Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare
    Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o problema poate asemanatoare: la pornirea la rece balbaie motorul ( ca si cum ar vrea sa se opreasca ) pana se incalzeste putin. Am schimbat toate bujiile dar degeaba. Este vb de un logan diesel 2008 65cai.
    Ar trebui sa merg undeva sa verific injectoarele?
    Mersi

    Comment


    • #32
      In primul rand ar trebui sa faci o diagnoza completa iar apoi si o verificare a injectoarelor.

      Comment


      • #33
        Originally posted by radu daniel View Post
        la pornirea la rece balbaie motorul ( ca si cum ar vrea sa se opreasca ) pana se incalzeste putin.
        Vezi ca am scris un post in "Trepideaza la relanti",nu vreau sa ma repet...!

        Comment


        • #34
          Salutare
          Mersi pt sfaturi
          Mi-a pus cineva testarul si mi-a gasit mai multe erori printre ele apa in combustibil, o chestie care nu se sterge ca amestecul este prea bogat sau sarac, si ce mi-sa parut ciudat pe injectorul unu, nu se modifica la relanti corectura injectorului statea numai pe 40 si se modifica la accelerare ( celelalte 3,2343 exemplu ).
          Am fost la un service autorizat delphi la pod constanta sector 1 sau chibrit, si mi-a pus borcanasele pe retur si toate au acumulat 5 milimetri in ele ( injectoarele nu sunt bune ci super bune - raspuns) si dupa aceea testarul si mi-a zis ca trebuie sa merg la renault sa rescriu codurile de injectoare si trebuie schimbat regulatorul de presiune .

          Comment


          • #35
            Originally posted by lenush64 View Post
            Vezi ca am scris un post in "Trepideaza la relanti",nu vreau sa ma repet...!
            ALO ti-a cerut cineva parerea expres sa te repeti ,ce este cu atitudinea asta ,de atotstiutoare(desteptaciunea secolului )vezi ca dai pe afara de superioritate ,mai lasa-ne cu de astea ,daca vrei sa te repeti bine daca nu mai bine taci ,ca oricum masina oricui de aici nu se repara pe forum , daca era asa faceam cotizatie aici pe forum si scapam de o grija ,asa ca mai usor cu ofensele astea ca ne sperii de parasim forumul din cauza ta !

            Comment


            • #36
              Originally posted by radu daniel View Post
              ... apa in combustibil, o chestie care nu se sterge ca amestecul este prea bogat sau sarac, si ce mi-sa parut ciudat pe injectorul unu, nu se modifica la relanti corectura injectorului statea numai pe 40 si se modifica la accelerare ( celelalte 3,2343 exemplu ).
              Am fost la un service autorizat delphi ... mi-a pus borcanasele pe retur si toate au acumulat 5 milimetri in ele ... dupa aceea testarul si mi-a zis ca trebuie sa merg la renault sa rescriu codurile de injectoare si trebuie schimbat regulatorul de presiune .
              eu zic sa schimbi service-ul. returul de motorina se verifica in ml/min, nu la ochi.codurile se rescriu, bineinteles si fara discutii, doar DACA nu sint trecute in calculatorul masinii. simplu nu? asa ca trebuia sa se uite cel cu testerul daca le ai scrise in calc masinii. cu regulatorul sunt n-spe miii de discutii. search!

              Originally posted by valentin2005 View Post
              atotstiutoare(desteptaciunea secolului )
              la inceput cind a aparut pe forum nu stiam ce sa cred. acum inclin sa cred ca ea , pardon , el , este partea pasiva.
              tot respectul pt inclinatiile spre mecanica, dar pt inclinatiile spre inainte , du-te frate in padure.
              colegu' daca asta e femeie , imi tai p...
              asa ca "soro" , lasa-ne cu mistoul!
              Last edited by meggeo82; 10 December 2014, 00:13. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Cu solicitare de intelegere,catre moderatori,fiind off-topic,precizez ca nu raspund la provocari! Intrebare... ,daca femeile accepta barbatii,ca bucatari,de ce femeile sunt privite cu ostilitate,in mediul tehnic...? Precizare...,doar de unii...! De limbaj,nu mai vorbesc...,forumul fiind accesibil si celor sub o anumita virsta!!!

                Comment


                • #38
                  oi fi minora si noi vorbim de bujii aprinse...

                  Comment


                  • #39
                    Salut am si eu o problema la in logan mcv 1.5 dCi 85. Am schimbat injectoarele toate noi de la Mioveni le am cumpărat. Si dupa 2000 km mi sa aprins martorul bunii in bord. Toate le am schimbat la reprezentanta Dacia din pitestiSi mai am o problema imi pierde motorina de unde imi pleacă conductele de la injectoarele si ajung in ceva rotund si acolo vad ca pica un pic de motorina si cand merg cu ea cand sar de 3000 se aude un zgomot urat cam cu ar sari pietrele dupa tn.ma poate ajuta cineva ca rog frumos

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google