Se Descarca Bateria

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    A se verifica poziția tablei în care este "înfipt" senzorul capotă portbagaj, precum și starea senzorilor de uși deschise.

    Dacă UCH-ul "vede" ușă/capotă deschisă lampa din portbagaj și plafoniera(asta poate fi închisă din buton) vor sta aprinse pe temporizarea de 30 de minute - asta dacă mașina nu are cheie cu butoane caz în care, la încuiere, lămpile se opresc.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #32
      Chiar daca ar ramane becul aprins, mai sta aprins doar vreo 30 de minute ca e temporizat, nu prea are cum sa termine atatea baterii.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • #33
        Originally posted by vitriol View Post
        Dar plafoniera se stinge?
        plafoniera =?

        Ce legatura are becul din portbagaj cu plafoniera din habitaclu?!

        Cumva sunt date raspunsuri la misto?

        Originally posted by t0rquemada View Post
        ... senzorul capotă portbagaj, ...

        ...vor sta aprinse pe temporizarea de 30 de minute - ...
        cred ca vorbesti despre alte masina.
        Last edited by bigzander; 27 February 2015, 12:08. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          Deloc. La preference-ul meu septembrie 2005, cand ridic capota portbagajului se aprinde si plafoniera din habitaclu.

          Comment


          • #35
            Originally posted by ionescu liviu View Post
            ... nu prea are cum sa termine atatea baterii.
            Da! In serie...

            Comment


            • #36
              @bigzander: Plafoniera și lampa de iluminare a portbagajului sunt în paralel, plafoniera are buton de oprire, lampa din portbagaj nu are buton, dar ambele se vor aprinde via UCH dacă e vreun senzor defect.

              Și DA ai 2 temporizări, cea normală când deschizi și închizi ușa și temporizarea de 30 minute după care UCH-ul intră în sleep.

              Singurul care face mișto ești tu, până acum găseai schemele electrice și făceai verificările necesare de cel puțin 3 ori.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #37
                Originally posted by t0rquemada View Post
                @bigzander: Plafoniera și lampa de iluminare a portbagajului sunt în paralel, plafoniera are buton de oprire, lampa din portbagaj nu are buton, dar ambele se vor aprinde via UCH dacă e vreun senzor defect.

                Și DA ai 2 temporizări, cea normală când deschizi și închizi ușa și temporizarea de 30 minute după care UCH-ul intră în sleep.

                Singurul care face mișto ești tu, până acum găseai schemele electrice și făceai verificările necesare de cel puțin 3 ori.
                Azi am stat de vorba cu un taximetrist si am facut o proba la masina lui si mi-am facut o idee.
                Am repetat proba la masina mea. Concluzii:
                - nu are nicio legatura plafoniera cu lampa din portbagaj ; functioaneaza independent.
                - plafoniera se stinge dupa cca 40 sec. dupa aprindere;
                - lampa din portbagaj se stinge de cca 45 SECUNDE dupa ce butonul este apasat.

                NU, nu am facut misto pentru ca nu ma pricep; doar la nevoie...

                Daca stiai unde pot gasi schemele electrice ai fi putut avea bunavointa sa dai un link.

                Sa auzim numai de bine!

                Comment


                • #38
                  645=uch urmărește pinii, vei vedea că sunt acceași pentru 165(lampă portbagaj) și 213(plafonieră)

                  154 senzor capotă portbagaj, restul uși
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #39
                    plafoniera se aprinde la deschiderea oricărei uși cât și a portbagajului dacă este trecut comutatorul plafonierei pe temporizare probat acum 5 minute la tinicheaua mea

                    Comment


                    • #40
                      Unii cred ca adevarul tehnic,se limiteaza la capacitatile lor.Intelegerea functionarii unui sistem,presupune detinera unei documentatii si posibilitatea intelectuala de a folosi acea documentatie.Multe necunoscute pot fi aflate si "babeste",dar limitat...,caz in care tonul exprimarii,ar trebui controlat si redus...!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by bigzander View Post
                        Azi am stat de vorba cu un taximetrist si am facut o proba la masina lui si mi-am facut o idee.
                        Am repetat proba la masina mea. Concluzii:
                        - nu are nicio legatura plafoniera cu lampa din portbagaj ; functioaneaza independent.
                        - plafoniera se stinge dupa cca 40 sec. dupa aprindere;
                        - lampa din portbagaj se stinge de cca 45 SECUNDE dupa ce butonul este apasat.

                        NU, nu am facut misto pentru ca nu ma pricep; doar la nevoie...

                        Daca stiai unde pot gasi schemele electrice ai fi putut avea bunavointa sa dai un link.

                        Sa auzim numai de bine!
                        Ca idee pentru tine, firul care pleaca de la intrerupatorul din portbagaj,la logan, este legat impreuna cu firele de la cele de pe usile fata la pinul B40 de la uch.
                        In plus, lampa din portbagaj este comandata de uch in paralel cu plafoniera.
                        Chiar daca oricare din intrerupatoare (senzori) de usa deschisa este defect si ramane deschis tot timpul, dupa 30 min UCH-ul opreste alimentarea.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #42
                          Unii cred ca adevarul tehnic,se limiteaza la capacitatile lor.Intelegerea functionarii unui sistem,presupune detinera unei documentatii si posibilitatea intelectuala de a folosi acea documentatie.Multe necunoscute pot fi aflate si "babeste",dar limitat...,caz in care tonul exprimarii,ar trebui controlat si redus...!
                          Datorita alternantei la gandire, ajungem sa eludam meandrele concretului si facem abstractie de recursul la universalitate....caz in care gandirea ar trebui redusa la tacere.
                          ...
                          Despre ce vorbim noi aici, doamna Lenush? Va rog sa coboriti printre noi. Multumesc.
                          Last edited by IancuMIC; 28 February 2015, 21:51.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bigzander View Post
                            plafoniera =?

                            Ce legatura are becul din portbagaj cu plafoniera din habitaclu?!

                            Cumva sunt date raspunsuri la misto?



                            cred ca vorbesti despre alte masina.
                            In esenta despre asta,e vorba...! Decit perle de acest gen,prefer tacerea,care e...de aur!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              645=uch urmărește pinii, vei vedea că sunt acceași pentru 165(lampă portbagaj) și 213(plafonieră);
                              154 senzor capotă portbagaj, restul uși
                              @all

                              Ar trebui sa recunoastem ca una este schema de proiectare, alta realizarea practica (din varii motive), alta este setarea de moment si deci alta este functionarea la un moment dat.

                              Originally posted by moxu' View Post
                              dacă este trecut comutatorul plafonierei pe temporizare ...
                              Voila! Exista un DACA!!!

                              Originally posted by t0rquemada View Post
                              645=uch urmărește pinii, vei vedea că sunt acceași pentru 165(lampă portbagaj) și 213(plafonieră)
                              154 senzor capotă portbagaj, restul uși
                              Am...modestia de a spune ca stiu a citi scheme electrice. Cu o conditie: sa stiu perfect modul de functionare al ansamblului/utilajului respectiv.
                              Aici se pot face f multe consideratii privind utilizarea sau nu a standardelor (cate mai exista) privind simbolurile.
                              Last edited by bigzander; 3 March 2015, 18:23. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                Dacă vrei să înțelegi... bine.

                                Lampa din portbagaj și plafoniera sunt în paralel
                                plus+ vine din uch și e temporizat 30 minute implicit
                                minus- vine din uch și e temporizat aprox 1minut (după 30minute se oprește*)

                                -plafoniera poate fi închisă/temporizată sau permanentă(30min)
                                -*dacă ai un senzor(contact de ușă) prost și indică ușă deschisă, uch-ul trece pe temporizarea de 30 min

                                2 utilizatori ti-au spus același lucru
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google