Scartait Scaune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dadutzu18 View Post
    eu o sa il ung cu wd40 peste tot,ca scartaie tot(pedale,usi,scaune etc.)
    Si daca scartaie la frane?
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • au mai facut altii si asta. eu de exemplu am incurcat spray ul si am dat cu wd40. am aruncat placutele ca nu puteam merge. era sa si troznesc masina

      Comment


      • salut
        am si eu o problema . dupa o reglare corespunzatoare a scaunului respectiv a spatarului pentru a avea o pozitie comoda la volan in timp in doua - trei zile depinde si de cate ori urc si cobor din masina pozitia acestuia se modifica adica se lasa pe spate . din cauza asta mereu trebuie sa-l reglez din rotita si sunt si singurul sofer pe masina .unde pot umbla / regla pentru ca acesta sa nu se mai deranjeze din pozitia fixata ? la vechea dacie spataru era sudat pe pozitie , merge si la asta ?

        Comment


        • Pana la urma treaba asta cu scartaitul scaunelor o putem rezolva in grup. Cumparam WD40 fiecare, il pulverizam pe tot intr-o cada de baie si apoi scaldam pe rand scaunele in ea. Doar armatura desigur!

          Ca solutie recomand sa nu mai lasati fier pe fier. Orice tampon intre este bine venit unde se poate. O bucata de pasla ca la aspirator imbibata cu WD40. La sezut asa am rezolvat. La spatar mai vedem cand este timp. Cred ca o sa las in pielea goala complet scaunul pentru ungeri cand o sa-i pun incalzire.

          Comment


          • Se auzea si la mine un scartait din interior si credeam ca este de la scaune, da era de la centura de siguranta unde se prinde jos la frana de mana. Incercati sa miscati de ele ca au un joc in fata si in spate....Cand apare scartaitul misc de ele si inceteaza sunetul la mine...

            Comment


            • Salutare, doresc si eu sa vin in sprijinul comunitatii cu cateva precizari legate de scartaitul scaunelor la logan si poze, cu siguranta o sa fie utile pentru cineva.

              Eu am logan 1.4 Laureate/2007.

              La mine problema scartaitului o am de cativa ani, am demontat scaunele odata si am uns peste tot crezand ca asa o sa rezolv problema, ma-m inselat amarnic, scartaitul a reaparut dupa apox. 1 an in deosebi vara, acest scartait nu numai ca este extrem de enervant dar te pune si in situatii penibile lasand senzatia, persoanelor pe care le transporti ca masina este praf si pulbere un carucior cu roti )

              20140531_121758.jpg

              20140531_121807.jpg

              20140531_121818.jpg

              20140531_121839.jpg

              20140531_122606.jpg

              20140531_122628.jpg

              20140531_124706.jpg

              20140531_124714.jpg

              20140531_124822(0).jpg

              20140531_124836.jpg

              In poza 1 este scaunul soferului chel unde am cautat toate punctele posibule pt. scartait adica metal pe metal.

              In poza 2 se vad agrafele raspunzatoare pentru acel scartait suparator, cele de pe spatar din partea de sus prinse metal pe metal.

              In poza 5 se vede de unde am luat varnisul potrivit si extrem de rezistent la uzura prin frecare, am luat o grefa din zona de jos.

              In pozele 6,7 si 8 se vede cum am procedat la izolarea acelor agrafe de corpul scaunului pentru a eradica scartaitul pe veci!

              Eu mai am o problema pe care nu stiu sa o rezolv oricat de mult am analizat sistemul de ridicare si coborare al spatarului si anume, spatarul meu se lasa pe spate in timp 2-3 zile si iar trebuie sa al ridic in pozitia care am nevoie.
              O posibila cauza ar fi arcul din spatele rozetei pentru reglarea spatarului, se vede in poza 4 , acel arc iese in timp spre exterior si eu cred ca aceasta ar fi o posibila cauza. Am inpins arcul spre interior si cam atat.

              Cu stima,
              Robert
              Mai bine sa-ti para rau ca ai facut, decat ca nu ai facut!

              Comment


              • Originally posted by Robert01 View Post
                Eu mai am o problema pe care nu stiu sa o rezolv oricat de mult am analizat sistemul de ridicare si coborare al spatarului si anume, spatarul meu se lasa pe spate in timp 2-3 zile si iar trebuie sa al ridic in pozitia care am nevoie.
                O posibila cauza ar fi arcul din spatele rozetei pentru reglarea spatarului, se vede in poza 4 , acel arc iese in timp spre exterior si eu cred ca aceasta ar fi o posibila cauza. Am inpins arcul spre interior si cam atat.
                Cu stima,
                Robert
                Şi eu am aceiaşi problemă cu lăsatul spătarului la scaunul şoferului, dar sincer să fiu nu mi-am bătut capul cu ea, îl ridic la 2-3 zile şi asta e.
                Referitor la titlul Thread-ului cel mai bucuros sunt de faptul că nu îmi scârţâie aproape deloc scaunele (recunosc că se mai întâmplă câteodată, dar foarte rar şi nu foarte deranjant).

                Comment


                • La mine nu mai functiona deloc rotita de ridicat, drept pentru care l-am reglat si i-am dat un punct de sudura... de atunci nu mai am probleme...
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • Salut,
                    Aceeasi problema cu scartaitul scaunelor. Atentie insa ca acesta nu provine obligatoriu din frecarea fier pe fier, eu am ajuns la concluzia ca la mine proveneau din frecarea dintre buretele scaunelor si armatura de fier asa ca am dat jos scaunele, am uns cu amestec de vaselina+ulei toate suprafetele de contact burete-fier si surpriza - am scapat de zgomote.

                    Comment


                    • Salut!

                      Foarte corecta constatarea, buretele in timp isi pierde din elasticitate si in contact cu armatura metalica incepe sa scartaie. Vremea foarte rece, de asemenea accentueaza acest scartait. Ai depus o munca foarte migaloasa, luand la uns armatura in zonele de contact, felicitari!

                      Dan

                      Comment


                      • Dupa ce mi-am rezolvat scartaitul metalic pe metoda Robert de mai sus, a aparut un scartait enervant provenit de la buretele scaunului la sezut in contactul cu armatura. Buretele imbatraneste si devine scartaitoare. Daca te foiesti pe scaun este chiar enervant. Am dat jos scaunul am pus un autocolant pe burete care nu mai este ca la inceputurile masinii, am gresat partile metalice si s-a dus scartaitul.

                        Din cand in cand mai pocneste scaunul din dreapta cand sta o persoana pe el, mai cu greutate, 80 kg. Am pus-o sa stea pe scaun departata de spatar, tot pocnea. Am strans subururile de la sine, tot persista. Intr-un final am gasit cauza, s-au desfacut acele piulite 3 la numar pe partea catre sofer. Le-am desfacut, am scos scaunul afara au ramas sinele pe loc, am gresat bine si le-am strans in crucis. De aproape 1 an nu mai pocneste. Devenise de-a dreptul foarte enervanta situatia incat mergeam doar cu persoane in spate, pe scaunul din dreapta nu statea nimic.

                        Comment


                        • Nu trebuie dat jos buretele de pe armatura, eu am luat o periuta de dinti mai mica cu amestec de ulei-vaselina si am bagat-o fortat pe la toate suprafetele de contact burete-fier. Am pus amestec din belsug, sa nu trebuiasca sa umblu curind la scaun.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google