Trepidatie La Relantiu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by ngrazvan View Post
    stiu dar nu imi pot da seama de ce. daca o incalzesc putin dispare.

    Sa nu fie vorba de vre'un injector care nu functioneaza in parametri.

    Comment


    • #47
      XABY : scuze pt raspunsul intarziat! Am fost cu masina la Mavexim si i-au rescris tot softul masinii! Pana la urma s-a rezolvat! Mersi de ajutor

      Comment


      • #48
        stie cineva sa-mi spuna care e furtunul de tur si care e de retur, is cele 2 furtunase unul deasupra celuilalt care is prinse cu o clema , am observat ca atunci cand e pornit motorul pe furtunasul de jos ar face niste bule de aer, problema e ca nu imi pot da seama daca acel furtun e turul sau returul. Si eventual cum as putea scapa de aceste bule de aer de pe furtune.

        stie cineva daca este posibil din cauza bulelor de are de pe conducte cu timpul sa avem probleme cu injectoarele sau cu pompa de injectie?
        Last edited by valli; 31 July 2010, 17:40. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          Originally posted by ngrazvan View Post
          eu am inlocuit filtrul de motorina si face la fel ca inainte. dureza 10 minute pana isi revine
          Pana la urma ai reusit sa rezolvi problema cu trepidatul la relantiu?

          Comment


          • #50
            problema s-a rezolvat prin inlocuirea regulatorului de presiune al pompei de injectie. in cazul meu a fost pe garantie. am inteles ca este destul de scump
            tema, ideea si morala este banii
            banii este fericire restu' tot e amagire

            Comment


            • #51
              la fel a inceput si la mine problemele in fiecare dimineata tremura cate putin apoi din ce in ce mai des pana s-a ajuns sa- mi tremure si cand stateam la semafor.intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca,si au inceput chinurile....platforma,,service..injectoare schimbate,,timp perdut...totul de la lukoil s-a tras..a gasit in motorina probabil tot ce atuncau angajatii la gunoide atunci am 180.000km cu rompetrol si duralube in motorina si nu mai am prb cu ea..tin sa precizez ca am 300.000km cu pompa de apa origina si bujiile la fel,,ma gandesc oare nu am exagerat?

              Comment


              • #52
                Am observat la mine ca daca misc furtunele de la filtru de motorina, pentru o perioada de timp scap de trepidatiile alea, posibil ca meseriasii lui peste sa nu fi strans bine colierele de la furtunasele de motorina si asa sa-mi traga aer fals.

                Comment


                • #53
                  solutie trepidatii la prima pornire

                  Salut!

                  La fel se manifesta si la mine : prima data cand o pornesc dupa o stationare de mai mult de 24 ore, tremura motorul la relanti de parca ar merge in 3 pistoane, iar daca ma pun in miscare, in primele 5 minute, se simte o lipsa de putere (se "ineaca" daca o calc, chiar in treapta a 2-a; chiar mi s-a intamplat sa mi se smuceasca cu totul de cateva ori de am zis ca se rupe in 2. Dupa ce-si face incalzirea, nu mai am probleme cu ea tot restul zile.

                  Am citit pe alte subiecte ca regulatorul de presiune creeaza probleme si la rece si la cald daca, intr-adevar e de acolo.

                  Mai confirma cineva ca regulatorul de presiune e singurul vinovat de trepidatiile in relanti la prima pornire (la rece)?

                  Comment


                  • #54
                    Eu nu cred ca,doar regulatorul poate fi vinovat de generarea unor trepidatii(intreruperi),la relanty.Ma gindesc la un motor cu diferente ale valorilor compresiei la cei 4 cilindri,nu comentam cauzele,nu va functiona fara trepidatii,la rece,dar dupa incalzirea motorului(dilatari) efectul deranjant dispare in mare masura.Trepidatii-le(oscilatiile),produse de injectiie,sunt usor de vizualizat cu testerul,in valori reale,unde cu cit diferenta presiunii din rampa comuna,fata de valoarea din program,este mai mare,cu atit trepidatiile vor fi mai mari.Cauze,posibil sa mai fie,dar nu-mi vin acum in minte sau ii las pe golegii de forum,ce mi-au reprosat ca scriu pentru a avea multe post-uri...

                    Comment


                    • #55
                      la relanty.
                      esti varza!
                      ...cu cit diferenta presiunii din rampa comuna,fata de valoarea din program,este mai mare,cu atit trepidatiile vor fi mai mari.
                      esti praf!
                      Cauze,posibil sa mai fie,dar nu-mi vin acum in minte
                      esti distrusa!
                      culmea, mai esti si ubicua.

                      Originally posted by geronimo00 View Post
                      Salut!

                      La fel se manifesta si la mine : prima data cand o pornesc dupa o stationare de mai mult de 24 ore, tremura motorul la relanti de parca ar merge in 3 pistoane, iar daca ma pun in miscare, in primele 5 minute, se simte o lipsa de putere (se "ineaca" daca o calc, chiar in treapta a 2-a; chiar mi s-a intamplat sa mi se smuceasca cu totul de cateva ori de am zis ca se rupe in 2. Dupa ce-si face incalzirea, nu mai am probleme cu ea tot restul zile.

                      Am citit pe alte subiecte ca regulatorul de presiune creeaza probleme si la rece si la cald daca, intr-adevar e de acolo.

                      Mai confirma cineva ca regulatorul de presiune e singurul vinovat de trepidatiile in relanti la prima pornire (la rece)?
                      iti recomand sa cureti la ultrasunete atit regulatorul de presiune cit si injectoarele. totodata verifici motorina care iti iese din pompa pe la teava de inalta presiune.
                      o lasi sa curga intr-un pet transparent, dind la automat, dupa care prin aspectare si cu magnetul pe pet.

                      Pt lenush64: "aspectare" il gasesti in DEX. bine... , daca stii ce inseamna DEX...

                      Comment


                      • #56
                        Mai @lenush64 noi colegi astia ,nu suntem specialisti asa ca dumneata ,la aproape toate problemele rezolvate de dv. ,raspunsul este unul singur ,TESTERUL DE DIAGNOZA ,vad ca la teorie sunteți AS cel putin asa lasati sa se vada ,sunteti foarte sigura si chiar asteptati sa fiti contrazisa ,contrazisa pe ce ,pe aberatiile tehnice fara cusur ,citite de pe google .
                        Last edited by valentin2005; 6 December 2014, 22:37.

                        Comment


                        • #57
                          @meggeo82,faptul ca imi critici afirmatiile,mi se pare ceva firesc si constructiv,dar sa aduci atingere persoanei mele,mi se pare GROSOLAN.Astept implicarea moderatorilor... Pentru valentin2005,regret ca fac trimiteri frecvente la tester,dar probelemele ce se pot depista doar dinamic,nu se pot afla(diagnostica),in alt mod,dealtfel calculatorul motorului te ajuta,doar daca,"vorbesti" cu el,si cum se poate,acest lucru decit...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google