Probleme Injectoare Noi!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Injectoare Noi!

    Pe scurt ,problemele la injectoare au inceput aproximativ acum doi ani ,cand ma aflam la munca in Italia (injectorul nr.3 isi pierdea codul si am fost nevoit sa-l inlocuiesc).Anul trecut am ajuns in tara si an luat legatura cu Nicu Paraschiv care mi-a reparat injectorul 4,mi-a facut o diagnoza si a ramas sa revin pentru inj.nr.1 si 2.
    Dar plecat fiind din tara si avand probleme cu masina (am facut o diagnoza la Renault Italia si au spus ca trebuie schimbate inj.1si2 ptr.ca exista riscul sa topesc pistoanele)am comandat din tara doua injectoare pe care le-am montat in Italia .
    Probleme ulterioare...motorul functiona foarte neregulat,pornire grea ptr.ca tragea aer si trebuia sa-i fac aerisire de fiecare data .
    Am ajuns cu masina in Romania la Nicu Paraschiv care a controlat scrierea corecta a codurilor noilor injectoare si ....surpriza !Injectoarele cumparate din Romania sunt euro 5 nu euro 4 si sunt Made in Turcia.(am comandat inj.E 4)
    Atentie mare !Computerul de bord nu poate face corectii ptr.inj E5 cand motorul e E 4 ,tocmai de aceea motorul functiona neechilibrat,noroc ca le-am pastrat pe cele vechi pe care mi le-a reparat Nicu Paraschiv si le-a inlocuit pe cele noi care nu functionau normal.
    Pompa de injectie credeam ca e beton dar dupa ce a scos nea Nicu motorina din ea si a testat-o cu magnetul am vazut ca are pilitura si am decis sa repar si pompa ca altfel iar se duc injectoarele.
    Atentie mare la produsele contrafacute sau neconforme pe care le cumparati!
    Preferabil sa reparati injectoarele nu sa cumparati altele .In acest moment masina functioneaza perfect iar motorul toarce normal.
    Va recomand sa treceti pe la Nicu Paraschiv daca vreti un om priceput si de incredere sa va puna la punct DCIul.
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google