Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai unul e 0w40, altul 5w40, normal ca al doilea e mai ieftin in 99% din cazuri, ca nu e Motul Chrono sau alt ulei exotic.
    Doar ca diferenta e nesemnificativa, un magazin care ofera manopera gratis o face pentru orice ulei.
    Last edited by mr.K; 25 April 2015, 18:29.

    Comment


    • Originally posted by B997NDL View Post
      da, se mai intampla, cum ar fi la norauto, augsburg...etc dar uleiurile nu sunt la cele mai mici preturi de pe piata. daca mai gasesti un site cu 145 lei/5litri, nu mai zic nimic. oricum nu ma intereseaza. dar se zgarcesc la 30-40 de lei si vin cu diferente de 80 de lei. ........
      Acum inteleg unde bati, ca a pus economisirea de bani si pe seama schimbului de ulei.
      Dar nu e zgarcenie oricum ai lua-o, Ravenol VSI 5W40 e un ulei foarte ok, se lauda ca au elementte si din gr IV (ceva de genu cum face Mobil1).

      Singura treaba ce nu-mi place e vascozitatea la rece (aproape 90 mm2/s) ceva mai vascos decat majoritatea 5W40.

      LE: uite ca am cautat ceva teste, pt am mai spus ca vascozitatea la rece de pe fisa la 40grC e doar asa un reper si chiar daca e mai mare fata de alte oloiuri, la temperaturi cu minus poti avea o surpriza placuta

      Deci curge foarte bine la temperaturi scazute fata de alte 5W40 !
      Tyumen, West Sibiria Motor Oil 5W-40 in cold winter -31.Numbers (Номера масел)1) xxx2) xxx3) Liqui-Moly Optimal Synth 5W-404) NGN Gold 5W-405) NGN Synt-S 5W...


      Si mai un test, Motul 300V 5W40 stiam ca curge foarte bine la rece (parca o idee mai bine ca Mobil1 0W40) Ravenol 5W40 e comparabil.

      Номера масел ( Numbers )1) Valvoline Maxlife Synthetic 5W-402) Motul 8100 X-cess 5W-403) Statoil Lazerway 5W-40 C34) Castrol Magnatec 5W-405) Chevron Delo 40...

      Comment


      • eu n-am zis ca ar fi prost, doar ca de-abia il gasesti la 155 lei/5 litri, fara schimb, fara nimic, si el l-a gasit la 145 si cu vreo revizie.
        eu "bat" ca economia facuta nu e nici pe departe de 80 de lei, ca sa nu mai zic de diferenta de calitate. de la cer la pamant. decat ravenol 5w40 as pune oricand elf evo sxr 5w40, care dupa mine e mult mai bun pentru loganuri. si care costa 100 de lei/4 litri

        Comment


        • Originally posted by B997NDL View Post
          ... as pune oricand elf evo sxr 5w40, care dupa mine e mult mai bun pentru loganuri. si care costa 100 de lei/4 litri
          Până la urmă, tot la axioma atât de dragă ţie ai ajuns...

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            ...........ca sa nu mai zic de diferenta de calitate. de la cer la pamant. decat ravenol 5w40 as pune oricand elf evo sxr 5w40, .........................
            Ravenol VSI e mai ok decat Elfu sxr, in special pt dizaluri fara dpf (are baze mai mari).

            Comment


            • Originally posted by Ampt View Post
              Până la urmă, tot la axioma atât de dragă ţie ai ajuns...
              pai de ce sa dau nu stiu cat, cand iei elf cu 25 de lei/litru care e conceput special pentru motoare renault ? nu contest ca new life n-ar fi mai bun, dar pentru lighean e overkill.

              Originally posted by Octavian View Post
              Ravenol VSI e mai ok decat Elfu sxr, in special pt dizaluri fara dpf (are baze mai mari).
              lu' dizălu' meu îi place elfu'. guiţă de plăcere. de ce sa ma complic ?
              diesel fără dpf sunt si pe vw, merţan...etc. nu cred ca se rezumă la motoare reno. iar elful e conceput special numai pentru motoare reno. eu tind sa cred ca s-au facut nişte teste acolo, ca să vadă ce le prieşte.
              Last edited by B997NDL; 26 April 2015, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Nu zic ca nu e bun Elfu, doar ca nu e diferenta de calitate intre ele, adica daca tie iti place Elf nu poti sa spui de alt ulei din aceeasi gama (de fata Ravenol) ca e prost/net inferior.

                Elfu "special" conceput numai pt Reno e asa din popor, marketing de doi lei sa iti bage-n cap sa pui numai Elf ca altfel crapa, ca numai cu asta merge perfect...
                Toate, dar absolut toate uleiurile se supun unor norme de fabricatie, ca au facut ceva teste pe motoarele Reno mi se pare normal (vezi Shell cu Ferrari) , poti pune orice alt producator de ulei supus acelorasi specificatii, rezultatul e acelasi.

                Comment


                • eu n-am zis ca altele ar fi mai proste, dar daca ar fi doar de marketing, e unul prost, fiindca ce rost are sa descurajezi alti cumparatori, trecand ca omologari doar rn700 si 710 ?! unul care are vw nu ti-l mai cumpara. eu cred ca e mai mult decat doar marketing.

                  Comment


                  • Elf traieste pe langa Reno. N-a mai dat bani si la vag pentru approval.

                    Comment


                    • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                      N-a mai dat bani si la vag pentru approval.
                      Îi arunca degeaba, deoarece neamţul nu s-a iubit niciodată cu francezul.

                      Comment


                      • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                        Cu 30 lei l-am luat de fiecare data. Vsi 5w40.
                        Eu primul schimb l-am tinut 15.000Km. Acum la al doilea am 15.000Km nivelul e acelasi ca la inceput si masina toarce ca o pisicuta. Efectiv nu ma indur sa-l schimb. La Mobil NL nu am auzit pe nimeni ca il tine mai mult de 15.000Km, dar VSI-ul parca acum de abia a iesit din rodaj si da ce e mai bun. La 6000 rpm se simte cel mai bine.
                        Dupa ultimii 700km, facuti in ultimile zile si peste 14.000, in total, Ravenolul din motorul meu e parca la primii km; credeam ca numai eu am aceasta impresie.
                        Una peste alta, tipul de firma din Focsani care mi l-a vandut, tocmai asta mi-a zis zilele acestea, cand l-am contactat pentru urmatorul schimb pe care doresc sa-l fac pe la 15.000, anume sa merg fara griji 20.000 si voi fi surprins cat de bine "tine" acest ulei.
                        Cine merge cu M1 20.000 Km? :confused?
                        Desi eram dispus sa inlocuiesc Pe la 15.000 Ravenolul (am si spus asta aici, acu' ceva timp), cred ca voi "experimenta" si voi amana schimbul. In tot cazul voi trece de 15.000 cu acel ulei in motor.
                        Last edited by IancuMIC; 27 April 2015, 09:19.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • si cu filtrul de motorina ce faci ? nu stiu daca e bine sa-l tii atata.

                          Comment


                          • Tine-l si 30k, pana la urma ce risti, sa uzezi partial un motor care costa maxim 1000 de euro?
                            Daca aveai Porsche nou, nu mai experimentai, ca motorul e cat 2 Logan-uri.

                            Sunt care merg cu Dacia Oil 20k, nu vad unde e marea calitate a Ravenol ca tine 15-20k.
                            Last edited by mr.K; 26 April 2015, 22:00.

                            Comment


                            • Originally posted by B997NDL View Post
                              si cu filtrul de motorina ce faci ? nu stiu daca e bine sa-l tii atata.
                              Ravenol am la K4M; la dCi am FullTech FE
                              La Megane, calitatea si nivelul sunt monitorizate; acolo chiar nu prea poti face experimente.
                              Last edited by IancuMIC; 26 April 2015, 22:03.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Nu e monitorizata bre calitatea. Doar estimata. Altii sunt aia cu senzori de calitate ulei in baie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google