Problema Puntea Spate ... :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Golan 2005 puntea spate stramba pe dreapta

    Cred ca axul puntii mai repede ar putea fi stramb,,oare se poate indrepta intrun fel?cine a rezolvat problema sa posteze.
    Last edited by Dutu Ion; 31 October 2010, 20:18. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      si mie imi uzeaza parte dreapta, am schimbat axul dar roata tot asa sta, trebuie sa schimb si axul stanga si sa vad dupa, revin cu parei. bafta

      Comment


      • #33
        Puntea se regleaza din suportii de prindere de pe caroserie ......vedeti ca suportii au gaurile de prindere un pic ovale si se rasucesc in stanga si dreapta .Cred ca problema mai apare la cei care au schimbat una din bucsele de la punte...nu mai stiu la care dintre ele trebuie dat si suportul jos ca nu iese surubul din cauza rezervorului.

        Comment


        • #34
          adrian da nu trebuie dat surubul jos numai slabit, nu ? ca sa reglezi. ai avut si tu probleme si tia reglat o din suportii de pe caroserie ?

          Comment


          • #35
            legat de punti strambe, a masurat cineva ampatamentul? eu de exemplu am diferenta de 1cm. stanga mai mult decat dreapta. Ca si celelalte unghiuri sunt varza e partea doua. aveti vreo idee?

            Comment


            • #36
              O idee ar fi sa schimbi puntea.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #37
                da, se pare ca am schimbat-o, fara tentativa de a masura punctele de prindere.

                Comment


                • #38
                  Sal

                  Am si eu o problema, bate la gropi şi denivelări mai mari, se aude undeva la punte sau porbagaj. Am eliminat toate posibile surse de zgomot din porbagaj , dar degeaba.
                  Amortizoarele încă sunt tari, bucşa de jos bună, roata de rezervă este strânsă bine, bucşa de la braţul basculant bună.
                  Ce să fie, că numai pe sub ea am stat zilele astea?!A mai patit cineva asa ceva.

                  Comment


                  • #39
                    Cati km ai cu masina? Vezi ca bucsile alea de pe spate pot creea impresia la o inspectie sumara ca sunt ok (nu se vad fisuri sau material de cauciuc copt induse de solicitari), dar in realitate daca ai km considerbaili, ele prind joc in tija, ca sa zic asa. Da-le afara, pune altele noi (e cca. 60 lei buc. OEM) si ai sa vezi ca situatia se schimba in bine. Altceva pe spate nu prea are ce sa bata, din cate am vazut le-ai verificat pe restul.

                    Comment


                    • #40
                      am 170 mii

                      Comment


                      • #41
                        Cam se impune schimbarea lor...
                        Iti zic din experienta, si la ale mele, deabia la peste 200 mii am zarit niste fisuri de-alea superficilae de imbatrinire a cauciucului, insa cand le-am schimbat aveau ditamai jocul in ax. Deja ma obisnuisem ca topaie de cwr pe curbe si bateau uneori mai mult sau mai putin discret la denivelari / gropi.
                        Vezi ca si pe curbe luate mai tare influentea, sare masina de spate, nu se aseaza cum trebuie...o sa vezi diferenta in bine dupa schimbarea lor, la tinuta de drum.
                        Last edited by Kojak; 6 November 2016, 12:01.

                        Comment


                        • #42
                          multumesc ! cred ca si eu am problema asta. dar la numai 80 k?
                          vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
                          vand lampa adaptabila la torpedo

                          Comment


                          • #43
                            Am un zgomot care se aude dinspre puntea spate cind trec prin gropi sau denivelari de la viteze relativ mici 30 km in sus.
                            Am verificat totul in portbagaj ce ar putea genera zgomot si totul e ok. Aveti idee de unde pot sa apara acele troncaneli?

                            Comment


                            • #44
                              O cauza ar putea sa fie de la bucsile puntii.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by male View Post
                                cred ca si eu am problema asta. dar la numai 80 k?
                                Daca ai carat mult cu ea, da e fosrte probabil si la km astia.
                                Daca nu, sunt sanse mici se fie de la bucsile de pe spate, mai degraba de la amortizoare.
                                Fa un test de amortizoare si totodata fa si o inspectie vizuala la bucsile alea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google