Problema Comutare GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Comutare GPL

    Salut, iata ca dupa 48000 km pe gaz am o problema cu instalatia GPL. Logan din 2005, motor 1.4, 127.000 km, instalatie gpl Tomasetto Stag 200-4 montata la 79.000 km la AGROM Bucuresti, acum 1 an si jumatate. Din pacate nu pot ajunge cu ea in service decat peste doua saptamani. Problema este urmatoarea: cu motorul rece porneste pe benzina, se incalzeste motorul pana apar 2 liniute la temperatura si trece pe gaz, apoi, imediat, piuie ca si cand nu ar avea gaz si trece pe benzina. Daca incerc sa o trec manual pe gaz, face la fel si trece pe benzina. Cand ajunge temperatura la 4 liniute si o trec pe gaz, ramane acolo si functioneaza normal. Instalatia este inca in garantie, reviziile la zi, ultima facuta acum aprox. 4000 km. Gpl alimentez doar de la Rompetrol si Petrom, aceleasi statii mereu. Ce naiba are?

  • #2
    cred ca s a dereglat trecerea temperaturei pe gaz. Poti sa o pornesti pe gaz cu 2 linite la apa?

    Comment


    • #3
      Pune-o pe un tester sa vezi cum variaza temperatura apei. Daca termostatul este bun ar trebui sa urce incontinuu fara sa scada si sa urce, daca termostatul este defect si vezi ca ajunge la 40, scade la 35 apoi iar urca la 40 si tot asa, trebuie sa-l schimbi.
      Instalatia este setata sa treaca pe gaz la 40 de grade (sa zicem), daca temperatura urca la 40 de grade, trece pe gaz, apoi scade la 38, instalatia trece inapoi pe benzina si de aia ti se intampla asa.

      Cand o pornesti si motorul este cald, mai ai probleme?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        Termostatul l-am schimbat acum 2 luni, de origine, nu imi variaza temperatura in bord cum facea cand era termostatul, liniutele apar normal. Daca temperatura nu este la 4 liniute, sau aproape sa apara, nu reusesc sa o trec manual pe gaz si nici daca o opresc si o repornesc, din pacate nu pot ajunge in service in urmatoarea perioada, sper sa nu se agraveze problema intre timp, in afara de consumul mai mare pe benzina pana trece pe gaz, nu am probleme, masina merge f bine pe gaz.

        P.S: Odata, la inceput, am incercat sa o trec pe gaz pana sa se ridice temperatura, sa vad daca merge, imi amintesc ca a sarit pe benzina insa nu a piuit, acum piuie ca si cand nu ar avea gaz, ma gandesc ca mai degraba e o problema de citire presiune decat de temperatura.


        PPS: Cu motorul cald nu am probleme, adica daca am 4 liniute si opresc motorul, la pornire se comporta normal, sta cateva secunde pe benzina apoi trece pe gaz si asa ramane.
        Last edited by alinushus; 25 November 2014, 16:04.

        Comment


        • #5
          Vezi sa nu ai aer in instalatia de apa din plaman si sa nu incalzeasca suficient plamanul mai ales ca ai schimbat termostatul.la mine plamanul este montat sub vasul de expansiune si cand am schimbat antigelul nu trcea pe gaz pana nu am aerisit bine instalatia.daca piuie poate fi senzorul de presiune defect.
          Pune mana pe furtunele de apa de la plaman vezi daca sunt fierbinti.
          Last edited by VIORE_L; 25 November 2014, 20:03.

          Comment


          • #6
            Sunt de verificat doua probleme: senzorul de temperatura al instalatiei gpl ce transmite in ecu temperatura antigelului, inclusiv firele sa fie lipite cu cositor la imbinari.
            Mai ai de verificat pe tester temperatura apei de comutare benzina-gaz, eu o am setata la 30 grade si daca ma prinde in relanti, moare motorul, e prima iarna cand am problema asta pe aceeasi temperatura. Dupa ce se incalzeate un pic mai mult, nu mai face problem.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              stai asa ca e mai simpla problema decat credeti.acestea sunt simptome de filtre infundate,mai precis filtrul mic din vaporizator.s-a strans acolo foarte multa mizerie si de-aia nu mai sta pe gpl.am patit-o si eu si asa mi-a si venit ideea sa fac acest tutorial https://www.youtube.com/watch?v=qx8ePVVIwKI https://www.youtube.com/watch?v=k8MjpVkGUeM .In momentul respectiv eu aveam tot aceste simptome pe care le descrii,iar daca te uiti atent in tutorial vei vedea cata mizerie se afla acolo.tot ce ai de facut este sa-ti cumperi un set de filtre de pe gplshop.ro,sa schimbi filtrele dupa tutorial si vei vedea ca e ok.mult succes!
              Last edited by leopardu; 26 November 2014, 00:14.

              Comment


              • #8
                Subscriu colegului de mai sus, filtre. Eu nu mai bag de la Rompetrol si Petrom sau lukoil de mult timp, am mers o perioada pe fiecare si aceeasi problema care o ai tu mai sus si in plus cand bagam piciorul in ea si trecea de 2500 ture sarea de pe gaz instant ca si cand nu mai aveam gaz in butelie (si eu o aveam plina). Primul lucru vezi filtrul acela daca te incumeti sa umbli tu, daca nu asteapta si mergi cu ea la service.
                Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.

                Comment


                • #9
                  Merci de raspunsuri, sunt incurcat rau cu job-ul saptamana asta si saptamana viitoare, plec la 6 vin la 21 si am putine optiuni, poate duminica sa umblu la filtru. Astazi de dimineata am verificat furtunele si vaporizatorul, sunt la fel de calde ca restul instalatiei de racire, adica nu pare a avea aer, am deschis si aerisitorul si a iesit doar lichid. Ce am observat este ca moare motorul daca trecerea pe caz se face la relanti, piuie si nu mai apuca sa treaca pe benzina. Eu dupa ce o pornesc fac 70 km cu ea pana la Bucuresti, merge impecabil pe gaz, nu sare pe benzina la turatii mari, dimineata am dus-o in 5000 de rotatii si a mers fara probleme. Legat de schimbarea termostatului, am schimbat 3 pana acum, 2 anul asta - unul nu am reusit sa-l fac sa nu curga pe la carcasa, am luat de uzina si termostatul si carcasa lui, nu mai curge. Sa verific duminica daca nu pierd pe la pompa de apa, am schimbat-o odata cu distributia acum 2 luni, insa in borcan e la acelasi nivel.

                  Comment


                  • #10
                    Ai releu care ,,taie,, pompa de benzina?

                    Comment


                    • #11
                      Eu am rezolvat problema muritului motorului la trecerea pe gaz dimineata la rece. Surubul care strangea bobina de corpul vaporizatorului era slabit si juca. Nu stiu daca are logica insa de cand am strans surubul ala cu cap de 7, nu se mai balbaie la comutare.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        Nu am releu, am sa verific si surubul acela

                        Comment


                        • #13
                          la mine aceste simtome au fost din cauza plamanului si a senzorului de temperatura. am instalatie milano de 5 ani montata

                          Comment


                          • #14
                            S-a rezolvat de la sine, ieri inca aveam aceiasi problema, s-a terminat tot gazul si am facut plinul. Azi dimineata a trecut pe gaz fara probleme.

                            Comment


                            • #15
                              Salut colegi, acum pe frigul asta am si eu problema asta, cand trece pe gaz imi moare motorul sau se balbaie, depinde cum ma prinde, in sarcina sau la ralanti. Nu am mai avut problema asta, nici nu simteam inainte cand se facea trecerea.
                              Dupa ce se mai incalzeste no problemo
                              Last edited by vdmihai; 2 December 2014, 15:23. Reason: completare
                              sigpic
                              !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google