi l-au apucat dandanele ca si la cel vechi.

    Ca sa urce la 4 linii trebe sa-i dau forja buna pana la servici.
    dubioasa treaba...

    pana sa montez noul termostat, le-am pus la fiert in ibric si am observat urmatoarele chestii: 1. intradevar cel nou s-a deschis o idee mai tarziu, dar nu de speriat, 2. cel nou s-a deschis mai mult decat cel vechi, 3. si ce m-a pus pe ganduri, dupa cele spuse de tine, dupa ce le-am dat jos de pe aragaz am observat spre cu surprindere ca cel vechi s-a inchis putin mai inaintea celui nou. dubios nu???

    cel luat din reprezentanta este Dauphinoise Thomson si cel de pe masina a fost calostrat. daca zici ca nu ar fi bune cele de origine , de care sa punem atunci???

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      adica altii schimba cate trei termostate pe luna, si al meu mai e bun dupa 5 ani si jumatate ?
      Dacă ţii cu adevărat la banii tăi, da.

      Comment


      • Am schimbat si eu termostatul dupa ce in ultima perioada nu a mai crescut la 4 liniute. Pana acum a mers 2-4-2 si nu am simtit diferenta in mers. Cum a dat frigul s-a simtit la caldura ca nu mai baga cum baga inainte. Am luat unul nou original, sa vad cat o sa tina.
        Legat de aerisire, am incalzit masina, am oprit-o si am dat drumu la busonu de la vas si am desfacut si de pe furtun pana a dat antigel pe acolo.

        image.jpg
        Last edited by TazMan; 30 October 2014, 14:31.

        Comment


        • si cum se comporta? iti sta temperatura la apa constanta, mai fluctueaza sau sta la 4 linii. vad ca tot Dauphinoise Thomson de care am luat eu ai pus...

          Comment


          • De cand am plecat de la munca si pana acasa (40 de minute in trafic aglomerat) apa a stat tot timpul la 4 liniute. Ieri a fost la fel, 40 de minute si acelasi trafic doar ca aseara a stat apa la 2 liniute. O sa il urmaresc si maine dimineata...Acum da caldura cat sa il tin la treapta 1 si doar cateva bulinute rosii, nu la maxim.

            Comment


            • daca cumva imi apar 4 linii inseamna ca este foarte aglomerat (Bucuresti) si c-am stat cam mult in trafic... nu stiu ce fac pe la piata charles de gaulle zilele astea dar e cam blocat tot pe acolo

              Comment


              • La noile modele Renault,pentru a nu mai exista aceste discutii,nu mai exista indicator temperatura motor,in bord.Ce nu stii,nu te deranjeaza,chiar daca merge prost.Bravooo,Renault...!

                Comment


                • exista totusi un martor in bord care arata când motorul este rece.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • Originally posted by lenush64 View Post
                    La noile modele Renault,pentru a nu mai exista aceste discutii,nu mai exista indicator temperatura motor,in bord.Ce nu stii,nu te deranjeaza,chiar daca merge prost.Bravooo,Renault...!
                    Da, o parte a problemei e rezolvata, pt ca multi sunt stresati de liniutele de apa.
                    Dar daca vezi/simti ca nu baga caldura buna e nasol. Sa speram ca au rezolvat si problema asta si au pus un termostat care sa nu se mai decalibreze asa repede.

                    Originally posted by mallibu View Post
                    ...............................

                    cel luat din reprezentanta este Dauphinoise Thomson si cel de pe masina a fost calostrat. daca zici ca nu ar fi bune cele de origine , de care sa punem atunci???
                    As incerca un Wahler sau Behr (Calostrat niciodata )

                    Treaba e ca in cazul meu momentan nu ma mai intereseaza foarte tare (circul cu alta masina) dar va veni momentul cand trebe sa o rezolv.
                    Last edited by Octavian; 1 November 2014, 11:24. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Se pare ca problema persista, creste destul de greu la 4 liniute. Ce naibii o mai avea?

                      Comment


                      • E low cost, asta are...rezolvi ceva, e bine temporar, apoi o iei de la capat.

                        Comment


                        • De asta au scos liniutele,pavelele si consumul instantaneu.Provocau multe belele,cozi la service...
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Vezi că la x52 în echipare Laureate ai consum instantaneu.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Daa,nu am băgat de seama!!Nu ma deranjează să văd 20,30/100km,asta in demaraje!
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • am amanat trecerea cu masina la service pentru ca de vr-o 3-4 zile nu a mai fluctuat liniile la temp. antigelului, urca si acolo ramane, nu stiu ce sa mai zic. ma gandesc sa nu fie de la temp. de afara, s-a mai incalzit cu vr-o 3-4 grade dimineata.. )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google