Probleme Electrice -semnalizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sKyb0y View Post
    salut
    postez si eu o problema cu semnalizarea.
    am montat un kit de faruri cu lupe si module cu leduri pt semnalizare. in momentul in care pun semnalul, incepe normal iar apoi fff repede (l-a fel se intampla cand aveam scurt pe stopul spate dar s-a rezolvat cu wd40 si curatare pini).

    ce poate fi ?
    la leduri pe semnale ori modifici timpul de semnalizare din uch ori pui anulatoare de bec ars
    Streulea are tutorial cu montaj leduri la semnale si modificat timpul de semal din uch
    daca vrei anulatoare Adrian2oo te poate ajuta

    Comment


    • #32
      Probleme Semnalizare.

      Problema e asa.Tocmai am schimbat(in service) lampa dreapta spate si are urmatoarele simptome.Cand semnalizez dreapta merge ok pana apas pedala de frana.In acel moment frecventa sunetului semnalizarii se modifica cam dublu pe repede.Verificat pe loc,semnalizarea se aprinde normal,iar la apasarea pedalei de frana,becul de frana licare de doua ori mai repede,iar semnalizarea ioc.Probabil maine trec din nou pe la service ca lucrarea are garantie,dar as vrea sa stiu de la ce ar putea fi,pentru viitor.
      L.E...pe stanga merge ok.

      Dupa oarece search-uiala pe forum cu privire la semnalizare,m-am lamurit.Totul e de la mufa cu pini de la tripla.De fapt am umblat pe acolo,deconectat si conectat si acum merge .Doar o curiozitate,de ce mufa cablului care se conecteaza la tripla are un pin lipsa?(cam pe mijloc).Sau ...asa ie toate?
      Last edited by viorelu; 12 June 2013, 13:38. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Off se pare ca intru si eu in club : prima data am observat in mers , cand semnalizez dreapta semnalizarea e de doua ori mai rapida. Insitand pe problema am observat urmatoarele:
        -semnalizarea si stopul de frana lucreaza simultan binenteles fiecare la o intensitate luminoasa scazuta
        - pinul 2 din soclu (de la dreapta la stanga) e negru iar la baza plasticul este topit
        - daca actionez avariile si apoi bag mansarier display-ul din bord se aprinde intermitent in ritmul semnalizarii

        am curatat contactele , le-am periat am dar cu wd40 dar nimic problemele persista

        poate ma ajutati si pe mine cu vreo sugestie
        multumesc.

        Comment


        • #34
          Te ajutam, cum sa nu. Ia urmareste-l pe Streulea cum rezolva problema si faci la fel.

          Comment


          • #35
            Salut, am si eu un logan din 2005 si am ceva probleme cu circuitul de semnalizare la lampile din spate.
            Am citit ce s-a scris pana acum, cam pe acolo cred ca e problema.
            Maine dau jos conexiunile de la lampile din spate le voi curata, cu spray de contact
            si pun un aparat de masura! Ar fi super sa fie numai o problema de scurt in mufa.

            Comment


            • #36
              deschid si eu o problema aici sa nu mai fac alt topic.

              as dori sa-mi spuna un cunoscator in electrica la logan mcv, daca e normal ca pinul 2 al mufei becului de pozitie frana (cel ce primeste plus la apasarea pedalei de frana) sa dea minus in repaus.
              Intreb asta pentru ca am vrut sa montez 2 becuri cu led 30w pentru pozitie\frana , si nu functioneaza pe pozitie, dar in acelasi timp se incalzeste foarte tare pinul 2 cel ce face contact cu circuitul de franare. la masuratori a iesit ca am minus pe acel pin.
              si astfel montarea becului cu leduri devine imposibila. becul cu incandescenta avand 2 circuite separate de frana si pozitie, functioneaza normal.

              Ideea e ca pe masina personala, logan berlina, becul cu leduri functioneza perfect.
              La colegul meu, care are MCV, apare problema de mai sus.

              Deci...e normal sa am minus pe circuitul de frana in repaus(fara sa calc frana)?

              Comment


              • #37
                E normal sa ai minus(intoarcere prin filamentul celuilalt bec de frina),fara pedala calcata.Daca masori cu contact pus si pedala calcata,nu mai ai minus,ai plus.Grija mare acolo unde avem lungime mare de conductor,succesiuni de cuple,sigurantele isi fac datoria mai greu din cauza rezistentei circuitului.In cazul modificarilor,documentati-va corect, si faceti operatiuni in cunostinta de cauza...

                Comment


                • #38
                  unde ai pus un fir de la aparatul de masura
                  pe plus sau minus?
                  daca ai pus pe plus este normal sa ai minus
                  masoara cu o lampa cu bec de 12 v

                  Comment


                  • #39
                    Pai e normal la mcv...si la,berlina nu?
                    La berlina nu exista masa pe acel pin...la mcv exista. O fi alt tip de instalatie.
                    Ideea e ca o sa,pun dioda pe intrare semnal frana sa pot monta becuri cu led.

                    Comment


                    • #40
                      Am rezolvat cu 2 diode , una pe semnal frana si una pe pozitie.

                      Acu chiar sunt curios de ce la berlina mea...model ambition 2008 nu exista aceasta problema.

                      Comment


                      • #41
                        Becurile originale,sunt 12v;21+5w,la ambele masini...Asa e...?

                        Comment


                        • #42
                          21/5w, pentru ca tot iti plac dumitale lucrurile exacte.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mike26ro View Post
                            Pai e normal la mcv...si la,berlina nu?
                            La berlina nu exista masa pe acel pin...la mcv exista. O fi alt tip de instalatie.
                            De regula cind pun o intrebare cu adresa(cel implicat in speta),ma astept sa-mi raspunda respectivul,deoarece cunoaste cel mai bine realitatea... @mike26ro,Acceptind ideea ca becurile sunt la fel la ambele masini,teoretic si practic,trebuie sa existe masa pe acel pin(stop-frina),cit timp nu-i calcata pedala de frina,conditia fireasca ca becul din cealalta lampa a masinii sa fie montat si functional.Am o intrebare,becul cu leduri,copie fidel fasungul(sistemul de fixare al becului) si mai cu seama are 2 ploti de alimentare cu plus(stop-frina si pozitie)...?! Daca are doar un plot,e explicabil...Am remarcar puterea becului folosit,30w...si atit!
                            Last edited by lenush64; 26 May 2015, 23:03. Reason: x

                            Comment


                            • #44
                              Deci, repet,in primul rand becurile sunt la fel, ma refer la fasung, in al doilea rand, nu sunt afon in electrica, eu am masurat instalatiile celor 2 masini, ba am desfacut si ledurile sa vad daca au diode. si in ultimul rand am pus si diode de sens pe circuitele de frana si pozitie din fiecare lampa.
                              pe masina mea, berlina, acelasi bec este 100% functional, pe a doua masina MCV, becul nu functioneaza normal decat pe frana. pe pozitie el face scurt pe pinul de frana prin rezistenta interna a becului cu leduri...ceea ce inseamna ca acel pin este pus la masa in momentul in care pozitia este stinsa.

                              am masurat instalatia si intr-adevar este masa pe acei pini in repaus.
                              Nu acelasi lucru se intampla la mine. de unde si explicatia ca becul cu led functioneaza normal pe ambele pozitii.
                              De asta intreb...or fi instalatii diferite?

                              Comment


                              • #45
                                vezi ce ai facut cu diodele alea , anod-catod, verifica din nou totul......cu bec normal......sa se aprinda....

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google