Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • parerea mea : fa-i o diagnoza completa la motor, dar nu la orice " dorel" cu un calculator si soft piratat, dupa care un test de compresie, asta din cauza sprayului de pornire.

    Comment


    • Originally posted by BLANY View Post
      in general dimineata loganul nu mai vrea sa porneasca decat ajutat cu spray, in rest porneste normal cel mult 4-5 ore
      Motorul nu porneste,deoarece nu atinge pragul minim,necesar pentru declansarea injectiei.In cazul de fata,banuiesc existenta fenomenului de dezamorsare a sistemului de injectie.Un soft(CLIP),chiar piratat(tine de partea legala),daca e pus in valoare de o minte aerisita,face in mare proportie,ce face si cel de reprezentanta.Daca testul de retur,nu indica pierderi anormale,ramine de verificat punctele posibile a genera dezamorsare,atit la pompa cit si pe instalatie(rezervor-pompa).

      Comment


      • Originally posted by ady24 View Post
        Cu siguranta pompa nu produce suficienta presiune. La pornire trebuie sa ai un minim de 180 de bari.
        Corect, de asta multi nu inteleg ca nici impinsa nu va porni.

        Comment


        • Sunt situatii cind,daca se incearca pornirea cu actionarea electromotorului,nu porneste motorul,dar daca este impinsa energic,porneste."secretul",consta in turatia,cu care este rotit motorul,deoarece pompa de inalta genereaza presiune functie de turatie.Electromotorul genereaza aproximativ,200rot/min,pe cind prin impingere/tragere,turatia poate fi dubla sau chiar tripla... Eu nu spun ca aceasta este o solutie recomandata,ci doar ca sunt situatii cind motorul poate fi pornit impins sau tras(atentie la cureaua de distributie)...

          Comment


          • Draga lenush64, oricat ai de mult ai impinge nu are cum sa porneasca daca nu pompa nu produce presiunea minima de pornire. Daca pompa nu reuseste sa bage cu presiune inspre rampa injectoarelor poti tu sa impingi mult si bine la ea.

            Comment


            • Eu am precizat clar ca, "sunt situatii cind..." la 200 rot/min,pompa nu reuseste sa produca o presiune minima necesara,dar aceeasi pompa rotita cu 300rot/min,produce o presiune ce depaseste pragul minim necesar si motorul porneste.Culmea e ca o turatie majorata nu se poate obtine cu electromotorul,fiind nevoit in situatii critice,la solutii mai putin ortodoxe(tras/impins).In linii mari,generarea presiunii in rampa,tine de cantitatea de motorina pierduta in retur si de turatia pompei...

              Comment


              • Originally posted by lenush64 View Post
                In linii mari,generarea presiunii in rampa,tine de cantitatea de motorina pierduta in retur si de turatia pompei...
                Si in linii mici cum e? Sa inteleaga tot poporul cum e cu pornirea asta. Dar bine, daca vrei doar in linii mari inseamna ca tii secretul pentru tine.
                Last edited by 77sky; 1 March 2015, 10:57.

                Comment


                • Spre deziluzia dumneata,nu raspund la provocari,iar atunci cind consider ca e nevoie,voi explica cum e chiar in linii foarte mici...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google