Pareri Posesori Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bate campii , 1.2 16v de 75 cp e aspirat , daca are tce la coada e turbo dar deocamdata nu s-a pus asa ceva pe logan.

    Comment


    • Din fișele tehnice reiese că este același motor

      Fișă Tehnică Logan 2: http://www.dedemanauto.ro/dacia/fisa...logan_2012.pdf
      Fișă Tehnica Logan 1: http://www.dedemanauto.ro/dacia/fisateh/ft_logan.pdf

      În altă dezordine de idei, 1.2 este aspirat, 4 cilindri a 4 valve de aici și 16v. Motoarele de la Renault turbo se numesc tCe, nu are tCe de 1.2 loganul deci nu este turbo.

      Comment


      • Nici el nu stie bine ce are, foarte ciudat, sa-ti iei masina noua si sa nu stii ce cumperi atat stie ca e 1.2 , 75cp, dar pe mine ma interesa daca e vreo diferenta intre motorul actual care echipeaza Logan 2 si cel care echipa Logan cu motorul de 1.2, 75cp din 2011 ?
        El sustine ca e alt motor de generatie mai noua aparut in toamna 2013, ca asa i-au spus cei de la reprezentanta cand a cumparat masina,

        Comment


        • Iti spun eu , e fix acelasi motor pe ambele generatii !!
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Multumesc pentru confirmare, deci am avut dreptate ca e acelasi motor.

            Comment


            • Originally posted by madi View Post
              Bate campii , 1.2 16v de 75 cp e aspirat , daca are tce la coada e turbo dar deocamdata nu s-a pus asa ceva pe logan.
              Zii sa iti arate CIV-ul, ca acolo scrie cilindreea si codul de motor, asa iti dai seama imediat, daca e acelasi cod de motor e clar acelasi motor.
              Dar, daca e de 75 de cai e clar 100% acelasi motor, nu s-a pus alt motor de 1.2 75 cp pe logan 2 fata de logan 1 ph2.
              Exista pe logan 2 motorul de 1.2 TCE, am vazut eu pe un MCV nou in reprezentanta, ala e alta reteta fata de asta micu'.

              Comment


              • TCe = Turbo Control efficiency

                pe x90 aveai D4F732 (734 cu GPL)

                pe x52 ai D4F732 (734 cu GPL) 1,2L 16V 75CP

                D4F + turbo= D4Ft montat numai pe Modus si Wind

                1,2 16v TCe H5Ft Dokker/Lodgy/Duster

                0,9 12v TCe H4Bt x52(Logan II, Sandero II, MCV II)
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Am montat in martie anul asta instalatie gpl...recomand sa faceti pasul asta desi se simte o usoara pierdere de putere economia facuta e importanta.La peste15000 de km pe an merita.

                  Comment


                  • Diferenta este in emisiile de co2 .....cel anterior e e4 iar cel de pe logan 2 este e5 .....in principiu e acelasi motor doar cu cateva imbunatatiri .....euro 5 este principala diferenta si caroseria care se vede de la o posta

                    Comment


                    • Si pe Logan Ph2 an fabricatie 2012 au pus 1.2 16v Euro 5 nu incepand de la Logan 2 .
                      Last edited by prometheus; 16 December 2014, 21:37.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • de el nu stiam ...unchimiu detine un sandero din 2009 prima generatie cel fara taxa cu taxa moca si este e4

                        Comment


                        • Si PH2 din iunie 2011 tot Euro 5 este.

                          Comment


                          • Motorizarea 1.2 16v E5 a inceput din vara anului 2010. De exemplu, masina fabricata in septembrie 2010 este E5.

                            Comment


                            • Vad ca n-a mai scris nimeni nimic pe aici de vreo doi ani. Intre timp s-au adunat kilometri, s-au mai "schimbat modificari", nicio noutate? Multumiri/nemultumiri? Urmeaza sa "posedez" si eu un 1.2 16v E6.

                              Comment


                              • Problemele cunoscute: consum ulei dupa 70.000 km, pierderi ulei pe la capac culbutori, lipsa de putere si cuplu pentru masa/volumul masinii, fluctuatii la plecarea de pe loc! Iti recomand 0.9 Tce

                                nu mai da "quote" la ultimul post!
                                Last edited by Seba; 14 June 2016, 10:04.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google