Legare Pompa De Alimentare Direct La Borne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legare Pompa De Alimentare Direct La Borne

    Salutare,

    Am nevoie de ajutor. Vechiul meu logan a fost implicat într-un accident rutier, iar acum nu se mai alimentează pompa de benzina. Cum as putea sa o leg direct pe borne la baterie. Am tăiat firul de la pompa și am 4 fire unu negru și unul maro mai groase și unul violet și unul maro mai subțiri. Care e plusul și care e minusul?

    Mulțumesc!

  • #2
    negru e masa si maro plusul (groase)

    Comment


    • #3
      Vezi sa nu iei foc.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        Din greseala, pe cand umblam pe la electrica butoanelor de la geamuri sau inchidere centralizata, am atins niste contacte si am auzit bazaitul de la pompa de benzina. poate te ajuta, fara sa tai fire, etc......

        Comment


        • #5
          Originally posted by einstein1984 View Post
          Vezi sa nu iei foc.
          ...Idem...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            SUntezi un releu, nu e greu daca ai schema. Cu rezerva de mai sus.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              pt ce iti trebuie sa legi alimentarea la pompa direct la baterie? doar ai spus ca masina este lovita ?

              Comment


              • #8
                Eu nu as dormi linistit cu pompa de alimentare legata direct pe baterie...
                Gaseste problema si rezolva, nu creea altele mai mari.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  Vreau doar sa vad daca porneste.
                  Masina este un 1.4 din 2005 ambiance.
                  Am pornit-o acum cateva zile. A stat pornita cam 2 minute, iar dupa ce s-a terminat combustibilul din motor s-a oprit. Cand rotesc contactul nu se mai aude acel bazait de la pompa.
                  Masina a fost busita in timpul noptii, era parcata pe partea dreapta a carosabilului pe strada principala din oras, iar un nene a intrat cu viteza in ea.
                  Cred ca s-a intrerupt vreun fir undeva acolo in spate(vezi in poza).
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Firele de la pompa au traseul urmator: Ies din rezervor, trec pe sub bancheta spate si ajung in mufa de,imbinare a cablajului de la baza stalpului din mijloc, sub sina scaunului de la sofer. De acolo urmeaza traseul cablajului principal pana in cutia de sigurante de la motor. Acolo este releul si o siguranta. Problema la tine este cred la pompa sau la mufa de imbinare desub scaun. Verifica atent sa nu fie pinii oxidati in mufa ca am patit-o la unele masini.
                    GL-22-TOF

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google