TOP Termostate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din punctul meu de vedere, funcționeaza in parametri, nu ma deranjeaza ca nu baga caldura sa stau la camasa iarna, in schimb vara cat ar fi caldura de mare, in orice condiții de trafic ramane la 4 pavele, ventilatorul a pornit de cateva ori cand m-a prins in trafic pe o canicula si m-am speriat ca nu stiam ce s-a intamplat, am tras pe dreapta sa vad ce se aude in fața, ventilatorul este nou nouț in opt ani a pornit fix de aproximativ 5 ori, acum parerea mea la motor diesel care este sensibil la temperaturi inalte, eu zic ca este bun acest termostat, in consecința nu am nici un motiv sa il schimb.
    Last edited by 77sky; 15 December 2014, 23:27.

    Comment


    • #17
      Am pus Behr până la urmă. Ajunge greu la 4 pavele acum iarna dar după ce ajunge așa înțepenește. Pe cutia de la Wahler am văzut scris chinezește și am zis pass.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by valentin2005 View Post
        ... acum parerea mea la motor diesel care este sensibil la temperaturi inalte, eu zic ca este bun acest termostat, in consecința nu am nici un motiv sa il schimb.
        Lasă-l la locul lui, nu are niciun rost să-l schimbi, mai ales că este cel din echiparea de fabrică.
        P.S De altfel, cam toţi ştim că motorul Diesel se încălzeşte iarna mult mai greu, decât verişorul lui pe benzină.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ibuzescu View Post
          Am pus Behr până la urmă. Ajunge greu la 4 pavele acum iarna dar după ce ajunge așa înțepenește. Pe cutia de la Wahler am văzut scris chinezește și am zis pass.
          Cat a costat termostatul behr ,eu am luat wahler cu 70 de lei

          Comment


          • #20
            57 lei la epiesa
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by valentin2005 View Post
              eu zic ca este bun acest termostat
              La 83 gradeC,se aprind 4 linii in bord.Daca ai 2 linii si radiatorul(din fata) motorului este cald,termostatul deschide,mult prea repede.Soferul si motorul sufera consecintele.Se poate rezolva...,daca se doreste!

              Comment


              • #22
                La vreo 5 grade afara termosatul meu deschidea pe la 84 de grade deci cam repede (ajungea greu la 4 linii si fluctua). De cand a dat frigul insa, face 4 linii si ramane acolo, caldura baga ok... O fi fost o toana temporara. Vedem maine dimineata.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google