Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da cred ca instalatiile gpl de fabrica nu sunt ok sau sunt prost reglate. Consumul meu mergand in stilul descris, adica fara nici un menajament pt masina este de 9,1%. Cand a condus consoarta care este mai putin agresiva decat mine, dar a nu se intelege ca merge incet, doar ca este mai ponderata masina a avut consum mediu de 8,2 %. Concluzia logica e ca se pot obtine si consumuri sub 7% daca mergi la consum.
    Cat priveste pornirea greoaie la rece problema s-a rezolvat momentan. In stilul clasic romanesc o aman pana la iarna viitoare pt ca acum porneste impecabil temperaturile fiind constant pozitive.

    Comment


    • Remarc din postarea d-voastra ca s-a rezolvat(momentan)problema cu pornirea masinii la rece.Problema ramane in continuare si ma face sa cred ca provine din cauza contractiei diferitelor metale din partea de injectie,admisie carburant sau altele din lantul de alimentare cu combustibil.In consecinta,pentru a rezolva din timp problema d-voastra,va recomand sa folositi un innobilator de suprafete metalice care se pune in benzina si se numeste METABOND MEGALENE.NU doresc sa fac reclama produsului mai sus amintit dar eu l-am folosit personal pe mai multe tipuri de motoare respectiv SUZUKI GSX650F,YAMAHA XTZ660,ATV CF MOTO,MAZDA 2 si am fost foarte multumit de rezultatele obtinute.Mai multe detalii despre acest produs obtineti de pe site-ul distribuitorului,intrati pe el si cititi dupa care luati decizia pe care credeti ca va avantajeaza.Oricum nu aveti nimic de pierdut,doar de castigat.Sper ca sfatul meu sa fie bun si sa va ajute sa va rezolvati problema pentru totdeauna.
      SUCCES.

      Comment


      • Multumesc pentru sfat, dar sunt distrubuitor metabond asa ca toate masinile mele sunt tratate. Totusi din ce imi dau eu seama e o problema de soft. Cred ca trebuie sa vorbesc cu cineva care face resoftari si are experienta in domeniu. Repet masina merge impecabil si porneste impecabil la temperaturi peste zero grade cam de la 5-6 grade in sus. In iarna am facut si un test care in general il faci la diesel. Am incalzit cu un feon profesional (sufla aer cald in jur de 600 grade) admisia si filtrul de aer si masina a pornit usor. Si erau -15 grade.
        Oricum ramane sa verific anul viitor pt ca ma indoiesc ca voi mai avea temperaturi negative anul asta.

        Comment


        • Am citit cu atentie postarea d-voastra si-mi permit sa revin cu o sugestie.Nu cred sa fie nici o problema de soft deoarece un soft fie functioneaza fie nu,ori in ecuatia d-voastra singura marime care variaza este temperatura(la temperaturi pozitive motorul porneste impecabil-cu acelasi soft pe care-l folositi si la temperaturi negative-iar la temperaturi negative aveti probleme de pornire)In consecinta,problema d-voastra este legata de temperatura si as inclina sa cred ca problema d-voastra are directa legatura cu contractia metalelor la temperaturi scazute.Este doar o sugestie si nicidecum o rezolvare a problemei.Sunt si eu foarte curios care este cauza adevarata ,pe care va doresc s-o descoperiti cat mai repede.SUCCES!

          Comment


          • @ovidiu, te inseli.
            la injectie nu e ca la pc dintr-un singur motiv.
            o diferenta de 10 grade C inseamna alti parametri dupa care se face pornire. alte corectii de avans, alte corectii de timp de injectie, etc. vezi ca au mai fost probleme cu 1.2 cele cu euro 4 care nu porneau tot asa la rece. rezolvarea - reprogramarea ECU.

            Comment


            • Mers pe autostrada cu 110km/h, 4 persoane, consum de 8.4l/100km gpl. Am verificat de mai multe ori si nu a consumat mai putin. La oras peste 10l/100km.

              Comment


              • hello

                Salut baieti,am un logan MCV din 2007 ,laureate ,motor 1.6 (106CP) .Cine stie o modalitate de a creste puterea motorului? Macar pana la 130 CP ,exista solutii?

                Comment


                • Salut toti posesorii de MCV.V-as ramane dator daca m-ati ajuta cu un sfat din experienta proprie.As dori sa montez pe masina,peste barele transversale un suport pentru 2 biciclete cu care sa pot ajunge in siguranta pana in Grecia si inapoi.Daca aveti asa ceva,ce parere aveti despre acesta,ce marca si mai ales ce pret de achizitie are?Un link catre furnizor ar fi grozav.MERSI ANTICIPAT!

                  Comment


                  • pe un logan MCV din 2015, recent cumparat, se poate instala cruise control/tempomat? Daca da, cine face o asemenea operatie? (eventual, in Timisoara). Si cit costa? (dispozitivul, respectiv, instalarea)

                    Comment


                    • Teoretic se poate. Practic este mai greu. Dupa cum spunea colegul t0rquemada: "Pe unele versiuni, pe langă butoane și activări poate fi nevoie de reprogramarea calculatorului de injecție - operație destul de delicată."

                      Comment


                      • Buna seara,
                        Revin ,dupa o indelungata absenta pe forum cu constatari de ultima ora.Am ajuns cu masina la 20.000km,comportament foarte bun,fara nici o problema mecanica sau electrica.Deasemenea pot comunica niste date exacte privitoare la consumul de carburant si anume:traseu Cluj-Bacau-vulcanii noroiosi-Bucuresti-Valcea-Transalpina-Alba-Cluj,in conditii de rulaj fara menajamente al masinii,respectiv 35-38gr.Celsius temperatura exterioara(aer conditionat permanent) si sosele -campie-munte-autostrada-inclusiv trafic intens de orase aglomerate(vezi Bucuresti,Cluj si DN67C unde nu s-a putut rula cu viteza mai mare de 10Km/ora,consumul afisat de computerul de bord la finalul traseului a fost de 4.5l/100km.Foarte bun ,zic eu.Astept si alte rezultate,pentru confruntare si stabilire a unei medii corecte de consum.

                        Comment


                        • Pe autostradă ai rulat constant cu mai mult de 110 km/h?

                          Comment


                          • Pe autostrada am respectat viteza legala(130km/ora) si poate uneori putin mai mult,nu am menajat defel masina,dealtfel asta a fost recomandarea specialistului Dacia,sa rulez cu masina turata intre 2500 si 3000 rot/min pentru curatarea filtrului de particule,ori de cate ori am aceasta ocazie,si-n consecinta m-am conformat.

                            Comment


                            • Originally posted by ovidiumaja View Post
                              Deasemenea pot comunica niste date exacte privitoare la consumul de carburant si anume:traseu Cluj-Bacau-vulcanii noroiosi-Bucuresti-Valcea-Transalpina-Alba-Cluj,in conditii de rulaj fara menajamente al masinii,respectiv 35-38gr.Celsius temperatura exterioara(aer conditionat permanent) si sosele -campie-munte-autostrada-inclusiv trafic intens de orase aglomerate(vezi Bucuresti,Cluj si DN67C unde nu s-a putut rula cu viteza mai mare de 10Km/ora,consumul afisat de computerul de bord la finalul traseului a fost de 4.5l/100km.
                              Originally posted by ovidiumaja View Post
                              Pe autostrada am respectat viteza legala(130km/ora) si poate uneori putin mai mult,nu am menajat defel masina,... dealtfel asta a fost recomandarea specialistului Dacia, sa rulez cu masina turata intre 2500 si 3000 rot/min...
                              Cam greu să obţii consumul menţionat în condiţiile acestea.
                              Last edited by Ampt; 8 August 2015, 10:49.

                              Comment


                              • Asa este,pare incredibil dar este perfect adevarat.Mai multe detalii cu privire la consum va pot furniza peste 10 zile,deoarece chiar acum a plecat fiul meu cu masina in Grecia,2 persoane sanatoase+bagajele aferente si l-am rugat sa faca un litraj exact la pompa dupa cca 3000km parcursi in conditiile de rulaj de croaziera.Vom vedea atunci ce iese...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google