Punte Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1CM este foarte mult, ar trebui ca masina sa devieze destul de rau de la traiectoria impusa de utilizator.

    Eu as masura cu mare atentie distanta dintre axul bucsei puntii spate si surubul de prindere al cadrului motor.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #47
      asta va urma. am schimbat puntea fara alte masuratori de caroserie, foarte convins ca ar fi vinovata, dar se pare ca degeaba, si nici cand a fost jos nu am avut tentativa de a masura distantele de la punctul de prindere a suportilor punte. oricum trebuie sa ii fac o masuratoare a unghiurilor, ca la ochi mai am impresia ca nici unghiul de fuga nu pare ok, sper sa ma insel.

      Comment


      • #48
        Pai o modificare a ampatamentului duce automat la o modificare a unghiului de convergenta si chiar si de cadere. Daca ar fi puntea de vina, ar trebui sa fie indoit ceva rau de tot.

        Nu cumva ai unghiul de fuga de pe fata gresit? Sa ai cumva bascula indoita spre spate? Sau chiar cadrul motor?

        Poti atasa cumva o fisa de geometrie?
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #49
          Sigur fata e ok. A fost reglata fuga, plus ca am facut masuratori pe exteriorul caroseriei si e perfect tot pana in spate spre roata. Maine cred ca merg la geometrie pe spate. Desi masina nu a fost lovita, bruscata, nu s-au sarit borduri, nimic, deci chiar nu vad de unde sa se fi strambat, mai ales caroserie, sasiu.

          2.5 grade pe dreapta spate, 3 grade pe stanga spate; cadere, convergenta aproape ok.
          Last edited by yo87racing; 27 November 2014, 12:31. Reason: Automerged Doublepost

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google