Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Azi am facut un drum cu masina Cluj-Zalau_Cluj si s-a remediat problema respectiv s-a stins martorul supraveghere gaze esapatie.Morala-din cand in cand,pentru a proteja filtrul de particole si pentru a-l curati ,folositi pantofi nr.45 si calcati acceleratia pana spre maxim.

    Comment


    • #62
      Mă bucur că până la urmă nu a fost nimic grav. Acum că ştii ce presupune exploatarea corectă a unui motor Diesel echipat cu DPF (filtru de particule), clar trebuie să-ţi schimbi stilul de mers.
      Baftă pe mai departe şi nu uita..., mai scoate din când în când "câinele la plimbare"!

      Comment


      • #63
        Dupa 10 ani de condus dieseluri,am inteles un singur lucru si anume :LOGANUL MCV este prima masina (pe care am avut-o eu) cu motor diesel care se conduce precum una cu motor pe benzina,si eu care credeam ca daca conduc masina cu turatie mai mica protejez motorul.Inca odata se adevereste ca rutina profesionala este daunatoare.

        Comment


        • #64
          Omul cât trăieşte învaţă!
          Societatea este dinamică, progresul este şi el impresionant chiar de la un an la altul, aşa că trebuie să ţinem pasul în consecinţă.

          Comment


          • #65
            Completare:"'SI TOT PROST MOARE"'.Cat despre progresul tehnologic sunt in totalitate de acord cu tine,este absolut normal.O bila neagra acord in schimb producatorului Dacia,care putea specifica in manualul de utilizare cateva sfaturi practice cu privire la modul de conducere a motorului diesel cu filtru de particule,pentru ca fie-mi iertata dizertatia,nu multa lume a condus zilnic acest tip de masini,nici nu ai de unde afla -exceptand <RADIO SANT> aceste particularitati,in aceasta lume extrem de ocupata cu alte probleme cotidiene,sau eventual forumurile de specialitate.
            Pentru asta<MULTUMESC> celor care au fost alaturi de mine cu sfaturi practice prin intermediul forumului.

            Comment


            • #66
              Problema intalnita de tine este comuna celor ce au fiat diesel. Diferenta este ca producatorul la fiat da indicatii foarte clare cum sa regenerezi filtrul daca ai mers mult in oras. Mai precis 10km de mers in treapta 3-a la turatie peste 4000 si filtrul se va regenera. E o intreaga procedura acolo dar din fericire cu nu am fost niciodata nevoit sa o urmez intrucat am drumuri lungi de facut si sunt genul care conduce sportiv. Iar acum nu mai am fiat diesel. Totusi un ochi poti sa arunci pe forumul fiat.

              Comment


              • #67
                Originally posted by ovidiumaja View Post
                Completare:"'SI TOT PROST MOARE"'.
                O bila neagra acord in schimb producatorului Dacia,care putea specifica in manualul de utilizare cateva sfaturi practice cu privire la modul de conducere a motorului diesel cu filtru de particule...
                Ştiam şi eu continuarea, dar din politeţe am zis să nu o mai trec!
                Acelaşi lucru îl reproşez şi eu celor de la Dacia, lipsa unui capitol din manual dedicat exploatării corecte pentru un motor Diesel echipat cu filtru de particule.

                Comment


                • #68
                  Multumesc pentru sfaturi si sustinere.Ma intreb daca administratorii forumului,in numele membrilor sai,nu ar putea trimite catre producatorul Dacia o recomandare de-a include in manualul de utilizare un capitol special in care sa se explice in detaliu modul de regenerare al filtrului de particule,scutind astfel poate mii de utilizatori de aceasta problema si-n acelasi timp ar degreva reprezentantele service ale producatorului (oricum Dacia isi rezerva dreptul de-a modifica manualul de utilizare ori de cate ori considera necesar acest lucru)de aceiasi proprietari care au nenorocul sa se confrunte cu aceasta problema.CE CREDETI,AR FI UTIL SAU NU?

                  Comment


                  • #69
                    In ajunul Craciunului doresc tuturor membrilor acestui forum,administratorilor precum si vizitatorilor lui,sarbatori cu bine,Craciun fericit,cat mai putine probleme cu masinile si cat mai multi bani care sa produca fericire.
                    LA MULTI ANI!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by ovidiumaja View Post
                      ... si cat mai multi bani care sa produca fericire.
                      Mulţumim frumos pentru urări, la fel vă doresc şi eu Dvs!
                      P.S Cine spune că banii nu aduc fericirea, să-i dea înapoi!

                      Comment


                      • #71
                        Completare la PS(sper sa nu mi-o luati in nume de rau):
                        Citez:BANII NU ADUC FERICIREA!
                        CompletezOAR NUMARUL LOR.
                        Urez:sper ca anul care vine sa va aduca acest parametru cat mai aproape de maxim.
                        SARBATORI FERICITE!

                        Comment


                        • #72
                          La cumpana dintre ani,doresc administratorilor ,moderatorilor,membrilor precum si vizitatorilor acestui forum,un an nou mai bun,sanatate,prosperitate,bani multi si viata lunga pentru a-i putea cheltui,necazuri cu masinile cat mai putine posibil,alaturi de traditionalul"LA MULTI ANI''.PETRECERE FRUMOASA SI SA NE "REVEDEM" CU BINE!

                          Comment


                          • #73
                            La Mulţi Ani tuturor colegilor de pe acest forum!
                            Un An 2015 plin de satisfacţii şi realizări!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by citro View Post
                              Problema intalnita de tine este comuna celor ce au fiat diesel. Diferenta este ca producatorul la fiat da indicatii foarte clare cum sa regenerezi filtrul daca ai mers mult in oras. Mai precis 10km de mers in treapta 3-a la turatie peste 4000 si filtrul se va regenera. E o intreaga procedura acolo dar din fericire cu nu am fost niciodata nevoit sa o urmez intrucat am drumuri lungi de facut si sunt genul care conduce sportiv. Iar acum nu mai am fiat diesel. Totusi un ochi poti sa arunci pe forumul fiat.
                              ti-ai luat pastilele?

                              Comment


                              • #75
                                Esti penibil skd.Doar atat...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google