Se Poate Merge Doar Cu Cauciucuri De Iarna ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    De 3 ani merg in continuu cu anvelope de iarna Bf Goodrich, fie vara fie iarna.

    Am parcurs astfel aproximativ 50 000 de km.

    Singurul inconvenient este ca masina subvireaza un pic mai tare si directia se simte mai 'de jeleu' asa. Oricum, departe de a fi periculos la mers normal sau alte minuni.

    Inainte am avut Kormoran de vara, asa ca voi spune comparativ cum se comporta cele de iarna comparativ cu Kormoranele.

    Bf Goodrich G Force Winter(iarna) versus Kormoran K801(vara)

    Franare pe asfalt ud
    - sunt mult mai bune pneurile de iarna

    Franare pe asfalt uscat
    - sunt cu foarte putin mai bune cele de vara

    Amortizare gropi
    - sunt mai bune cele de iarna

    Zgomot la rulare
    - sunt mai silentioase cele de iarna /!\ cel putin in cazul de fata

    Una peste alta mi s-a parut mai sigur sa merg cu anvelope de iarna vara decat sa merg cu Kormoranele execrabile pe care le stie toata lumea.

    Faza ca sar bucati de cauciuc la viteze de 140-160 de km pe ora e folclor pur.

    Am mers de destule ori cu 140 de km pe ora si masina nu vibra deloc deloc.

    Pentru puterea mica pe care o are Loganul, nu vad nici o drama in folosirea cauciucurilor de iarna, vara.

    Personal mi se pare o solutie foarte buna si folosirea anvelopelor all-season. Urasc plimbarea anvelopelor si toata logistica cu depozitarea si mersul pe la vulcanizari. In plus de asta stau la bloc si nu am spatiu de depozitare pentru patru roti suplimentare.

    Cred ca o anvelopa all-season de la o marca cunoscuta este mai buna in majoritatea situatiilor decat o anvelopa ieftina de vara.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #62
      Dăcât in neuroni, caci sinapsele par intrerupte de mult timp cand eliberezi asemenea axiome:
      anvelopele de iarna premium care au C cu C sunt cu mult mai bune decat majoritatea anvelopelor de vara low cost sau de buget unde majoritatea au E cu E foarte rar E cu C.


      Faza ca sar bucati de cauciuc la viteze de 140-160 de km pe ora e folclor pur.
      Nu sar bucati din anvelope, dar nici bine nu se simt.
      Iti dau ca exemplu, masina unui amic, BMW X5, cu anvelope NOI de iarna: dupa cateva mii de km, se vedeau, efectiv, bucatele mici de cauciuc, desprinse din anumite zone.
      Last edited by Niki; 7 October 2014, 17:38.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • #63
        Ce cauciucuri? Folosite cum? Ce presiune? Etc. ...

        Pot sa fac sa iti sara bucatele de cauciuc si cu Loganu' de pe orice anvelopa. Trebuie sa ai vointa.

        Comment


        • #64
          Au anvelopele mele de iarna (ce credeam ca sunt all-season) cam 50.000 si le-am folosit un seson de vara. (nu stiu cum le-a folosit fostul proprietar)
          Am urcat pe niste stanci si abia atunci am rupt bucati din ele.
          O sa fac poze.

          Comment


          • #65
            Dezavantane sunt zgomotul de rulare, aduna pietricele care la viteza se desprind si deterioreaza vopseaua pe marginile aripilor un consum marit de combustibil daforita frecarii marite etc

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google