Probleme Electromotor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    aceeasi problema am si eu...cred ca de la electromotor provine.....dupa ce porneste motorul si dau drumu la cheie...se aude un cârâit.....nu face tot timpul...
    nu stiu daca se poate remedia...as vrea sa'l dau jos...

    imi cer scuze pentru dublu-post dar daca este cineva care a rezolvat aceasta problema(in ce consta)...si daca se poate remedia.....cam pe unde e localizat electromotorul la 1.2?
    Last edited by daogaru; 25 May 2013, 13:34. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      salutare am si eu o problema,electromotorul cupleaza dar nu invarte motorul, se aude cum invarte electromotorul atunci cand dau la automat ,apoi dau cheia inapoi si incerc din nou si invarte normal ce ar putea fi

      Comment


      • #48
        Cel mai probabil trebuie schimbati carbunii.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #49
          da ca ar fi carbuni ar mai invarti?

          Comment


          • #50
            Originally posted by manujupanu View Post
            Sal am si eu o problema dau la cheie, motorul porneste normal, insa cand eliberez cheia se aude un scrashnet/scartzait metalic asta numai cand e motorul rece ca daca se incalzeste nu mai face ce sa fie???
            Problema ta poate avea doua cauze. Prima,consta in depunerea pe axul rotorului de praf in amestec cu lubrifiantul bendixului,ce formeaza o "pasta",de o anumita viscozitate,ce impiedica revenirea rapida a bendixului in momentul eliberarii cheii."Pasta" realizeaza o frina pentru bendix,ce este antrenat de coroana volanta cu o turatiei mult mai mare decit cea normala,timp in care se aude efectul,scirtzitul specific.Temperatura motorului,scade viscozitatea "pastei",revenirea bendixului fiind mult mai rapida. A doua cauza poate consta in sudarea(lipirea),partiala a contactelor de forta in solenoid(releu cuplare),lipire care este rupta de revenirea bendixului,fortata de antrenarea lui de catre coroana vlolanta,moment in care se va auzi zgomotul strident. Scuze pentru lungimea post-ului,am comprimat cit s-a putut... PS. la lagarele(bucsile) grafitate,nu se recomanda vaselina(cititi efectele mai sus)
            Last edited by lenush64; 1 April 2015, 10:54. Reason: x

            Comment


            • #51
              cata89ro2000 ! unde ai gasit eu eletromotor nou cu 300 lei ?!

              Problema la mine: Pun contactul, se aprind becurile, dau la automat, fractiune de secunda invarte, se blocheaza, martorii isi pierd din intensitate, incepe sa invarta usor, usor pana porneste. Problema asta o am cam 1 data la 50 porniri. Si am si acel scartait...sau dupa pornire mai caraie ceva de la el...nu stiu ce.
              Motor 1.6 16 valve

              Comment


              • #52
                Caraie ca ramane blocat ceva in el, asa am avut la corsa, sa desfacut, sa gresat ceva prin el, si era ca nou. Periile erau ok.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Andyno View Post
                  cata89ro2000 ! unde ai gasit eu eletromotor nou cu 300 lei ?!

                  Problema la mine: Pun contactul, se aprind becurile, dau la automat, fractiune de secunda invarte, se blocheaza, martorii isi pierd din intensitate, incepe sa invarta usor, usor pana porneste. Problema asta o am cam 1 data la 50 porniri. Si am si acel scartait...sau dupa pornire mai caraie ceva de la el...nu stiu ce.
                  O prezentare corecta si fidela a manifestarii problemei,conduce la un raspuns cit mai aproape de adevar.In speta prezentata eu nu am inteles ce se invirte in acea fractiune de secunda(doar rotorul electromotorului,sau si motorul),ce se blocheaza...? De regula,cind soferul aude un zgomot(scirtzit),in momentele actionarii electromotorului sau imediat dupa,devine obsedat de aparitiile zgomotului si le prezinta cu mare exactitate. Regret ca in cazul domniei tale,situatia e cu totul altfel...!

                  Comment


                  • #54
                    Pun contactul, dau la automat, da sa porneasca (adica invarte electromotorul) dar se blocheaza elctromotorul...tin cheie pe pornire...si dupa 1 secunda invarte normal.

                    Comment


                    • #55
                      Se desface si se greseaza axul, si e un fel de ambreaj inauntru, la mine ala ramanea 1.2 secunde blocat, dupa gresare a fost ok.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #56
                        @mumus,folosirea notiunii de "ambreiaj",ma face sa cred ca nu stapinesti cunostintele necesare remedieri problemelor ce tin de electromotor.E posibil ca,al nostru coleg sa aiba probleme cu "scaparea" bendixului,adica in faza initiala,bendixul nu transmite miscarea de rotatie la volant,iar cind se blocheaza sistemul bilelor in bendix,acesta transmite miscarea.Masura fireasca este inlocuirea bendixului,dar cu recomandarea de a fi ascultat,mai intii, in dinamica lui de un meserias,familiarizat cu asemenea manifestari...

                        Comment


                        • #57
                          Crezi bine, am si zis... Un fel de ambreaj...
                          Eu am vazut cand a desfacut mecanicul si am explicat cat de bine am putut ce am vazut. Mersi de completare.

                          Dar cert e ca la mine dupa ce sa gresat, pana am vandut masina, nu a mai facut... Adica vreun an. Consider ca sa remediat problema...

                          Iar daca tu poti gasi cauza, asa dupa vorbe, si rezolva problema doar prin inlocuire, esti mecanic clar
                          Last edited by mumus; 3 April 2015, 10:32.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #58
                            Bendix, cuplaj unisens. Cuplaj mers liber, sau ambreiaj in alti termeni, e altceva.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by mumus View Post

                              Iar daca tu poti gasi cauza, asa dupa vorbe, si rezolva problema doar prin inlocuire, esti mecanic clar
                              Spre surprinderea ta,de multe ori,am gasit cauza "dupa vorbe",iar in cazul de fata componenta -bendix-,nu se poate repara,aceasta se inlocuieste.Daca citea-i mai sus,vedea-i ca i-am cerut explicatii cit mai clare,si am recomandat sa-i fie ascultat electromotorul de un meserias cu experienta. Referitor la "mecanic",daca ai poseda cunostintele si experienta unui mecanic adevarat,nu ai mai considera jignitor acest termen... Eu am un respect deosebit pentru mecanicii,in adevaratul sens al cuvintului,ceea ce nu pot spune si despre dumneata...

                              Comment


                              • #60
                                Din pacate ptr tine, intelegi ce vrei. Iar spun din pacate... Scrisul are mai multe intelesuri... O zi buna.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google