Culoare Lichid Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Culoare Lichid Racire

    Salutare tuturor. Detin in Logan 1.2 din 2010, cumparat nou. De ceva vreme am sesizat schimbarea culorii lichidului de racire din verde fosforescent in caramiziu-ruginiu-rosiatic. Am testat licidul pe densimetru si rezista la -30 grade C. Masina are 30.000 km si nu am intervenit asupra lichidului de racire decat o data pentru completare (Glaceol tip D).
    Va rog sa imi explicati acest fenomen in conditiile in care un prieten are aceeasi masina, cumparata odata cu mine, mai multi km iar culoarea antigelului e neschimbata ca in prima zi.
    Multumesc

  • #2
    Si eu am observat acest fenomen la mine , culoarea antigelului s-a schimbat foarte mult in 2 ani de cand am masina(tot de noua luata) si aprox 20.000 de km.
    Sa fie de la garnitura chiulasa nu as crede ! sunt totusi extrem de putini kilometrii , tind sa cred mai mult ca acesta culoare a fost influentata de radiatorul AC-ului , fiind oarecum compartimentul motorului mai cald sa fi determinat cumva un stres mai mare pentru antigel , habar n-am care este cauza.

    Poate capata culoarea blocului motor care este din fonta ??!!
    Last edited by prometheus; 15 November 2014, 22:03.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Atasez 2 poze cu privire la culoarea antigelului la masina mea .

      Prima poza a fost realizara in acelasi an in care am luat masina.
      A doua poza realizata in acest an undeva prin luna iulie.
      Attached Files
      Last edited by prometheus; 15 November 2014, 22:14.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Un mucalit ar spune; "v-a ruginit antigelul"
        ...
        Revenind, as spune ca inhibitorii de coroziune nu-si fac treaba; tenta de culoare poate fi imprumutata de la componentele din fonta ale motorului.
        Da' pe bune acu', chiar le bagati in seama pe toate.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Daca colegul a venit cu acesta intrebare , am zis sa ma bag si eu !

          Recunosc ca sunt cam obsedat/tipicar in privinta masinii pe care o detin.Nu-mi scapa absolut nimic.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            N-as zice ca ar fi un lucru de neluat in seama. Cred ca ai dreptate, "a ruginit antigelul". Dar oare nu ar fi un semn ca ar trebui schimbat? Ca acei inhibitori de coroziune s-au cam dus si atinci nu mai sunt protejate componentele metalice?
            DAR, de ce masina prietenului nu e asa? Am specificat: acelasi an, acelasi oras etc...

            Comment


            • #7
              Eu oricum la anul in primavera il schimb fara discutie , vroiam sa-l schimb de pe acum dar "ma tine o jena ".
              Masina prietenului are AC ? cu AC temperatura motorului e posibil sa fie mai mare decat la una fara si de aici sa rezulte "imbatranirea prematura a antigelului".
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Cu timpul se mai schimba culoarea; eu l-am inlocuit acu' 3 ani si in mod clar si-a modificat culoarea, lucru foarte normal pana la urma.

                N-are nicio treaba AC cu lichidul de racire.
                Nu cumva trebuia sa inlocuiesti anul trecut lichidul de racire?
                Attached Files
                Last edited by IancuMIC; 15 November 2014, 22:46.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Culmea e ca a mea nu are AC si a lui da. Maine pun o poza. Ar mai fi o explicatie. Eu folosesc preponderent masina in oras, drumuri scurte. El numai in afara. Poate face diferenta regimul de turatii si temperatura in cele doua cazuri.

                  Comment


                  • #10
                    Eu ar fi trebuit anul asta sa-l schimb (adica la 2 ani in cazul meu) dar cum momentan nu dispun de resurse suplimentare ramane pentru la anu` sa fac si operatiunea asta.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      Foto lichid racire
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        daca va arat poze cu vasul meu de expansiune va speriati. antigel scimbat din 3 in 3 ani si e ruginiu si vasul are depuneri pe interior. nu stiu de la ce se face asa. masina are 307.000 km si aproape 10 ani.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by prometheus View Post
                          Atasez 2 poze cu privire la culoarea antigelului la masina mea .

                          Prima poza a fost realizara in acelasi an in care am luat masina.
                          A doua poza realizata in acest an undeva prin luna iulie.
                          Cu ce ai completat si cand? ca la inceput era la jumatate, iar acum e la maxim.

                          Comment


                          • #14
                            Am completat anul trecut prin luna aprilie cu :
                            http://www.daciashop.ro/ulei-antigel...eol-dacia-tipd Nediluat.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google