Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uite consum de oras. (masina asta este condusa de cineva la 55)
    Attached Files

    Comment


    • Vezi, d-aia nu îmi pun eu GPL ! Ce m-aș face pe autostradă ?
      sigpic

      Comment


      • Eu astept in continuare sa vad primul caz de chiuloasa executata de GPL, sa vad cum au iesit supapele prin capac sau cum s-au mestecat prin cilindrii.
        Sa il vad pe unu ca zice...am pus GPL si s-a busit grav.
        Asta e alta discutie, alt thread.

        Bun dupa aproape 2 saptamani cu Fordul mi-am facut o parere destul de obiectiva zic eu despre ce am cumparat.

        Treaba e destul de simpla, Focusul este o masina superioara Loganului doar din punct de vedere comfort (aici intra suspensie, scaune, zgomote etc)

        Este o masina mai greu de intretinut (stai cate 2 zile dupa o piesa), unele piese sunt mai scumpe, altele mai ieftine, doar ca atunci cand vine vorba de puntea spate mai bine se vinde masina.

        Motorul este mult mai slab ca al Loganului din toate punctele de vedere, putere, consum, functionare, stil de condus. Loganul e 2 clase peste Ford dpdv motorizare.

        Cutia de viteze ma lasa rece. Merge bine dar ma asteptam la ceva mai mult cand zici transmisie de Ford.

        Punctele forte care le compenseaza pe toate celelalte sunt comfortul si suspensia.
        Masina este foarte inchegata, are bari de rigidizare intre lonjeroane pe dedesubt, amortizeaza superb gropile fara zgomote de zdrang zbang gen Renault.
        Greieri ? ce sunt aia ?

        Manevrabilitatea...ma asteptam la mult mai putin.
        Masina se comporta ceva de genul...unde o pui acolo se duce fara mare bataie de cap.

        La viteze de pana in 100 este cam la fel zgomotul de rulaj ca la Logan. Dupa 120 nu se mai compara, te poti intelege om cu persoana fara sa ridici tonul vocii.

        Pozitia la volan ma lasa sa conduc multi km fara sa ma doara spatele, dar la 1.88 metri ai mei tot gasesc un discomfort la pozitia piciorului drept pe acceleratie.

        Concluzia mea:

        Este masina superioara Loganului, te face sa te simti bine si in siguranta la volan pentru cei care cauta asa ceva.

        In schimb nu cred ca este o masina care merge haituita cum chinuiam Loganul. Si masina de zi cu zi, si liniute in fiecare seara, si plimbari, si alergat pe curbe sau macadam.
        Cu Loganul faceam cam tot ce imi trecea prin cap fara sa imi pese.

        Comment


        • ''Motorul este mult mai slab ca al Loganului din toate punctele de vedere, putere, consum, functionare, stil de condus. Loganul e 2 clase peste Ford dpdv motorizare.
          '' atunci cand vine vorba de puntea spate mai bine se vinde masina.''

          Am avut timp de o luna un focus si review-ul tau este cat se poate de obiectiv desi prin afirmatiile tale i-ai facut pe cativa sa ..
          Sa te plimbe cu placere !
          Last edited by Allyn_y; 18 December 2014, 19:00.

          Comment


          • Nu cred ca vei avea probleme cu gpl.
            Uite un motor f16d3 afectat 7x.000 km cu gaz.(f14d3 chevy aveo probleme cu supapele din fabrica)
            A mers un domn aprox 50 de ani.
            Probleme supape evacuare cilindrul 1 si 2.

            Scuze de off-topic.
            `
            Attached Files

            Comment


            • Pe panarama aia de motor de aveo este practic interzisa montarea Gpl ului. E facut din coca.

              Comment


              • +1 chevy europa
                Oricum buna alegere fordul.
                Multi km fara probleme.

                Comment


                • Cu ce nu ne intelegem deloc este ambreiajul. Zici ca de fiecare data tine in alt punct si cu o cursa diferita. De fiecare data smucesc cand schimb a 2 a. Nu ma pot obisnui cu el sa schimb cursiv...frumis.

                  Comment


                  • Originally posted by alessandro View Post
                    Eu astept in continuare sa vad primul caz de chiuloasa executata de GPL, sa vad cum au iesit supapele prin capac sau cum s-au mestecat prin cilindrii.
                    Sa il vad pe unu ca zice...am pus GPL si s-a busit grav.
                    Asta e alta discutie, alt thread.
                    Treaba e destul de simpla, Focusul este o masina superioara Loganului doar din punct de vedere comfort (aici intra suspensie, scaune, zgomote etc)

                    Este o masina mai greu de intretinut (stai cate 2 zile dupa o piesa), unele piese sunt mai scumpe, altele mai ieftine, doar ca atunci cand vine vorba de puntea spate mai bine se vinde masina.

                    Motorul este mult mai slab ca al Loganului din toate punctele de vedere, putere, consum, functionare, stil de condus. Loganul e 2 clase peste Ford dpdv motorizare.

                    Cutia de viteze ma lasa rece. Merge bine dar ma asteptam la ceva mai mult cand zici transmisie de Ford.

                    Manevrabilitatea...ma asteptam la mult mai putin.
                    Masina se comporta ceva de genul...unde o pui acolo se duce fara mare bataie de cap.

                    La viteze de pana in 100 este cam la fel zgomotul de rulaj ca la Logan. Dupa 120 nu se mai compara, te poti intelege om cu persoana fara sa ridici tonul vocii.

                    Pozitia la volan ma lasa sa conduc multi km fara sa ma doara spatele, dar la 1.88 metri ai mei tot gasesc un discomfort la pozitia piciorului drept pe acceleratie.

                    Concluzia mea:

                    Este masina superioara Loganului, te face sa te simti bine si in siguranta la volan pentru cei care cauta asa ceva.
                    .
                    Referitor la motorizare- compari cu 16 V nu? (nu cu 1.4- 1.6 8v). Totusi sa nu uitam ca Ford ul are cam..200 kg in plus? si de aici normal ca e diferenta la motor cum trage. Iar acesti 200 kg sunt tradusi in una din cele mai sigure masini din clasa compacta...
                    Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                    Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                    Vad ca in teste Ford e ecologist:plin de verde...pe cand Loganul e comunist rau- ii place rosul la greu!

                    Cu ambreiajul- cred ca depinde si cine a condus o inainte..eu nu tin minte sa fi avut probleme la aia de la serviciu.

                    Depinde foarte mult ce asteptari si ce dorinte ai de la o masina. Eu intotdeauna prefer o masina sigura, confortabila, sa ma duc in Grecia cu ea si cand ma dau jos sa pot face si o baie fara sa fiu obosit..
                    In schimb dc vrei o masina sa faci si liniute cu ea, sa o bagi pe coclauri si prin noroaie... Ford nu e prea potrivit.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Eu prefer o masina ieftina si sa-mi permit biletul de avion pana in Spania, dar nah, unii suntem mai ciudati.
                      Sa vezi focusul de 1,4 de 85 de cai cum se misca, loganul de 1.2 e racheta pe langa el.
                      Focusul e o masina buna, dovada si vanzarile traznet avute de toate 3 generatiile . Motorul asta e mai vechi dar e destul de solid si misca decent masina (cam ca pe un logan de 1.6 8V). Daca luai pe ala de 115 cai era mai bine din punct de evdere dinamica.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Fiecare stie cel mai bine ce nevoi are de la o masina. Si eu dc as face ca tine 6,000 km pe an probabil ca mi-as lua cea mai ieftina masina posibila..ptr ca daca ai ceva mai scump si mai ai si CASCO, deja la 6,000 km pe an ar fi mai ieftin sa inchiriezi o masina de cate ori ai nevoie.
                        Dar cum eu fac in jur de 20,000 km sau chiar mai mult- eu am nevoie de o masina confortabila, sa consume putin, sa nu te lase in drum si sa fie foarte sigura.
                        Ori Fordul este f aproape de ce am scris eu mai sus.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • Fuge garantat mai tare ca un 1.6 8v. Desi are doar 100 cai...se misca foarte natural in ture joase...neasteptat de bine as zice.
                          Clapeta de acceleratie electrica isi face treaba bine deci...dar ca stil de condus e de a dreptul sick.

                          Cred ca nici 1000 de calculatoare softuri si senzori nu vor sti mai bine ca mine cat cum si cand sa deschida acceleratia.

                          Legat de schimbarile de treapta zbuciumate, Ford au plangeri in USA cat sa le ajunga o viata. Exista cateva TSB uri si tot nu prea au rezolvat problema.
                          In nare se pune un Clutch delay valve pe pompa si se schimba tampoanele de motor/cutie.

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Uite consum de oras. (masina asta este condusa de cineva la 55)
                            Mai mic cu cca 2 litri ca la un Logan 1,6 16v, in conditii de iarna binenteles. Toamna si primavara am si eu 9,1 l/100, ba chiar cateodata cand merg la consum 8,5 l/100.

                            Comment


                            • nu poti sa compari consumul altuia cu al tau. ca nu stii cum merge respectivul, pe unde merge etc.
                              in nici un caz intre fosta masina a lui alessandro si noua nu este o diferenta de 2l urban. am avut si eu un focus2 1.6 pe mana (varianta euro4, posibil sa conteze asta, aici vorbim despre euro5!) vreo 2 saptamani si am scos consum cam cu 0.5l mai mic decat la logan.
                              dar sa nu radeti de mine dar in logan imi place sa ii dau in gura, sa ii dau ture, iar la focus am mers incet pt ca nu mi se parea ca trage. niciodata nu as merge mai intepat cu o masina la care nu simt ca trage, ca se duce frumos. ca e rostul?
                              acum stiu ca unii veti avea tendinta sa sariti pe mine, ca nici loganul nu e de curse dar asa vad eu problema. in focus ma multumeam ca e o masina mai confortabila, mai calitativa, in logan daca merg incet ma plictisesc ) asa ca macar ii dau mai tare sa simt o senzatie ceva )
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • Alex ce greutate are Fordul si cat avea Loganul 16v ?
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google