Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-ai ce suruburi sa strangi.
    Daca nu ai stras inca vreo cateva spire surubul la figurat, te-ai pricopsit cu masina asta. Nu poti decat sa incerci sa treci peste micile neplaceri.

    Comment


    • Încearcă sa muti scaunul mai în fața sau mai în spate și spătarul la fel.
      La mine asa funcționeze
      sigpic

      Comment


      • Mi-a venit randul sa raman cu manerul de la portiera in mana (mai exact cu partea aceea de plastic vopsita la culoarea masinii care este lipita peste maner). La prima vedere par prinse cu lipici; nu am vazut niciun clips asa ca o sa aplic metoda celorlalti colegi - sa-l lipesc la loc cu bison.
        Avand in vedere ca am masina de doi ani nu prea se pune problema de defect de fabricatie ci de o proiectare deficitara.
        Asa ca aveti grija cu ele ca s-ar putea sa fie mai sensibile de la frig.

        Comment


        • Ce bataie de joc au putut sa faca cu acele manere , incredibil !!

          Logan 1 dispune de manere muult mai ok .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            N-ai ce suruburi sa strangi.
            Daca nu ai stras inca vreo cateva spire surubul la figurat, te-ai pricopsit cu masina asta. Nu poti decat sa incerci sa treci peste micile neplaceri.
            Nu prea am inteles aluzia, poate te referi la curea si anume sa fi luat o alta masina.

            Stoicanu, am incercat sa-l mut in toate pozitiile. Se misca usor doar pe sina din partea lui stanga, pe sina din partea dreapta nu are joc deloc(toate astea la scaunul din dreapta). De asta am intrebat ce as putea sa strang.

            Comment


            • Scirtiie arcurile din interiorul tapiteriei peste care se monteza pernele de burete ale scaunului, sint si masini mai scumpe care scirtie scaunele ( Skoda, samd ), ai sa auzi greierasii astia pina te obisnuiesti, dupa aia nu ai sa le mai dai atentie. Acuma cit e noua ...

              Comment


              • Nu prea am inteles aluzia, poate te referi la curea si anume sa fi luat o alta masina.
                Ai inteles perfect, stransul curelei e similar cu stransul surubului, probabil ca n-ai prins niciun an de comunism ca sa cunosti expresia.
                Nu conteaza, ce se intampla atunci cu o masina Renault 12/Dacia 1300, in decursul anilor, se intampla acum si cu Logan, devine din ce in ce mai slaba calitativ.
                Last edited by mr.K; 19 December 2014, 09:31.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  ... probabil ca n-ai prins niciun an de comunism ..., ce se intampla atunci cu o masina Renault 12/Dacia 1300, in decursul anilor, se intampla acum si cu Logan, devine din ce in ce mai slaba calitativ.
                  În comunism îi spunea "economie", acum se numeşte "reducere de costuri".

                  Comment


                  • Si la fel si cu motorizarile, din ce in ce mai puturoase. Asta inca a inceput de la PH2, odata cu 1,2.
                    sigpic

                    Comment


                    • 1.2 nu e chiar asa puturos cum zic unii...are o cutie scurta si pt oras e numai bun ...chiar mai bun decat renumitul 1.4 .....si in plus e diferenta de cel putin 1litru in favoarea lui la orash

                      Comment


                      • Da, nu e pururos, e foarte puturos...1.4 are cuplul mai jos si e 8 v, deci trage mai bine mai de jos...

                        Comment


                        • Intre 4000 si 6000 merge chiar ok.

                          DOAR ACOLO, nu mai sus nu mai jos.
                          Last edited by 77sky; 20 December 2014, 07:42.

                          Comment


                          • In viata de zi cu zi, o tii sub 4000 aproape mereu...

                            Comment


                            • 90% dintre cumparatorii de 1.2 ar fi achizitionat 1.4 daca ar mai fi fost disponibil. 1.2-ul face ca bormasina cand demarezi, are un coleg Logan 2 1.2 si de cate ori am ocazia, il intreb daca nu e cumva defect de face asa.
                              Lui inca nu i s-au desprins manerele de la portiera, astept cu interes.
                              Scaunele ii scartaie mai ceva ca la Logan 1.
                              Last edited by mr.K; 19 December 2014, 17:17.

                              Comment


                              • Originally posted by bogdan_cr View Post
                                Intre 4000 si 6000 merge chiar ok.

                                DECIT ACOLO, nu mai sus nu mai jos.
                                HA HA! Mai sus?!? Te pomenesti ca se tureaza la 9000 rpm Golanu'

                                In orice caz, nu inteleg cum mergeti voi cu motorul turat asa de tare (sau cine naiba v-a invatat ca e "normal"), la 4000+ rpm! Evident, nu ma refer la anumite momente exceptionale ci in viata de zi cu zi, cum a mentionat si colegul Vasile mai sus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google