Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e bateria, desi nu e rau sa ai in "program"( pentru la toamna), o noua achizitie.
    Pornirea grea la cald la benzinare, de cele mai multe ori se datoreaza, faptului ca motorul se "ineaca" cu vapori de benzina.
    Pentru mai multe detalii, precum si alte situatii de pornire grea, vezi aici.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Multumesc pentru raspuns.

      Comment


      • Eu cred ca turatia dezvoltata de electromotor,in cazul pornirii la rece si la cald,difera in functie de valoarea compresiei ce trebuie invinsa.La cald compresia este mai mica(depinde de gradul de uzura a setului motor),iar la cald,compresia este mai mare,dilatarile avind un mare rol...

        Comment


        • La cald compresia este mai mica(depinde de gradul de uzura a setului motor),iar la cald,compresia este mai mare,dilatarile avind un mare rol...
          Le-ai cam incalcit...

          Comment


          • Originally posted by lenush64 View Post
            Eu cred ca turatia dezvoltata de electromotor,in cazul pornirii la rece si la cald,difera in functie de valoarea compresiei ce trebuie invinsa.La cald compresia este mai mica(depinde de gradul de uzura a setului motor),iar la cald,compresia este mai mare,dilatarile avind un mare rol...
            daca mai avea ceva dubii, acum l-ai "inmarmurit" tu....
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • Originally posted by lenush64 View Post
              Eu cred ca turatia dezvoltata de electromotor,in cazul pornirii la rece si la cald,difera in functie de valoarea compresiei ce trebuie invinsa.La cald compresia este mai mica(depinde de gradul de uzura a setului motor),iar la cald,compresia este mai mare,dilatarile avind un mare rol...
              La loganul meu de ce nu invarte mai greu cand e motorul cald?
              Un mic "secret" stimata doamna; la rece, am senzatia ca invarte o idee mai lent.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • SI vascozitatea uleiului? Motoreta mea are afisaj digital al turatiei, la cald e mai vanjoasa pe demaror.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • @mr.K,imi cer scuze pentru neatentie,iar referitor la discutie,cred ca ne referim strict la speta in cauza(baterie imbatrinita).Adevarat ca turatia unui electromotor va fi mai mare la cald,in conditiile unui acumulator OK,care va avea tensiunea superioara fata de un acumulator ce sta o noapte in stand-by(motor rece).In cazul acumulatorului imbatrinit,uzat,lucrurile se schimba,efectele si limitele de lucru fiind greu de interpretat...

                  Comment


                  • Baterie descarcata

                    Logan 1.4 MPI Ambiance (fara radio si modificari la masina)
                    fabricat in 2007, primul propietar
                    28 400 Km

                    Dupa un repaus de doua saptamani bateria (40Ah) s-a descarcat (pentru a doua oara). Prima data s-a descarcat in luna martie, in urma cu mai multi ani, dupa un repaus de o luna. "Tratamentul" aplicat in astfel de situatii: redresor.

                    Comment


                    • Daca se descarca in 2 saptamani degeaba o mai pui ls redresor e sulfatata iremediabil si nu mai tine curentul in ea..

                      Comment


                      • @abc: Pentru cei 8 ani şi puţinii kilometri pe care i-ai parcurs în această perioadă, eu zic că te-a ţinut prea bine.

                        Comment


                        • Dupa doua ore de redresor a pormit fara probleme. De ce doar doua ore? Pur si simplu ma grabeam, aveam nevoie de masina. Daca nu pornea o lasam 12 ore si rezolvam altfel treburile.

                          Sunt foarte multumit de cat m-a tinut bateria (are 8 ani si 3 luni)!

                          Comment


                          • martie 2007..laureate..inca rezista

                            Comment


                            • @gimy: Aceeaşi vârstă cu cea a colegului @abc (8 ani şi 3 luni).

                              Comment


                              • sal

                                salutari saptamana trecuta a murit si a mea baterie 7 ani si 7 luni
                                ma declar super multumit ( 3 amplifuri) porniri opriri in oras la greu, am luat un Premier 75AV 310ron cu cea veche la schimb, zic ei durata de viata 4 ani jumatate aproximativ, o sa vedem....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google