O Pata De Ulei (unde E Problema)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Pata De Ulei (unde E Problema)

    Salut, am observat o pata de ulei la motor, in partea dinspre bord (unde intra cele doua tevi) Posibil sa fie de la A/C?
    Attached Files

  • #2
    Pata acea cred ca o au mai toate. Si eu sunt curios de unde ar putea fi.

    Comment


    • #3
      s-ar putea si nu as vrea sa cobesc sa fie o problema cu antigelul... sa iti piarda. nu cred ca freonul(sau uleiul cu care e combinat) sa faca asa pata.

      Comment


      • #4
        Alea sunt tevile de AC, pe surubul celei de jos se vede clar ulei.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          pierderi de freon de la AC pe la semering

          Comment


          • #6
            Originally posted by VIORE_L View Post
            pierderi de freon de la AC pe la semering
            cat de grav este? pot sa mai fac inca 4000 de km?

            Comment


            • #7
              poti sa faci si 100.000 daca e freon la primavara verifici instalatia..eventual sa eviti sa dai drumul la aer conditionat. oricum nu va mai porni singur daca scade presiunea.

              Comment


              • #8
                Cand pui freon practic pui freon+ulei.
                N-o sa mai porneasca compresorul cand ai presiune mica in instalatie.

                Trebuie sa folosesti ACul regulat(odata pe saptamana) ca sa se lubrifieze O-ring-ul de la compresor in permanenta si sa nu scape freon asa de repede.
                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                Comment


                • #9
                  Acestea sunt cantităţile de freon şi ulei compresor la Dacia Logan pH2 (maşini fabricate în perioada Septembrie 2009 - Octombrie 2012):

                  Aer Condiţionat Dacia Logan Ph2
                  Compresor Sanden SD7V16
                  Cantitate freon: 475 grame (+/- 35 grame)
                  Cantitate Ulei Compresor: 135 ml (+/- 10 ml)
                  Tip Ulei Compresor: Sanden SP10

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google